MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2021 [Uitslagen Ladders]

zoeken in:
Damiendjeniet

U2

4/7. Hopelijk nog kans voor Alice in Chains.

Nou mijn bottom 3 is al mooi gevuld

Wel heel leuk van Mazzy Star, maar met 2/7 toch wel een teleurstellende uitslag. Hopen op een verrassing van Alice in Chains dan maar.

Nu ben ik wel een grote U2-fan, maar NYD haalt mijn U2 top 40 nog niet eens denk ik. Dan vind ik Marvin en Mazzy Star in de finale toch fijner. Maar gaan die hoger komen dan waar Tunnels en ViF verleden jaren stonden? Dat ook weer niet

NYD is een heel fijne verrassing, veel beter dan TUF dat traditiegetrouw de finale haalt. Ook Mazzy Star is een fijne nieuwkomer. Als daarnaast de huidige top-4 van de afvallers ook nog doorstoot, ben ik een gelukkig man.

2 vd bottom 5 kan ik alvast weer invullen
Verder niiet ontevreden over deze uitslag. Mazzy is een hele fijne toevoeging en U2 altijd prima, al hebben ze beter, het finaleniveau gaat er sws van omhoog..

Onweerwolf
New Years Day is erg gaaf in de finale! Beste U2 nummer ooit (al komt I Will Follow in de buurt)

Maar wat doet Mazzy Star daar? Huh? Wat voor mensen stemmen daar in godsnaam nog op in november?

Extreem jammer van Venus, De Clown en Bagagedrager natuurlijk.

1/7. Teleurstellende uitslag. Neighborhood #1 (Tunnels) niet in de finale zou heel pijnlijk zijn. Venus In Furs en Gimme Shelter horen natuurlijk ook bij de beste 32, maar ik zie dat niet snel meer gebeuren in de nieuwe opzet.

U2 in de finale is natuurlijk de grootste grap van het jaar. Wat voor mensen stemmen daar in godsnaam nog op in november? De band is natuurlijk al vreselijk overschat, maar NYD is ook nog eens dertien in dozijn. Dan veel liever TUF, maar goed, de bottom 5 moet ook gevuld worden.

De finale zat er al aan te komen voor Mazzy Star, mooi dat die er nu eindelijk is. Schitterend nummer en altijd goed om een extra dame in het gezelschap van mannen te hebben.

Mijn vaste nummer 32 (AF) niet eens rechtstreeks naar de finale
Jammer van de clown en de wesp in ieder geval.

Casartelli schreef:
New Year's Day: veruit de beste van U2's grote hits. Dat dat een van de grote verrassingen moet zijn, is alsnog een beetje een veeg teken, maar ik ben er content mee.

Hier kan ik me wel in vinden. Ik baal wel van Tunnels en in mindere mate ook van Venus in Furs.
Mazzy Star ben ik wel heel blij mee, en Popplagid, hoewel niet echt verrassend, ook. De rest buiten Tunnels was toch een beetje bijzaak voor de finale, wat mij betreft en Tunnels krijgt nog een kans, en bij wat door is zit niets wat mij echt teleurstelt.

Zeer teleurstellende uitslag. New Year's Day is een nieuw dieptepunt in de finale.

Inderdaad een teleurstellende uitslag. New Year's Day en Fade Into You gaan beide (diep) het rechterrijtje in. Daartegenover staat de finaleplek voor What's Going On, die vind ik heel fijn! Van Venice Bitch had ik iets meer gehoopt. Ook John Wayne Gacy, Jr. en (in mindere mate) Venus in Furs stellen flink teleur.

Liever NYD dan SBS, maar ik vrees toch dat 'ie niet bij mijn bovenste 25 gaat komen. Op zich qua uitslag wel tevreden. Alleen jammer dat Like a Hurricane nét tekort komt. Je zou er bijna strategisch van gaan stemmen.

Ben overigens benieuwd of de hoeveelheid 'zwarte' muziek in de huidige ladder contraproductief gaat werken voor de kansen van die nummers.

Leuk, zoveel vernieuwing in de finale!
En ik heb direct ook een nummer 32, deze U2 doet me echt niets, waar ik TUF nog wel begon te waarderen. Ach, als er geen Sufjan's in de finale komen verbloemt dat dan weer een hoop.

En nu nog maar hopen op die kleine kans dat Would? toch nog door kan gaan.
What's Going On in de finale is fijn, maar mijn voorkeur gaat veel meer uit naar Innercity Blues dat nu strijdt voor een plek in de finale.

Mazzy Star? Hmmh ik blijf dat toch een nr vinden dat meer op Sky Radio thuishoort dan in deze ladderreeks. Maargoed, wie ben ik om de goegemeente tegen te spreken. Hopen op Neil in de finale. En jammer dat Spinvis niet nog een keer heeft kunnen stunten.

Scorpion_21 schreef:
Hopen op Neil in de finale.
Wat betreft Mazzy Star ben ik het helemaal met je eens. Maar hou je er wel rekening mee dat ze Like a Hurricane erachteraan draaien .

Op Sky serieus? Er wordt weer een hoop onzin verkocht op MuMe op een vrijdagmiddag...

Dat is Sky Radio muziek, dus zeer matig. Nee dan liever dat lekkere alternatieve Like a Hurricane die hoor je in tegenstelling tot Fade Into You nooit op de commerciële zenders.

Met Sky radio is toch helemaal niets mis , ze draaien daar nu al lekker All I Want for Christmas Is You" van Mariah Carey.

vigil schreef:
Dat is Sky Radio muziek, dus zeer matig. Nee dan liever dat lekkere alternatieve Like a Hurricane die hoor je in tegenstelling tot Fade Into You nooit op de commerciële zenders.

Ik luister nooit naar de radio, maar toen ik dat nog wel deed kan ik me niet herinneren ooit Fade Into You of Like a Hurricane gehoord te hebben. En op Sky zou ik die dan toch zeker als laatste verwachten.

vigil schreef:

Ik snap dat Mazzy Star voor de afwisseling een keer leuk is, maar het briljante van de gitaarsolo in Like a Hurricane heeft t niet. Tis een voortkabbelend popliedje en daarom meer voor Sky geschikt. Dat je Neil ook bij de commerciëlen hoort doet aan briljantie van t nr niks af

Volgens mij hoort vigil dat briljante van Like a Hurricane niet zo

Ik vind ook niks briljants aan Like a Hurricane of de solo daarin. Fade Into You is echter zoveel meer dan een voortkabbelend popliedje. Zo prachtig zwoel, sensueel en lief.

Arrie schreef:
Ik vind ook niks briljants aan Like a Hurricane of de solo daarin.

Dat komt omdat jullie niet naar de 34 minuten versie luisteren

Neil Young News: 34+ minute version of "Like A Hurricane" on NYA Movie Night @ Hearse Theater - neilyoungnews.thrasherswheat.org

En daar heb ik alle reden toe.

Arrie schreef:
Ik vind ook niks briljants aan Like a Hurricane of de solo daarin. Fade Into You is echter zoveel meer dan een voortkabbelend popliedje. Zo prachtig zwoel, sensueel en lief.

Allemaal waar wat Mazzy Star betreft. Maar finale, komaan, verrevan.

Heel dichtbij juist. Sterker nog, erin

Onweerwolf
Arrie schreef:
zwoel, sensueel en lief.

Dat kun je ook zeggen van het gehele oeuvre van London Grammar en dat is niet bepaald een compliment.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:42 uur

geplaatst: vandaag om 11:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.