Muziek / Muziekgames / Saga Meter
zoeken in:
1
Mssr Renard
geplaatst: 18 december 2020, 10:17 uur
Sorry Ruud. Ook stille deelnemers zijn waardevol. Dank voor je stem(men)!
0
geplaatst: 18 december 2020, 12:09 uur
Wat een knaller zeg !!!!
Of hoe op dag 2 en song 2 meteen met een monument van een song uitgepakt wordt....
Fantastico ....
Had de clip nog nooit bekeken, eerlijk gezegd... hilarisch Michaels Walrussnor....
Maar terug naar de muziek !
Die keys..... die keys!!!! Dat fraaie gitaarspel.....gave drums...
En Michael zingt fantastisch;....
Don't Be Late - 9
Of hoe op dag 2 en song 2 meteen met een monument van een song uitgepakt wordt....
Fantastico ....
Had de clip nog nooit bekeken, eerlijk gezegd... hilarisch Michaels Walrussnor....
Maar terug naar de muziek !
Die keys..... die keys!!!! Dat fraaie gitaarspel.....gave drums...
En Michael zingt fantastisch;....
Don't Be Late - 9
0
Mssr Renard
geplaatst: 18 december 2020, 12:23 uur
Jongens, ik kap er mee. Ik kan niet omgaan met dat hele gedoe hier op de site.
Misschien dat iemand het kan overnemen, maar ik houd er mee op.
Ik heb een verzoek gedaan tot downloaden van mijn gegevens en zal me daarna uitschrijven.
Misschien dat iemand het kan overnemen, maar ik houd er mee op.
Ik heb een verzoek gedaan tot downloaden van mijn gegevens en zal me daarna uitschrijven.
0
geplaatst: 18 december 2020, 14:34 uur
Stoppen op het hoogtepunt... doen veel topsporters ook! 
Maar Michiel, even serieus, probeer je kop het relativeren aan te leren en kom dan gerust terug om dit af te maken. Ik blijf nog wat Saga luisteren en we ontmoeten elkaar later weer hier afgesproken?!
Take care, amigo!

Maar Michiel, even serieus, probeer je kop het relativeren aan te leren en kom dan gerust terug om dit af te maken. Ik blijf nog wat Saga luisteren en we ontmoeten elkaar later weer hier afgesproken?!
Take care, amigo!

0
geplaatst: 18 december 2020, 14:39 uur
Ik denk dat het vertrek van Mssr Renard uiteindelijk hier mee te maken heeft: MusicMeter krijgt een nieuwe eigenaar
En dan met name het gebrek aan aandacht dat MusicMeter blijkbaar krijgt van de nieuwe eigenaren.
Ik het het bericht over de nieuwe eigenaren overigens helemaal gemist. Geeft ook aan hoe vaak ik hier blijkbaar het afgelopen jaar ben geweest.
En dan met name het gebrek aan aandacht dat MusicMeter blijkbaar krijgt van de nieuwe eigenaren.
Ik het het bericht over de nieuwe eigenaren overigens helemaal gemist. Geeft ook aan hoe vaak ik hier blijkbaar het afgelopen jaar ben geweest.

0
geplaatst: 22 december 2020, 16:53 uur
Heel jammer, dat Mssr Renard hier/ermee gekapt is!
Mijn cijfer voor Don't be late (chapter 2) stond nog open: 9.5
Daarmee kwam de tussenstand er als volgt uit te zien:
1. Don't be late (chapter 2) 8,68 11
2. Gotta love it 6,31 12
3. Where's my money 6,00 01
Is er behoefte aan om toch door te gaan? Ik kan niet beloven dat ik iedere dag post, maar wil wel regelmatig een nieuw nummer plaatsen ter beoordeling.
In dit geval doe ik het gewoon, hun nieuw uitgebrachte versie van Tired World:
Mijn cijfer voor Don't be late (chapter 2) stond nog open: 9.5
Daarmee kwam de tussenstand er als volgt uit te zien:
1. Don't be late (chapter 2) 8,68 11
2. Gotta love it 6,31 12
3. Where's my money 6,00 01
Is er behoefte aan om toch door te gaan? Ik kan niet beloven dat ik iedere dag post, maar wil wel regelmatig een nieuw nummer plaatsen ter beoordeling.
In dit geval doe ik het gewoon, hun nieuw uitgebrachte versie van Tired World:
0
geplaatst: 26 december 2020, 22:29 uur
Ik heb meestal wat moeite met herbewerkte nummers die meestal niets toevoegen aan het origineel. Begrijp me niet verkeerd , dit is een mooie uitvoering en luister er graag naar, maar dat komt ook meer omdat het een sterk nummer is.
Het origineel geef ik een 8 en deze versie een
7.5.
Were's my money 'komt geloof ik van The Pleasure and the Pain , het absolute dieptepunt in de discography van Saga helaas. Dus dat nummer waar ik nog niet op heb gestemd krijgt een 3.5.
Het origineel geef ik een 8 en deze versie een
7.5.
Were's my money 'komt geloof ik van The Pleasure and the Pain , het absolute dieptepunt in de discography van Saga helaas. Dus dat nummer waar ik nog niet op heb gestemd krijgt een 3.5.
0
geplaatst: 27 december 2020, 09:45 uur
Ja dit luistert wel aardig weg maar...echt opvallen doet het ook niet echt. Cijfer; 6,8
0
geplaatst: 29 december 2020, 14:12 uur
Aah, we gaan toch nog even door, ik dacht al dat het onderwerp doodgebloed was.
Ik moet zeggen dat ik het grotendeels eens ben met Pitchmen over dit nummer, toen ik las dat ze een akoestisch album gingen doen, vreesde ik overigens het ergste, ik ben sowieso niet kapot van acoustic songs, maar vind ook het werk van Saga daar niet het meest geschikt voor, maar uiteindelijk bleek dit in ieder geval een uiterst krachtige song en kom me deze bewerking eigenlijk nog heel goed bekoren: 7.7
Tussenstand:
Don't be late (chapter 2) 8,68 11
Tired world (chapter 6) (acoustic) 7,42 5
Gotta love it 6,31 12
Where's my money 4,75 2
Misschien willen de andere deelnemers ook weer aanhaken:
B.Robertson, Sir Spamalot, musicborst, Casartelli, c-moon, Jester
De nieuwe song komt van het 6de album Behaviour
Ik moet zeggen dat ik het grotendeels eens ben met Pitchmen over dit nummer, toen ik las dat ze een akoestisch album gingen doen, vreesde ik overigens het ergste, ik ben sowieso niet kapot van acoustic songs, maar vind ook het werk van Saga daar niet het meest geschikt voor, maar uiteindelijk bleek dit in ieder geval een uiterst krachtige song en kom me deze bewerking eigenlijk nog heel goed bekoren: 7.7
Tussenstand:
Don't be late (chapter 2) 8,68 11
Tired world (chapter 6) (acoustic) 7,42 5
Gotta love it 6,31 12
Where's my money 4,75 2
Misschien willen de andere deelnemers ook weer aanhaken:
B.Robertson, Sir Spamalot, musicborst, Casartelli, c-moon, Jester
De nieuwe song komt van het 6de album Behaviour
1
Casartelli (moderator)
geplaatst: 29 december 2020, 14:18 uur
Ik ben geneigd de terugkeer van Mssr Renard even af te wachten. De algehele verwachting is dat dat binnen afzienbare tijd gebeurt en dit topic is toch wel zijn kindje.
0
geplaatst: 29 december 2020, 14:34 uur
Hij mag het meteen weer over nemen dan, maar om het onderwerp nou te laten wegzakken tot die tijd ??
0
geplaatst: 29 december 2020, 15:38 uur
SBube heeft mijn zegen als hij het topic door wil zetten. Persoonlijk ben ik geen voorstander van eindeloos in- en uitgeschrijf, al dan niet onder andere namen, dus mocht de topicstarter herrijzen dan hoop ik dat die tot de laatste snik aan boord blijft.
Als stemmen achteraf mag:
Where's My Money: 4 - al zitten er lekker heavy gitaren in.
Tired World: 6 - doet me niet zo gekke veel.
Voor nu:
You and the Night: 8 - die LP heb ik dan als voorkennis, nummer lijkt me meer AOR dan de prog van eerdere albums, maar uiterst genietbaar.
Als stemmen achteraf mag:
Where's My Money: 4 - al zitten er lekker heavy gitaren in.
Tired World: 6 - doet me niet zo gekke veel.
Voor nu:
You and the Night: 8 - die LP heb ik dan als voorkennis, nummer lijkt me meer AOR dan de prog van eerdere albums, maar uiterst genietbaar.
0
geplaatst: 29 december 2020, 15:54 uur
Ik ben er achter gekomen dat Saga niet helemaal mijn band is. Misschien zien jullie mij hier nog wel eens verschijnen maar wacht niet op mij....
0
geplaatst: 29 december 2020, 16:57 uur
Saga probeert een rockballad. En dat doen ze niet zo heel slecht. Het mist voor mij nét die spark die een rockballad nodig heeft. Maar slecht is het zeker niet. Cijfer; 7,5
0
geplaatst: 30 december 2020, 14:54 uur
Tired world (chapter 6) (acoustic) 7
Het origineel is een sterk nummer, een van de betere van Saga wat mij betreft. Dat het een sterk nummer is blijft natuurlijk staan, maar deze versie voegt voor mijn niets toe.
Het origineel is een sterk nummer, een van de betere van Saga wat mij betreft. Dat het een sterk nummer is blijft natuurlijk staan, maar deze versie voegt voor mijn niets toe.
0
geplaatst: 30 december 2020, 15:01 uur
You and the Night 6,5
Ik heb dat album ook, ken het nummer dus al redelijk goed. Het mist de scherpheid en agressie die ik vaak juist zo waardeer aan Saga. Aardig, maar niet bijzonder.
Ik heb dat album ook, ken het nummer dus al redelijk goed. Het mist de scherpheid en agressie die ik vaak juist zo waardeer aan Saga. Aardig, maar niet bijzonder.
0
geplaatst: 3 januari 2021, 11:02 uur
Wat een schitterend nummer dit! Wel veel galm , maar past er wel bij. Mooi gezongen.
8.5
8.5
* denotes required fields.