Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2021 [Uitslagen Ladders]
zoeken in:
1
geplaatst: 23 augustus 2021, 22:11 uur
Was niet echt een bijzondere ladder - zeker vergeleken met die van vandaag - en mijn top 5 ligt er compleet uit. De populariteit van FM en Sufjan ga ik sowieso nooit begrijpen ..
0
geplaatst: 23 augustus 2021, 22:12 uur
Ries_72 schreef:
Was niet echt een bijzondere ladder - zeker vergeleken met die van vandaag - en mijn top 5 ligt er compleet uit. De populariteit van FM en Sufjan ga ik sowieso nooit begrijpen ..
Huh.
Ik vond het de beste ladder van deze ronde tot nu toe. De ladder van vandaag vind ik de slechtste ladder van dit jaar waaraan ik meegedaan heb. Was echt huilen met de pet op. Ik bedoel, nummer 10 van gisteren had vandaag in top 3 geëindigd zeker weten.
Vandaag ook weinig muziek van deze eeuw, en heel veel prog/glam/hard rock of new wave/80s muziek. Alsof dat het enige goede is dat de muziekindustrie ooit gebracht heeft. [Alhoewel dat kan de reden niet zijn, want dat was gisteren ook het geval, en per definitie eigenlijk bijna altijd].
Goed, ik ga niet klagen. Kan me tot nu toe wel nog steeds vrij goed vinden in de uitslagen. Dat is het belangrijkste.
2
geplaatst: 23 augustus 2021, 22:30 uur
Ries_72 schreef:
Die ladder van vandaag is echt om te huilen zo slecht. Als ik graag November Rain, Child in Time, Twilight Zone, Purple Rain, Angie en dat soort belegen rock had geluisterd, was ik wel naar Radio Veronica gegaan, of niet Gretz?
Neemt niet weg dat er ook best wat minder Sufjan in de bovenste regionen mag, zeker dit nummer heb ik weinig mee.
1
geplaatst: 23 augustus 2021, 22:35 uur
TornadoEF5 schreef:
De ladder van vandaag vind ik de slechtste ladder van dit jaar waaraan ik meegedaan heb
De ladder van vandaag vind ik de slechtste ladder van dit jaar waaraan ik meegedaan heb
TornadoEF5 schreef:
Was echt huilen met de pet op.
Was echt huilen met de pet op.
TornadoEF5 schreef:
Ik bedoel, nummer 10 van gisteren had vandaag in top 3 geëindigd zeker weten.
Ik bedoel, nummer 10 van gisteren had vandaag in top 3 geëindigd zeker weten.
TornadoEF5 schreef:
Vandaag ook weinig muziek van deze eeuw
Vandaag ook weinig muziek van deze eeuw
TornadoEF5 schreef:
Alsof dat het enige goede is dat de muziekindustrie ooit gebracht heeft.
Alsof dat het enige goede is dat de muziekindustrie ooit gebracht heeft.
TornadoEF5 schreef:
Goed, ik ga niet klagen.
Goed, ik ga niet klagen.

0
geplaatst: 23 augustus 2021, 22:38 uur
Titmeister schreef:
Die ladder van vandaag is echt om te huilen zo slecht. Als ik graag... Purple Rain, en dat soort belegen rock had geluisterd, was ik wel naar Radio Veronica gegaan
Dat vind ik toch wel een diskwalificatie van dit nummer. Purple Rain belegen rock? Ai Die ladder van vandaag is echt om te huilen zo slecht. Als ik graag... Purple Rain, en dat soort belegen rock had geluisterd, was ik wel naar Radio Veronica gegaan

Edit 1: Even wat genuanceerd

Edit 2: Heb zojuist die ladder van vandaag doorgenomen. Waanzinnig sterk zelfs. Kon Personal Jesus pas "kwijt" op #5.
Titmeister schreef:
Die ladder van vandaag is echt om te huilen zo slecht.
Je mede MuMe-companen hebben dit toch zo allemaal bij elkaar gestemd Die ladder van vandaag is echt om te huilen zo slecht.

0
geplaatst: 23 augustus 2021, 22:41 uur
Poeha schreef:
(quote)
Dat vind ik toch wel een diskwalificatie van zijn muziek. Prince belegen rock? Ai
Dit specifieke nummer wel. Veel van zijn andere nummers klinken anno 2021 een stuk frisser (en krijgen ook regelmatig punten van mij)

1
geplaatst: 23 augustus 2021, 22:45 uur
Er zat idd weinig nieuws tussen vandaag maar prefereer ‘onze’ Twilight Zone of Purple Rain toch wel boven de zoveelste FM of Suffe Jan. Child in Time en GnR heb ik overigens vandaag ook maar geskipt. Sta hier op de camping naast een Bon Jovi fan. Say no more ..
0
geplaatst: 23 augustus 2021, 22:52 uur
Ries_72 schreef:
Er zat idd weinig nieuws tussen vandaag maar prefereer ‘onze’ Twilight Zone of Purple Rain toch wel boven de zoveelste FM of Suffe Jan. Child in Time en GnR heb ik overigens vandaag ook maar geskipt. Sta hier op de camping naast een Bon Jovi fan. Say no more ..
Ik hoor zelf toch liever FM; ook classic rock, maar veel tijdlozer imo. Grappig genoeg zegt de leeftijd niet altijd wat over de belegenheid; zo klinkt de 60's Stones voor mij frisser dan de 70's en de 70's Earring juist weer frisser dan de 80's.
Anyway, sterkte met je buurman. Hoop dat je goede oordoppen hebt

1
geplaatst: 23 augustus 2021, 22:56 uur
Hij vindt It’s my life hun beste nummer.
Ben van mening dat dit eerder hun beste cover is - voor zover het mogelijk is dat een band zichzelf kan coveren
Ben van mening dat dit eerder hun beste cover is - voor zover het mogelijk is dat een band zichzelf kan coveren

0
geplaatst: 24 augustus 2021, 00:01 uur
Poeha schreef:

Edit 2: Heb zojuist die ladder van vandaag doorgenomen. Waanzinnig sterk zelfs. Kon Personal Jesus pas "kwijt" op #5.
(quote)
Dat vind ik toch wel een diskwalificatie van dit nummer. Purple Rain belegen rock? Ai 

(quote)
Je mede MuMe-companen hebben dit toch zo allemaal bij elkaar gestemd
Over "mijn klagen". Ja ik klaag, maar ik relativeer ook, en ik weet dat mensen dat "klagen" niet zo graag heb, maar als ik het een mindere ladder vind, ga ik dat wel zeggen. Ik zeg ook dat die van gisteren goed was!
Over de mede MuMe compagnie: het is deels ook wel de loting, en ja inderdaad die nummers zitten er nog bij. Van een paar nummers begrijp ik het ook wel. Van anderen begrijp ik het minder. Wat mensen goed vinden aan Placebo ontgaat me? Misschien dat iemand me dat kan uitleggen. November Rain heb ik al een paar keer luisteren, maar ook daar gaat ontgaat de status me volledig. Idem dito voor Fade To Black, zeker als je het vergelijkt met een dijk van een nummer zoals One.
3
geplaatst: 24 augustus 2021, 07:19 uur
Dat mensen het hier over slechte ladders hebben
ja, soms zit er wel een mindere ladder tussen, maar moeite met een top 7 vullen heb ik eigenlijk nooit.
ja, soms zit er wel een mindere ladder tussen, maar moeite met een top 7 vullen heb ik eigenlijk nooit.
4
geplaatst: 24 augustus 2021, 07:21 uur
Best een leuke ladder zelfs. Enkel met Rival Dealer heb ik echt niets.
2
geplaatst: 24 augustus 2021, 09:37 uur
Is het niet grappig dat je met zo'n goede ladder zo'n zeldzaam beroerde uitslag eruit weet te krijgen?
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 24 augustus 2021, 10:01 uur
Ladder 2 was er voor mij eentje, maar dat was bij mij ook beslist meer uitzondering dan regel.
In de ladder van vandaag kreeg ik, mede dankzij de dino's van Deep Purple en Golden Earring (en de MuMe-dino New Order) de top-7 zonder al te veel moeite gevuld. Heel veel meer dan dat was het ook weer niet en die troep van Burial zal wel weer hoog eindigen...
In de ladder van vandaag kreeg ik, mede dankzij de dino's van Deep Purple en Golden Earring (en de MuMe-dino New Order) de top-7 zonder al te veel moeite gevuld. Heel veel meer dan dat was het ook weer niet en die troep van Burial zal wel weer hoog eindigen...
3
geplaatst: 24 augustus 2021, 10:21 uur
Los van ieders mening over Danny Brown en Burial, lijkt het me in ieder geval een prettige vernieuwing/modernisering van de MuMeLadder.
2
geplaatst: 24 augustus 2021, 10:29 uur
Arrie schreef:
Los van ieders mening over Danny Brown en Burial, lijkt het me in ieder geval een prettige vernieuwing/modernisering van de MuMeLadder.
Damn straight, roll over rock boomers, there are new sherriffs in town. Let verder niet op mij terwijl ik stiekem Genesis en Deep Purple puntjes geef.
1
geplaatst: 24 augustus 2021, 10:32 uur
+4 jaar onder een steen geleefd zeker?

https://i.vgy.me/90ql75.jpg
https://media3.giphy.com/media/U6SnGGa7zQuoE2gdhc/200w.gif?cid=82a1493ba7aof25fbfgos3zrog0gl2d7xj36thw4qfpad68v&rid=200w.gif&ct=g
2
geplaatst: 24 augustus 2021, 10:42 uur
Open jullie hart voor in your face-hiphop en bliepjesmuziek en GIFjes jongens, vooruit, jullie kunnen het 

2
geplaatst: 24 augustus 2021, 10:45 uur
Moeiteloos een van de beste videoclips en hiphopnummers die ik ken. Naar de top 100 ermee!
2
Casartelli (moderator)
geplaatst: 24 augustus 2021, 10:45 uur
Arrie schreef:
Nou heeft deze Burial de finale al eens gehaald, dus dat is inmiddels MuMestablishment... (voor je bingokaart, Geert)Los van ieders mening over Danny Brown en Burial, lijkt het me in ieder geval een prettige vernieuwing/modernisering van de MuMeLadder.
2
geplaatst: 24 augustus 2021, 10:49 uur
Arno schreef:
Moeiteloos een van de beste videoclips en hiphopnummers die ik ken. Naar de top 100 ermee!
Over een paar jaartjes finale? Kendrick heeft de eerste stap al gezet met hip-hop in de finale.
6
geplaatst: 24 augustus 2021, 11:00 uur
https://i.imgur.com/dcjFLif.png
Zo kan ik ook beginnen hoor.
En hier doet het wel mee in de top 2000, maar haalt het de top 1000 niet.
30 jaar onder een steen geleefd zeker?

0
geplaatst: 24 augustus 2021, 13:02 uur
Hoeveel nominaties heb je eigenlijk voor de nieuwe ladder, en hoeveel nummers per groep mag je nomineren?
0
geplaatst: 24 augustus 2021, 13:05 uur
TornadoEF5 schreef:
Hoeveel nominaties heb je eigenlijk voor de nieuwe ladder, en hoeveel nummers per groep mag je nomineren?
Dit was voor dit jaar: MuMeLadder 2021 [Nominatietopic]
* denotes required fields.