MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / The Ultimate Party KO

zoeken in:

7-4

10-6 best geinig Inspector Norse, maar meer ook niet

12-6

Moeilijke keuze, maar ik hak toch de knoop door in het voordeel van Donna Summer

Ik wil bij deze Donna van harte feliciteren met de winst.

We hebben een winnaar, en wat voor één. Donna Summer - I Feel Love is bij deze uitverkozen door MuMe tot het ultieme partynummer!

Iedereen bedankt voor de deelname

Bedankt Titmeister voor het enthousiasme en de vlekkeloze organisatie!

En wat een prachtwinnaar!

Titmeister schreef:
We hebben een winnaar, en wat voor één. Donna Summer - I Feel Love is bij deze uitverkozen door MuMe tot het ultieme partynummer!

Mooie winnaar! Bedankt organisator!

Titmeister schreef:

Mooie winnaar! En mooi maar (op MuMe) ook verrassend dat Q1.1 het podium gehaald heeft.

Dank voor de organisatie!!

Heerlijk topic, heb mij er goed mee geamuseerd. Veel dank Titmeister voor de organisatie!

Ik voel een ladderversie

Thanks Tit! Was lachen!

corn1holio1 schreef:
Ik voel een ladderversie

Heb ik over nagedacht, maar weet niet of ik de tijd en zin heb om dat te organiseren. Een ladder kost toch aanzienlijk meer tijd dan een KO...

Toffe KO Titmeister, thanks voor de organisatie!

Thanks Tit, was tof!

Yep bedankt voor de organisatie.
Super tof

panjoe (moderator)
Goeie party gebouwd weer Titmeister, hulde!

Titmeister schreef:
(quote)

Heb ik over nagedacht, maar weet niet of ik de tijd en zin heb om dat te organiseren. Een ladder kost toch aanzienlijk meer tijd dan een KO...

Hoezo niet, een anderstalige ladder is toch party?

Helemaal vergeten te stemmen maar het heeft gelukkig niets uitgemaakt. Mijn stem was uiteraard gegaan naar Inspector Morse, een uitstekend partynummer. Donna's nummer was mooi in de tijd dat het uitkwam in 1977 maar sindsdien zijn er toch wel tig betere nummers gemaakt. Zo eindigde the Ultimate Party Co voor mij dus als een anti-climax. Tja, het is niet anders . Niettemin bedankt voor de organisatie Titmeister..

Thanks Titmeister. Ik zou ook op Inspector Norse hebben gestemd, maar dat was het nog steeds niet spannend geworden.

Oei, de hele ontknoping hier gemist. Zonde. Ik zou ook op Terje gestemd hebben...

Thanks voor de organisatie, Titmeister!

12-9 is al iets vriendelijker voor Todd

Mijn stem was uiteraard naar Donna gegaan, de ontmoeting tussen haar en Giorgio is 1 van de beste dingen die de muziekwereld ooit is overkomen.

Terechte winnaar dus. Bedankt voor de organisatie, Tit.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:20 uur

geplaatst: vandaag om 20:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.