MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2021 [Uitslagen Ladders]

zoeken in:
Muse en Radiohead.

Edwyn
The Ride
Muse

El Ninjo schreef:
Radiohead en Muse lijken de grote verliezers hier alhoewel Radiohead het nog wel kan gaan halen (maar dat gaat er wel om spannen) via een plaats bij de beste 100 afvallers. Edwyn Collins gaat zeker wel bij de beste 100 afvallers zitten.
Dus Starlight staat 12 punten onder een nummer waarbij het kantje-boordje is, een 1e plek is 25 punten waard en ik heb niet gestemd. *slaat zichzelf voor het hoofd*

Het lijkt wel of mensen altijd vergeten om juist op die ladder te stemmen waar 1 van hun favorieten in staat.

Top dat het neefje van Phil C. gewoon door is

Neefje had op moeten letten dat ome Phil niet teveel dronk...

El Ninjo schreef:
Het lijkt wel of mensen altijd vergeten om juist op die ladder te stemmen waar 1 van hun favorieten in staat.

Schuldig. Al denk ik dat Ride het met mijn stem niet had gehaald. Radiohead wel net/net niet.

Wonderwall prachtig nummer, toch Koenr?

Bedankt catdog voor het nomineren van Luniz. Helaas viel het nu tegen, maar ze hebben in ieder geval de top 2000 bereikt.

luigifort schreef:
Neefje had op moeten letten dat ome Phil niet teveel dronk...

Niet elke dag kan een another day in paradise zijn toch

vigil schreef:
(quote)

Nee, dat zou against all odds zijn.

JoaMuse schreef:
(quote)
Dus Starlight staat 12 punten onder een nummer waarbij het kantje-boordje is, een 1e plek is 25 punten waard en ik heb niet gestemd. *slaat zichzelf voor het hoofd*

+1

El Ninjo schreef:

Los van het feit dat ik vaak op werkdagen vergeet te stemmen: Ik wil serieus stemmen, en dat betekent dat ik alle nummers wil kennen in een ladder. Dus ik ga niet stemmen omdat mijn favoriete nummer erin staat en ik denk: laat die onbekende nummers dan maar zitten. Dat wordt inmiddels makkelijker dan in ronde 1, maar nog steeds mis ik er heel veel omdat ik niet de tijd heb de ladders in zo'n geheel te beluisteren voor stemming. Iets met 'tijd en prioriteit'... Maar ik werk eraan...

Funky Bookie schreef:
(quote)

Nee, dat zou against all odds zijn.

Take a look at him now

vigil schreef:
(quote)

Think twice

Grafmat schreef:
(quote)

Los van het feit dat ik vaak op werkdagen vergeet te stemmen: Ik wil serieus stemmen, en dat betekent dat ik alle nummers wil kennen in een ladder. Dus ik ga niet stemmen omdat mijn favoriete nummer erin staat en ik denk: laat die onbekende nummers dan maar zitten. Dat wordt inmiddels makkelijker dan in ronde 1, maar nog steeds mis ik er heel veel omdat ik niet de tijd heb de ladders in zo'n geheel te beluisteren voor stemming. Iets met 'tijd en prioriteit'... Maar ik werk eraan...

Heb vanmorgen ‘keurig’ de gehele ladder geluisterd (en niks geskipt) omdat ik er 6 of 7 niet kende of niet meer kon herinneren. Had beter een leuk cd-tje kunnen opzetten. De ene ladder is de andere niet ..

Ronde 2 - Ladder 9:
Rechtstreeks geplaatst voor de Top 1000 van onze Top 2000, tussen [ ] de notering vorig jaar, vervolgens het aantal pt.

1. Radiohead - Fake Plastic Trees [137] 628
2. Joy Division - Decades [83] 582
3. Beach House - Myth [159] 467
4. Joe Jackson - Steppin' Out [671] 418
5. Joni Mitchell - River [374] 411
6. King Crimson - The Court Of The Crimson King [325] 405
7. Nirvana - In Bloom [1088] 402
8. Bloc Party - Banquet [729] 357
9. Bon Iver - re: Stacks [667] 356

Uitgeschakeld, echter - de beste 100 afvallers plaatsen zich alsnog.

10. Pink Floyd - Us And Them [1109] 330
11. Talking Heads - Burning Down The House (Live) [793] 324
12. Agnes Obel - Familiar [1244] 312
13. My Bloody Valentine - Sometimes [stardust_be] 281
14. MGMT - Time To Pretend [1228] 279
15. Urban Dance Squad - Deeper Shade Of Soul [1568] 274
16. Lou Reed - Vicious [1502] 261
17. Wire - I Should Have Known Better [937] 255
18. Jackson C. Frank - Milk And Honey [Marco dB] 250
19. 65daysofstatic - Radio Protector [STaRS] 225
20. Wipers - Over The Edge [1408] 183

70 stemmers deze ronde.

Nirvana duikt de top 1000 in en Talking Heads en Wire duikelen eruit. Pink Floyd zal waarschijnlijk net aan bij de beste 100 afvallers gaan behoren.

Joe

Weinig te klagen over de uitslagen tot nu toe, veel moois gaat door

Radio Protector is zeker top 1000-waardig, maar ik ben allang blij dat ie überhaupt in de lijst staat. Verder prima uitslag, laat Banquet en KC nog maar wat doorladderen.

Prima uitslag idd, mits Us and Them alsnog doorgaat. Beste nummer van DSotM hoort wel in de top 1000.

Ome Lou voor jou.

Ronde 2 - Ladder 10:
Rechtstreeks geplaatst voor de Top 1000 van onze Top 2000, tussen [ ] de notering vorig jaar, vervolgens het aantal pt.

1. Arctic Monkeys - When The Sun Goes Down [234] 526
2. Joy Division - Disorder [413] 473
3. Curtis Mayfield - Superfly [472] 461
4. PJ Harvey - Down By The Water [753] 409
5. Led Zeppelin - Kashmir [611] 403
6. Frank Boeijen Groep - Kronenburg Park [426] 399
7. Queen - Don't Stop Me Now [1605] 367
8. Souls Of Mischief - 93 'Til Infinity [yeahyeahyeah] 358
9. Roxy Music - In Every Dream Home A Heartache [696] 354

Uitgeschakeld, echter - de beste 100 afvallers plaatsen zich alsnog.

10. Lana Del Rey - hope is a dangerous thing for a woman like me to have - but I have it [553] 335
11. GZA - Shadowboxin' [1653] 331
12. Donny Hathaway - The Ghetto [1148] 310
13. White Town - Your Woman [1010] 309
14. Angel Olsen - Sister [1295] 284
15. The Bangles - Manic Monday [1498] 266
16. Public Enemy - Fight The Power [1143] 263
17. Queen - I Want to Break Free [1576] 251
18. Suede - Still Life [1828] 220
19. Thin Lizzy - Whiskey In The Jar [1835] 196
20. Alanis Morissette - Hands Clean [JoaMuse] 185

67 stemmers deze ronde (het lijstje van Guessmaker was net te laat).

Souls of Misschief komt nieuw binnen in het linkerrijtje en Queen maakt een mooie sprong dit jaar met Don't Stop Me Now.
Van de afvallers gaan zowel Lana del Rey als GZA zich makkelijk bij de 100 beste afvallers plaatsen en zullen derhalve ook nog in ronde 3 te bewonderen zijn. Donny en White Town gaan het denk ik net niet redden qua stempercentage.

op naar de top 100 met pharcyde

Suede

Redelijke uitslag met de meeste toppers door. Vooral mooi dat Souls of Mischief en GZA door zijn, wel bizar dat Public Enemy het minst scoort van de 3 hiphoppers. Verder is deze Lana absoluut niet top 1000-waardig en snap ik nog steeds niet wat PJ Harvey nou zou goed maakt dat ze in deze sterke ladder als 4e moet eindigen.

Alanis en Engeltje Olsen

Souls of Mischief en GZA

Titmeister schreef:
Redelijke uitslag met de meeste toppers door. Vooral mooi dat Souls of Mischief en GZA door zijn, wel bizar dat Public Enemy het minst scoort van de 3 hiphoppers.

Is gewoon de harde waarheid toch, P. Enemy wat overschat niet? (Wel cultureel erfgoed natuurlijk). Johnny Marr, you got my back?

Gast
geplaatst: vandaag om 05:38 uur

geplaatst: vandaag om 05:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.