Muziek / Muziekgames / The Ultimate Party KO
zoeken in:
0
geplaatst: 4 april 2021, 17:57 uur
3-6
2 van de allerbeste en meest iconische dancetracks: deze troostfinale is nog beter dan de finale voor mij
2 van de allerbeste en meest iconische dancetracks: deze troostfinale is nog beter dan de finale voor mij

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 5 april 2021, 14:11 uur
Twee van de beste nummers uit de hele KO, zou ze beide zelfs nog een stukje hoger inschalen dan al mijn eigen nominaties. Basic Channel wint het toch vooral op productiekwaliteit.
8-12
8-12
0
geplaatst: 5 april 2021, 14:38 uur
En daarmee pakken Mark en Moritz de bronzen plak. Tijd om uit te vinden wat het ultieme partynummer aller tijden is! Wat 4,5 jaar geleden begon als een Party like the 80's KO, heeft ons langs de 90's, 00's, 70's en 10's partyknallers gebracht en uiteindelijk geleid tot deze ultieme party-KO. Deze rondgang langs de danstoppers uit 6 decennia heeft me eens te meer doen beseffen dat ik nogal naar een goede party verlang. Desondanks heb ik genoten van alle toppers die voorbij kwamen.
Dan de finale; de hoeksteen van de dancemuziek vs. het ultieme feelgood-nummer van de 21e eeuw. Oud vs. nieuw, wie wint de strijd?
Donna Summer - I Feel Love vs. Todd Terje - Inspector Norse
Tot de 12, 1 verschil
Dan de finale; de hoeksteen van de dancemuziek vs. het ultieme feelgood-nummer van de 21e eeuw. Oud vs. nieuw, wie wint de strijd?
Donna Summer - I Feel Love vs. Todd Terje - Inspector Norse
Tot de 12, 1 verschil
* denotes required fields.