MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Back to the 50's (KO)

zoeken in:
8-9

We have a winner!

https://cdn.smehost.net/elvisthemusiccom-haloprod/wp-content/uploads/1954/07/001-209-Thats-All-Right.jpg

Allemaal bijzonder bedankt voor het meespelen met deze heerlijke throwback naar de 50's. Hopelijk hebben jullie wat nieuwe songs opgepikt en de liefde voor de 50's (her)ontdekt. De playlist op Spotify blijft gewoon lekker staan, dus is altijd te beluisteren.

Mooie winnaar al had ik iets meer met Chuck.

Bedankt Shaky

Prima winnaar, wat mij betreft That's all right.

Voor mij toch wel een aardige verrassing in het spel ontdekt:
Bo Diddley - Bo Diddley

Tijdens het spel heb ik al opgemerkt dat Mick Jagger en zijn Rolling Stones daar zeker vroeger naar geluisterd hebben.

Hartelijk dank Shaky voor de perfecte organisatie

Thanks, Shaky, was erg leuk!

Teleurstellende winnaar! Toch bedankt, Shaky!

Een winnaar die mij weinig doet, maar het volk heeft gesproken. Veel songs herontdekt alhier.

Merci, Shaky!

Het was een leuk spel. Dank voor de organisatie, Shaky!

Nu de jaren 1960-1964

Bedankt Skaky! Dat moet veel werk zijn geweest. Ik was wel niet altijd in de gelegenheid om een stem uit te brengen, maar ik heb wel weer allerlei mij onbekende nummers leren kennen. De winnaar was natuurlijk niet geheel onvoorspelbaar, al blijft het een prachtig nummer.

spinout schreef:

Misschien is Back to the 40's (KO) iets Shaky?

laxus11 schreef:
Nu de jaren 1960-1964

Jullie laten me wel werken zeg. Er zal zeker binnenkort een volgende KO opgestart worden. Deze wil ik eigenlijk allebei wel doen, al vrees ik dat de 40's KO iets te weinig deelnemers / liefhebbers zal trekken (bij genoeg animo, start ik 'm zeker op). Een early 60's KO wil ik zeker ook doen. Komt goed, ik zal eens wat in elkaar knallen

Neem eerst maar een welverdiende pauze.

Eens met esteban; blaas maar lekker effe uit, Shaky! En sluit dan hier aan, als je zin hebt..

Een mooie winnaar aan het einde van een enerverend spel. Thanx Shaky!

Gast
geplaatst: vandaag om 17:10 uur

geplaatst: vandaag om 17:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.