Muziek / Muziekgames / Song van het Jaar 2021
zoeken in:
0
geplaatst: 20 april 2021, 19:26 uur
1. Petal Supply feat. umru, Himera & trndytrndy - 1
2. Black Midi - John L
3. NANORAY - Sequential Dreambox
4. Benny The Butcher & Harry Fraud - Thanksgiving
Niet de beste Benny, bovendien zijn 1, John L en Sequential Dreambox genieten.
2. Black Midi - John L
3. NANORAY - Sequential Dreambox
4. Benny The Butcher & Harry Fraud - Thanksgiving
Niet de beste Benny, bovendien zijn 1, John L en Sequential Dreambox genieten.
0
geplaatst: 20 april 2021, 22:50 uur
Ik snap echt niet waarom niet iedereen 1 op 1 heeft staan. Wat een monumentaal nummer
0
geplaatst: 21 april 2021, 11:16 uur
1. The Antlers - Green to Gold
2. Remi Wolf with Dominic Fike - Photo ID
3. Petal Supply feat. umru, Himera & trndytrndy - 1
4. NANORAY - Sequential Dreambox
2. Remi Wolf with Dominic Fike - Photo ID
3. Petal Supply feat. umru, Himera & trndytrndy - 1
4. NANORAY - Sequential Dreambox
1
geplaatst: 21 april 2021, 12:57 uur
Teunnis schreef:
Ik snap echt niet waarom niet iedereen 1 op 1 heeft staan. Wat een monumentaal nummer
Ik snap echt niet waarom niet iedereen 1 op 1 heeft staan. Wat een monumentaal nummer
Ik snap dan weer niet hoe iemand met zo'n goede smaak als jij, zo opgewonden kan raken door dit soort regelrechte autotunekitsch!
Doe mij dan maar Soviet Kitsch!
0
geplaatst: 21 april 2021, 13:08 uur
Heel behoorlijke ladder hoor, ik klaag niet. Photo ID is dan misschien wel sterker zonder de toevoeging van Dominic Fike, maar blijft echt een heerlie popbanger. Ik kan liefhebbers van harte Wolfs EP van vorig jaar (met daarin ook dus de soloversie van dit nummer) aanraden.
1. Black Midi - John L
2. Remi Wolf with Dominic Fike - Photo ID
3. Petal Supply feat. umru, Himera & trndytrndy - 1
4. NANORAY - Sequential Dreambox
5. Benny The Butcher & Harry Fraud - Thanksgiving
1. Black Midi - John L
2. Remi Wolf with Dominic Fike - Photo ID
3. Petal Supply feat. umru, Himera & trndytrndy - 1
4. NANORAY - Sequential Dreambox
5. Benny The Butcher & Harry Fraud - Thanksgiving
0
geplaatst: 21 april 2021, 20:09 uur
Uitslag Ladder 4 (26 deelnemers):
1. Black Midi - John L (48)
2. Benny The Butcher & Harry Fraud - Thanksgiving (48)
3. NANORAY - equential Dreambox (34)
4. Petal Supply feat. umru, Himera & trndytrndy - 1 (28)
5. The Antlers - Green to Gold (27)
5. Remi Wolf with Dominic Fike - Photo ID (27)
7. Demoniac - So It Goes (27)
8. Mooneye - Fix the Heater (21)
1. Black Midi - John L (48)
2. Benny The Butcher & Harry Fraud - Thanksgiving (48)
3. NANORAY - equential Dreambox (34)
4. Petal Supply feat. umru, Himera & trndytrndy - 1 (28)
5. The Antlers - Green to Gold (27)
5. Remi Wolf with Dominic Fike - Photo ID (27)
7. Demoniac - So It Goes (27)
8. Mooneye - Fix the Heater (21)
0
geplaatst: 21 april 2021, 20:10 uur
Ladder 5:
Armand Hammer & The Alchemist feat. Quelle Chris - Chicharonnes
Ben Howard - What a Day
Bokani Dyer - Ke Nako
Bruno Mars, Anderson .Paak, Silk Sonic - Leave the Door Open
Charlotte Adigéry - Bear With Me (and I’ll stand bare before you)
Jayda G - All I Need - DJ-Kicks
Karoline Wallace - Plis Rosalin
Weyes Blood - Titanic Risen
spotify:playlist:1EsXO9SC0QDCtAgDNtTuwP
Armand Hammer & The Alchemist feat. Quelle Chris - Chicharonnes
Ben Howard - What a Day
Bokani Dyer - Ke Nako
Bruno Mars, Anderson .Paak, Silk Sonic - Leave the Door Open
Charlotte Adigéry - Bear With Me (and I’ll stand bare before you)
Jayda G - All I Need - DJ-Kicks
Karoline Wallace - Plis Rosalin
Weyes Blood - Titanic Risen
spotify:playlist:1EsXO9SC0QDCtAgDNtTuwP
1
geplaatst: 21 april 2021, 20:11 uur
dumb_helicopter schreef:
Gaan we deze maand elke keer mijn nummer 1 van de eerste ladders straal negeren en afgetekend laatst laten eindigen?
Gaan we deze maand elke keer mijn nummer 1 van de eerste ladders straal negeren en afgetekend laatst laten eindigen?
0
geplaatst: 21 april 2021, 20:23 uur
Bokani Dyer is een fijne ontdekking!
1. Jayda G - All I Need - DJ-Kicks
2. Bokani Dyer - Ke Nako
3. Weyes Blood - Titanic Risen
4. Charlotte Adigéry - Bear With Me (and I’ll stand bare before you)
1. Jayda G - All I Need - DJ-Kicks
2. Bokani Dyer - Ke Nako
3. Weyes Blood - Titanic Risen
4. Charlotte Adigéry - Bear With Me (and I’ll stand bare before you)
0
geplaatst: 21 april 2021, 20:40 uur
Teunnis schreef:
Gaan we deze maand elke keer vier nummers uit mijn top-5 doorstemmen en mij zo opzadelen met onmogelijke ladders in de volgende ronde?
Gaan we deze maand elke keer vier nummers uit mijn top-5 doorstemmen en mij zo opzadelen met onmogelijke ladders in de volgende ronde?
Ik had er niet meer op gerekend. Nu al 16 nummers door die ik graag in de finale in mijn top-5 wil zetten.
0
geplaatst: 21 april 2021, 20:46 uur
1. Jayda G - All I Need - DJ-Kicks
2. Bokani Dyer - Ke Nako
3. Armand Hammer & The Alchemist feat. Quelle Chris - Chicharonnes
4. Charlotte Adigéry - Bear With Me (and I’ll stand bare before you)
2. Bokani Dyer - Ke Nako
3. Armand Hammer & The Alchemist feat. Quelle Chris - Chicharonnes
4. Charlotte Adigéry - Bear With Me (and I’ll stand bare before you)
1
geplaatst: 21 april 2021, 20:52 uur
Ach, je hebt er mij een hoop plezier mee gedaan. (En weer een album op mijn veel te lange lijst rijker.)
1
geplaatst: 21 april 2021, 20:55 uur
jordidj1 schreef:
Demoniac
Demoniac
Doe volgende keer eens een goed metalnummer nomineren ik wacht volgens mij al bijna 2 jaar op een metalnominatie die mij wel bevalt...
4
geplaatst: 21 april 2021, 21:02 uur
Titmeister schreef:
Doe volgende keer eens een goed metalnummer nomineren ik wacht volgens mij al bijna 2 jaar op een metalnominatie die mij wel bevalt...
(quote)
Doe volgende keer eens een goed metalnummer nomineren ik wacht volgens mij al bijna 2 jaar op een metalnominatie die mij wel bevalt...
Oranssi Pazuzu afgelopen jaar: am I a joke to you?
0
geplaatst: 21 april 2021, 21:08 uur
Titmeister heeft stiekem een hekel aan metal. Die 4,5* voor Primordial is gewoon een dekmantel.
0
geplaatst: 21 april 2021, 21:15 uur
Teunnis schreef:
Titmeister heeft stiekem een hekel aan metal. Die 4,5* voor Primordial is gewoon een dekmantel.
Titmeister heeft stiekem een hekel aan metal. Die 4,5* voor Primordial is gewoon een dekmantel.
Ah shit, je hebt me door
Ik geef toe, ik ben niet de grootste metalhead hier, maar er is voldoende metal die ik wel kan waarderen. Ik daag de kenners graag uit
0
geplaatst: 21 april 2021, 21:24 uur
1. Bruno Mars, Anderson .Paak, Silk Sonic - Leave the Door Open
2. Armand Hammer & The Alchemist feat. Quelle Chris - Chicharonnes
3. Charlotte Adigéry - Bear With Me (and I’ll stand bare before you)
4. Jayda G - All I Need - DJ-Kicks
2. Armand Hammer & The Alchemist feat. Quelle Chris - Chicharonnes
3. Charlotte Adigéry - Bear With Me (and I’ll stand bare before you)
4. Jayda G - All I Need - DJ-Kicks
1
geplaatst: 21 april 2021, 21:25 uur
Titmeister schreef:
Doe volgende keer eens een goed metalnummer nomineren ik wacht volgens mij al bijna 2 jaar op een metalnominatie die mij wel bevalt...
(quote)
Doe volgende keer eens een goed metalnummer nomineren ik wacht volgens mij al bijna 2 jaar op een metalnominatie die mij wel bevalt...
Don Cappuccino, we hebben je nodig!
2
geplaatst: 21 april 2021, 21:33 uur
Jaman, maandniveautje wordt moeiteloos nog weer een ladder doorgetrokken
1. Karoline Wallace - Plis Rosalin omg
2. Armand Hammer & The Alchemist feat. Quelle Chris - Chicharonnes
3. Charlotte Adigéry - Bear With Me (and I’ll stand bare before you)
4. Bokani Dyer - Ke Nako
5. Weyes Blood - Titanic Risen
1. Karoline Wallace - Plis Rosalin omg
2. Armand Hammer & The Alchemist feat. Quelle Chris - Chicharonnes
3. Charlotte Adigéry - Bear With Me (and I’ll stand bare before you)
4. Bokani Dyer - Ke Nako
5. Weyes Blood - Titanic Risen
0
geplaatst: 21 april 2021, 21:36 uur
1. Bruno Mars, Anderson .Paak, Silk Sonic - Leave the Door Open
2. Karoline Wallace - Plis Rosalin
3. Weyes Blood - Titanic Risen
4. Armand Hammer & The Alchemist feat. Quelle Chris - Chicharonnes
Na vier prima ladders is dit wel een stap achteruit.
2. Karoline Wallace - Plis Rosalin
3. Weyes Blood - Titanic Risen
4. Armand Hammer & The Alchemist feat. Quelle Chris - Chicharonnes
Na vier prima ladders is dit wel een stap achteruit.
0
geplaatst: 21 april 2021, 21:37 uur
1. Ben Howard - What A Day
2. Bokani Dyer - Ke Nako
3. Bruno Mars, Anderson .Paak, Silk Sonic - Leave the Door Open
4. Armand Hammer & The Alchemist feat. Quelle Chris - Chicharonnes
2. Bokani Dyer - Ke Nako
3. Bruno Mars, Anderson .Paak, Silk Sonic - Leave the Door Open
4. Armand Hammer & The Alchemist feat. Quelle Chris - Chicharonnes
0
geplaatst: 21 april 2021, 21:46 uur
1. Jayda G - All I Need - DJ-Kicks
2. Charlotte Adigéry - Bear With Me (and I’ll stand bare before you)
3. Ben Howard - What A Day
4. Bokani Dyer - Ke Nako
2. Charlotte Adigéry - Bear With Me (and I’ll stand bare before you)
3. Ben Howard - What A Day
4. Bokani Dyer - Ke Nako
2
geplaatst: 21 april 2021, 22:12 uur
Nou, ik moet zeggen dat met So It Goes toch wel het vetste metalnummer van het jaar tot nu toe was genomineerd...
2
geplaatst: 21 april 2021, 22:53 uur
Don Cappuccino schreef:
Nou, ik moet zeggen dat met So It Goes toch wel het vetste metalnummer van het jaar tot nu toe was genomineerd...
(quote)
Nou, ik moet zeggen dat met So It Goes toch wel het vetste metalnummer van het jaar tot nu toe was genomineerd...
https://i.imgflip.com/hti5g.jpg?a449640
0
geplaatst: 21 april 2021, 23:28 uur
1.Karoline Wallace - Plis Rosalin
2. Bokani Dyer- Ke Nako
3. Jayda G - All I Need- DJ Kicks
4. Charlotte Adigéry-Bear with me (and I’ll stand bare before you)
2. Bokani Dyer- Ke Nako
3. Jayda G - All I Need- DJ Kicks
4. Charlotte Adigéry-Bear with me (and I’ll stand bare before you)
* denotes required fields.