MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Verzin er een tekst bij:

zoeken in:
Russische troepen krijgen morele steun van thuisfront

Impotente man is er van overtuigd dat hij zijn echtgenote een onvergetelijke avond gaat bezorgen.

En voor de borstenmannen heeft hij ook nog wel seksi foto's van Tieto.

dix
Fans van Mija Aleksic hadden iets anders verwacht toen hij de release van een hardcore-plaatje aankondigde.

BrotherJohn
I like make sexy time with her

dix
"Nick & Simon stoppen na 17 jaar als muzikaal duo"

BrotherJohn
Simon & Garnickel

Wehkamp. Hét online warenhuis van Nederland.

Representing Vola-town

"Ik zei 'Nick', Simon."
"Volgens mij zei je wel iets..."

Drie seconden voordat de cameraman 'cheese' zegt...

Als ik nou maar wist wie Nick en wie Simon is....

"Als deze plaat een beetje verkoopt kan ik misschien eindelijk m'n laarzen laten verzolen."

Tears For Fears - The Hurting

Die Nick zit alleen maar op zijn gitaar, zo vind ik er niks meer aan, aldus Simon.

Bij deze hoes ga ik niks verzinnen. Ik vind erotische producten en kinderen niet zo goed bij elkaar passen...

BrotherJohn
Hoe herken je een vroege puberteit?

dix
Fan van Nick & Simon werpt haar slipje richting het podium bij uit de hand gelopen afscheidsoptreden.

En even off-topic: we jassen de hoezen er wel heel snel doorheen momenteel. Zullen we ze niet 48 ipv 24 uur laten staan?

Fathead schreef:
Bij deze hoes ga ik niks verzinnen. Ik vind erotische producten en kinderen niet zo goed bij elkaar passen...

Ik vind het ook een hoes die ver over het randje is. Daarom leek hij me wel uitdagend voor dit topic

itchy schreef:
(quote)

Ik vind het ook een hoes die ver over het randje is. Daarom leek hij me wel uitdagend voor dit topic

Ik ben helemaal niet voor censuur in de kunst, maar vind wel dat dit soort afbeeldingen niet in een onnozel spelletjestopic horen. Ik zat verdulleme net aan mijn ochtendontbijtje met mijn dochters.

Van mij mag de afbeelding hier weggehaald worden trouwens.

In dit forum is zo nu en dan met een hilarische tekst gereageerd op een doodnormale, overbekende hoes. Dat vind ik nog altijd de grootste uitdaging.

dix
itchy schreef:

Wel een grote stap na kindervrienden Nick & Simon.
Fathead schreef:
Ik zat verdulleme net aan mijn ochtendontbijtje met mijn dochters.

Gezellig de laatste goregrindmetal door te nemen?

Fathead schreef:
Van mij mag de afbeelding hier weggehaald worden trouwens.

Ik heb hem verwijderd. Ik vind jou vaak één van de grappigste in dit topic en die moet wel aan boord blijven

Deze dan
https://www.musicmeter.nl/images/cover/29000/29046.jpg?cb=1629264584

BrotherJohn
Onze huiskatten richten massale slachtpartijen aan in natuur: 'Hou je kat 's nachts binnen!'

dix
En toen ik haar op een dag huismerk gaf in plaats van Sheeba liet Snuitje een heel andere kant van haar poezenpersoonlijkheid zien

Gast met zwaard doet wel stoer, maar kan nergens heen omdat hij met zijn kop vastgelijmd zit aan een T.

Misschien moet Minoes toch wat minder krachtvoer.

Bij deze hoes ga ik niks verzinnen. Ik vind metal producten en katten niet zo goed bij elkaar passen...

Gast
geplaatst: vandaag om 19:40 uur

geplaatst: vandaag om 19:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.