MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2021 [Uitslagen Ladders]

zoeken in:
Stereolab door met de hakken over de sloot

Laten we het hopen, anders voor ik me behoorlijk schuldig:
Teunnis schreef:
Stereolab en Kyoto hadden absoluut punten verdiend!

EDIT: Zie nu de andere afvallers. Huilen. Heel hard huilen.

Ai deze score had HÆLOS niet verdiend, pech met de loting. En Flagio is natuurlijk al helemaal schandalig

Mijn eerste nominatie voor volgend jaar is bekend.

gerre schreef:
Maar we wijken een beetje af. Gezaag over te weinig nieuwkomers of te veel van dezelfde groep. Het is altijd iets. Maar als men daar iets aan wil doen, zijn het kunstgrepen en daar ben ik tegen. Aanvaard het stemgedrag.

De enige aanpassing die ik wenselijk vind naar volgend jaar toe is het toepassen van gelijk aantal nominaties per ladder in ronde 1. Als de ene ladder 6 nieuwe nominaties telt en een andere 1, is er uiteraard een grotere kans om er in te geraken. In het geval van 6 nominaties sowieso al minimum 1 dus,haha.

Ben het trouwens hier heel erg mee eens. De enige sturing die ik graag zie is dat de ladders een beetje gelijkwaardig verdeeld zijn. Vanaf ronde 2 kan dat op basis van stempercentages in voorgaande rondes, maar in de eerste ronde kun je dat alleen doen op basis van nieuwe nominaties en positie vorig jaar.

Take a Chance ingeruild voor Desperado. Hoever kan je het niveau van de lijst met de ruil van één nummer achteruit laten gaan

Bizar dat Mr. Flagio hier niet bij de bovenste 17 eindigt

Dat Cinnamon Girl er nog niet in stond...
Terechte nieuwe binnenkomer in elk geval!

Een redelijke ladder, met wel een prima uitslag.

Desperado??? Really?
Hoe kunnen nu nummers als Calais, Take a Chance en Heartbeats eindigen onder dit imo kutnummer ?

Nou ik ben blij dat Desperado erin staat

laxus11 schreef:

Ik had nog liever Despacito zien doorgaan.

laxus11 schreef:
Volledig terecht. Na Vincent een tweede oud-nominatie die een herintrede maakt.

curufin schreef:
Desperado??? Really?
Hoe kunnen nu nummers als Calais, Take a Chance en Heartbeats eindigen onder dit imo kutnummer ?

Sorry eh. 1 stem minder en die stond misschien 17e, haha.
Zoveel haat voor dit nummer, zeg.

Calais gaf ik veel punten, lag er sowieso uit.

Johnny Marr schreef:
(quote)

Ik had nog liever Despacito zien doorgaan.

Jij moet wanhopig zijn.

gerre schreef:
(quote)

Jij moet wanhopig zijn.

Omdat ik graag naar funeral doom metal luister? Don Cappuccino, zeg hier es effe wat van.

Iedereen weet toch dat de beste Desperados dat biermerk is? Nee Desperados van de Eagles is ook wel ok maar ik miste hem niet in de lijst nadat ie eruit was gevallen hoor, als er dan toch herintredes gemaakt worden dan liever niet door van die standaard top 2000-nummers vind ik persoonlijk, sorry chevy93

Desperados is wel nog altijd zo'n 1000001 keer beter dan Despacito though, toch één van de grootste gedrochten ooit ofzo. Een natte scheet van Don Henley op een loop van 20 minuten zou ik nog eerder in de ladder willen zien dan fucking Despacito.

ArthurDZ schreef:

Desperados is wel nog altijd zo'n 1000001 keer beter dan Despacito though, toch één van de grootste gedrochten ooit ofzo. Een natte scheet van Don Henley op een loop van 20 minuten zou ik nog eerder in de ladder willen zien dan fucking Despacito.

Hopen dat er ooit een Desperados (Daddy Yankee Remix) komt

Despacito (Daddy Henley Remix)

ArthurDZ schreef:
als er dan toch herintredes gemaakt worden dan liever niet door van die standaard top 2000-nummers vind ik persoonlijk, sorry chevy93
Ik kijk zelf liever naar kwaliteit i.p.v. of het wel/niet in de Top 2000 staat.

Haaha, dat gehaat op The Eagles, ook zo’n jaarlijks terugkerende traditie

jordidj1 schreef:
Haaha, dat gehaat op The Eagles, ook zo’n jaarlijks terugkerende traditie

Het is Eagles Jordi, EAGLES. De 'the' is silent

chevy93 schreef:
(quote)
Ik kijk zelf liever naar kwaliteit i.p.v. of het wel/niet in de Top 2000 staat.

Ik ook, maar zoals ik al zei, voor mij voelt Desperados desondanks niet als een onmisbare classic

Maar goed verder ook geen drama natuurlijk om 'm er weer bij te hebben, om mij een breakdown te zien krijgen omwille van een nieuwe Ladder-entry zullen jullie eerst Despacito in de lijst moeten krijgen.

Mijn tweede nominatie voor volgend jaar is bekend.

20 ladders ver en nog geen enkel nummer uit 2020 in de lijst. Ik weet dat dat jaar een trauma-jaar is,maar toch..

Hoeveel kwamen er al aan bod?

Team Desperado, al is de Linda Ronstadt versie misschien nog beter!

gerre schreef:
20 ladders ver en nog geen enkel nummer uit 2020 in de lijst.

One More Second gaat het 99,9% zeker halen

Teunnis schreef:
Mijn tweede nominatie voor volgend jaar is bekend.
En je derde is Fout Ventje?

Gast
geplaatst: vandaag om 00:54 uur

geplaatst: vandaag om 00:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.