Muziek / Muziekgames / Year of Birth K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 12 augustus 2020, 16:57 uur
2. Shakin' Stevens - Because I Love You vs Buffalo Springfield - Mr. Soul
0
geplaatst: 12 augustus 2020, 17:31 uur
Gaat mij niet om welke user een plaat heeft ingebracht, maar welk nummer ik leuker vind. Iedereen heeft echter zo zijn eigen manier van stemmen, dus niks aan de hand lijkt me spinout, daarom ook: 'ieder zijn ding' 

0
geplaatst: 12 augustus 2020, 17:36 uur
Ik had mijn emo tussen haakjes moeten plaatsen; neem het niet serieus op. Ook de reden van stemmen, niet serieus te nemen. Het beste nummer gaat door, maar aangezien ik mijn eigen inbreng zeker goed vind, is de kans groot dat ik daar op stem.
1
geplaatst: 12 augustus 2020, 17:40 uur
maar aangezien ik mijn eigen inbreng zeker goed vind, is de kans groot dat ik daar op stem.
Kan ik me in jouw geval, jaartal, goed voorstellen. Pff... Ik moet het met 1987 doen... Het afvoerputje van de muziekindustrie.
Het beste nummer gaat door
Telkens enkel volgens de acht stemmers op die plaat

Verder zijn we gewoon nog vriendjes hoor

0
geplaatst: 12 augustus 2020, 18:37 uur
Shaky schreef:
Kan ik me in jouw geval, jaartal, goed voorstellen. Pff... Ik moet het met 1987 doen... Het afvoerputje van de muziekindustrie.
(quote)
(quote)

Probeer maar eens wat in 2001 te vinden. Op Rammstein na vrij kansloos.

0
geplaatst: 12 augustus 2020, 19:22 uur
, laten we het erop houden dat er in elk jaar iets moois, maar ook zat troep te vinden is 
En nu door met de battles! Het is in de eerste twee battles al meteen spannend; geen sprake van een whitewash.
Op dit moment zijn we bij battle 2:
Shakin' Stevens - Because I Love You vs Buffalo Springfield - Mr. Soul
Tussenstand:
5-7
Wordt het nog extra spannend, of brengt de volgende stem beslissing?
Battle 3 is ook weer een lekkere zeg, daar heb ik wel zin in.
1
geplaatst: 12 augustus 2020, 19:30 uur
0
geplaatst: 12 augustus 2020, 19:32 uur
3. The Rolling Stones - Under My Thumb vs George Harrison - Got My Mind Set on You
* denotes required fields.