Muziek / Muziekgames / Verzin er een tekst bij:
zoeken in:
0
geplaatst: 25 augustus 2022, 20:30 uur
Impotente man is er van overtuigd dat hij zijn echtgenote een onvergetelijke avond gaat bezorgen.
1
geplaatst: 25 augustus 2022, 21:10 uur
En voor de borstenmannen heeft hij ook nog wel seksi foto's van Tieto.
0
geplaatst: 25 augustus 2022, 21:54 uur
Fans van Mija Aleksic hadden iets anders verwacht toen hij de release van een hardcore-plaatje aankondigde.
0
geplaatst: 26 augustus 2022, 21:14 uur
"Als deze plaat een beetje verkoopt kan ik misschien eindelijk m'n laarzen laten verzolen."
2
geplaatst: 27 augustus 2022, 07:17 uur
Die Nick zit alleen maar op zijn gitaar, zo vind ik er niks meer aan, aldus Simon.
1
geplaatst: 27 augustus 2022, 09:52 uur
Bij deze hoes ga ik niks verzinnen. Ik vind erotische producten en kinderen niet zo goed bij elkaar passen...
0
geplaatst: 27 augustus 2022, 11:39 uur
Fan van Nick & Simon werpt haar slipje richting het podium bij uit de hand gelopen afscheidsoptreden.
0
geplaatst: 27 augustus 2022, 11:54 uur
En even off-topic: we jassen de hoezen er wel heel snel doorheen momenteel. Zullen we ze niet 48 ipv 24 uur laten staan?
1
geplaatst: 27 augustus 2022, 12:01 uur
Fathead schreef:
Bij deze hoes ga ik niks verzinnen. Ik vind erotische producten en kinderen niet zo goed bij elkaar passen...
Ik vind het ook een hoes die ver over het randje is. Daarom leek hij me wel uitdagend voor dit topic

1
geplaatst: 27 augustus 2022, 12:06 uur
itchy schreef:
Ik vind het ook een hoes die ver over het randje is. Daarom leek hij me wel uitdagend voor dit topic
(quote)
Ik ben helemaal niet voor censuur in de kunst, maar vind wel dat dit soort afbeeldingen niet in een onnozel spelletjestopic horen. Ik zat verdulleme net aan mijn ochtendontbijtje met mijn dochters.
Van mij mag de afbeelding hier weggehaald worden trouwens.
1
geplaatst: 27 augustus 2022, 12:23 uur
In dit forum is zo nu en dan met een hilarische tekst gereageerd op een doodnormale, overbekende hoes. Dat vind ik nog altijd de grootste uitdaging.
0
geplaatst: 27 augustus 2022, 12:46 uur
itchy schreef:
Wel een grote stap na kindervrienden Nick & Simon.
Fathead schreef:
Ik zat verdulleme net aan mijn ochtendontbijtje met mijn dochters.
Ik zat verdulleme net aan mijn ochtendontbijtje met mijn dochters.
Gezellig de laatste goregrindmetal door te nemen?

2
geplaatst: 27 augustus 2022, 13:32 uur
Fathead schreef:
Ik heb hem verwijderd. Ik vind jou vaak één van de grappigste in dit topic en die moet wel aan boord blijven

Deze dan
https://www.musicmeter.nl/images/cover/29000/29046.jpg?cb=1629264584
1
BrotherJohn
geplaatst: 27 augustus 2022, 14:21 uur
Onze huiskatten richten massale slachtpartijen aan in natuur: 'Hou je kat 's nachts binnen!'
1
geplaatst: 27 augustus 2022, 14:49 uur
En toen ik haar op een dag huismerk gaf in plaats van Sheeba liet Snuitje een heel andere kant van haar poezenpersoonlijkheid zien
3
geplaatst: 27 augustus 2022, 15:40 uur
Gast met zwaard doet wel stoer, maar kan nergens heen omdat hij met zijn kop vastgelijmd zit aan een T.
4
geplaatst: 27 augustus 2022, 16:18 uur
Bij deze hoes ga ik niks verzinnen. Ik vind metal producten en katten niet zo goed bij elkaar passen...
* denotes required fields.