Muziek / Muziekgames / Year of Birth K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 14 augustus 2020, 13:56 uur
Hoewel ik de meeste blues-covers van dit nummer beter vind dan dit origineel, is het wel nog steeds een dijk van een plaat:
0-3
0-3
1
geplaatst: 14 augustus 2020, 14:32 uur
ik zal mijn zonden gaan overdenken.Neh, ik stem op het beste nummer, niet de beste artiest. Anders is het einde zoek.
1
geplaatst: 14 augustus 2020, 14:36 uur
Shaky schreef:
ik zal mijn zonden gaan overdenken.
Neh, ik stem op het beste nummer, niet de beste artiest. Anders is het einde zoek.
(quote)
ik zal mijn zonden gaan overdenken.Neh, ik stem op het beste nummer, niet de beste artiest. Anders is het einde zoek.
Wie weet heb je nu zonder dat je het zelf weet het volgende K.O. spel bedacht

2
geplaatst: 14 augustus 2020, 15:36 uur
Shaky schreef:
ik zal mijn zonden gaan overdenken.
Neh, ik stem op het beste nummer, niet de beste artiest. Anders is het einde zoek.
(quote)
Dat bedoel ik, ik stem ook op het beste nummer en ja je wordt de beste artiest door de beste nummers..

1
geplaatst: 14 augustus 2020, 15:42 uur
Normaal zou Elvis bijna van elke artiest winnen van me, maar dit is gewoon een heerlijke plaat, ondanks dat ik de gitaarsound van Hendrix niet veel aan vind.
3-7
3-7
0
geplaatst: 14 augustus 2020, 15:46 uur
29. Steely Dan - Rikki Don't Lose That Number vs Bob Dylan - Forever Young
0
jeb777
geplaatst: 14 augustus 2020, 18:05 uur
Oh yeah, ik kan Bob Dylan naar huis sturen! 
Maar dat zou alleen een haat-stem zijn en dat vindt de wedstrijdleiding niet goed.
Ik vind aan beide niks aan.

Maar dat zou alleen een haat-stem zijn en dat vindt de wedstrijdleiding niet goed.
Ik vind aan beide niks aan.
* denotes required fields.