Muziek / Muziekgames / The Ultimate Party KO
zoeken in:
0
geplaatst: 5 april 2021, 16:19 uur
12-6
Moeilijke keuze, maar ik hak toch de knoop door in het voordeel van Donna Summer
Moeilijke keuze, maar ik hak toch de knoop door in het voordeel van Donna Summer
3
geplaatst: 5 april 2021, 17:39 uur
We hebben een winnaar, en wat voor één. Donna Summer - I Feel Love is bij deze uitverkozen door MuMe tot het ultieme partynummer!
Iedereen bedankt voor de deelname

1
geplaatst: 5 april 2021, 17:40 uur
1
geplaatst: 5 april 2021, 17:50 uur
Titmeister schreef:
We hebben een winnaar, en wat voor één. Donna Summer - I Feel Love is bij deze uitverkozen door MuMe tot het ultieme partynummer!
Mooie winnaar! Bedankt organisator!

1
geplaatst: 5 april 2021, 18:09 uur
Titmeister schreef:
Mooie winnaar! En mooi maar (op MuMe) ook verrassend dat Q1.1 het podium gehaald heeft.
Dank voor de organisatie!!
1
geplaatst: 5 april 2021, 18:24 uur
Heerlijk topic, heb mij er goed mee geamuseerd. Veel dank Titmeister voor de organisatie!
Ik voel een ladderversie
Ik voel een ladderversie

1
geplaatst: 5 april 2021, 19:22 uur
Heb ik over nagedacht, maar weet niet of ik de tijd en zin heb om dat te organiseren. Een ladder kost toch aanzienlijk meer tijd dan een KO...
1
geplaatst: 5 april 2021, 23:32 uur
Titmeister schreef:
Heb ik over nagedacht, maar weet niet of ik de tijd en zin heb om dat te organiseren. Een ladder kost toch aanzienlijk meer tijd dan een KO...
(quote)
Hoezo niet, een anderstalige ladder is toch party?

1
geplaatst: 6 april 2021, 07:18 uur
Helemaal vergeten te stemmen maar het heeft gelukkig niets uitgemaakt. Mijn stem was uiteraard gegaan naar Inspector Morse, een uitstekend partynummer. Donna's nummer was mooi in de tijd dat het uitkwam in 1977 maar sindsdien zijn er toch wel tig betere nummers gemaakt. Zo eindigde the Ultimate Party Co voor mij dus als een anti-climax. Tja, het is niet anders
. Niettemin bedankt voor de organisatie Titmeister.. 
. Niettemin bedankt voor de organisatie Titmeister.. 
1
geplaatst: 7 april 2021, 15:36 uur
Thanks Titmeister. Ik zou ook op Inspector Norse hebben gestemd, maar dat was het nog steeds niet spannend geworden.
1
geplaatst: 7 april 2021, 16:00 uur
Oei, de hele ontknoping hier gemist. Zonde. Ik zou ook op Terje gestemd hebben...
Thanks voor de organisatie, Titmeister!
Thanks voor de organisatie, Titmeister!

1
geplaatst: 7 april 2021, 16:36 uur
Mijn stem was uiteraard naar Donna gegaan, de ontmoeting tussen haar en Giorgio is 1 van de beste dingen die de muziekwereld ooit is overkomen.
Terechte winnaar dus. Bedankt voor de organisatie, Tit.
Terechte winnaar dus. Bedankt voor de organisatie, Tit.

* denotes required fields.