Muziek / Muziekgames / Verzin er een tekst bij:
zoeken in:
7
geplaatst: 27 augustus 2022, 17:04 uur
Er staat verdulleme gewoon wéér een gladde poes op de hoes. Ik ben er wel echt klaar mee nu.
0
geplaatst: 27 augustus 2022, 18:53 uur
Fathead schreef:
...Van mij mag de afbeelding hier weggehaald worden trouwens.
Nu weet ik niet om welke hoes het ging... maar laat me raden: die ene van Scorpions zeker?...Van mij mag de afbeelding hier weggehaald worden trouwens.
1
geplaatst: 27 augustus 2022, 19:06 uur
ZAP! schreef:
(quote)
Nu weet ik niet om welke hoes het ging... maar laat me raden: die ene van Scorpions zeker? Nee, die hoes met Nick en Simon.
1
geplaatst: 27 augustus 2022, 19:30 uur
ZAP! schreef:
(quote)
Nu weet ik niet om welke hoes het ging... maar laat me raden: die ene van Scorpions zeker? Of die van Blind Faith
Het viel allemaal wel mee. Ik heb er hier zien passeren die een grotere aanslag op de goede smaak vormden.
1
geplaatst: 27 augustus 2022, 19:37 uur
"En voor het ondenkbare geval dat ik met dat psychedelische kromzwaard in mijn ene hand niks klaarspeel, staat m'n andere hand al klaar in de Spider-Man-spinneweb-schiet-stand!"
6
geplaatst: 28 augustus 2022, 11:17 uur
Tommy Cooper succesvol gereanimeerd, publiek niet erg onder de indruk.
0
geplaatst: 28 augustus 2022, 13:22 uur
Met witte handschoenen is het lastig trompet spelen, dus leek het mij gerechtvaardigt om het zonder te doen.
0
geplaatst: 28 augustus 2022, 14:10 uur
STATUTEN DER EIGHT BALLS : LID 1 Om in aanmerking te komen voor het lidmaatschap dient elk aspirant-bandlid bij de keuring even de broek te laten zakken.
2
geplaatst: 28 augustus 2022, 18:10 uur
Hij was aanvankelijk een zeer gewaardeerd lid, tot hij te pas en te onpas zijn trompet tevoorschijn haalde - hij maakte er zelfs foto's van en stuurde die aan de andere zeven leden op (trumpics). De hint van de doodskist leek hij maar niet te willen snappen.
Eén van de achterblijvers: "We zijn blij dat het bijna voorbij is, nog een paar nootjes gunnen we hem. Dan klappen we het deksel dicht en gaan we verder als 7 Balls."
Eén van de achterblijvers: "We zijn blij dat het bijna voorbij is, nog een paar nootjes gunnen we hem. Dan klappen we het deksel dicht en gaan we verder als 7 Balls."
6
geplaatst: 28 augustus 2022, 18:59 uur
Wanneer blaast hij nu eindelijk eens een keer zijn laatste adem uit…
5
geplaatst: 28 augustus 2022, 20:20 uur
Altijd weer lachen met Henk, zeggen dat hij uit de kast gaat komen, komt ie uit de kist!
0
geplaatst: 29 augustus 2022, 21:23 uur
Knuffelzogers blij met brede acceptatie:
LHBTIQAPC- gemeenschap wordt LHBTIQAPCK-gemeenschap.
LHBTIQAPC- gemeenschap wordt LHBTIQAPCK-gemeenschap.
1
geplaatst: 29 augustus 2022, 21:34 uur
Net als bij Nick en Simon weet ik hier niet wie nu Belle is en wie het beest.
1
geplaatst: 29 augustus 2022, 21:37 uur
Overmatige melkproductie vanwege uitzonderlijk grote zuigeling noopt jonge moeder om bij het geven van de borst haar toevlucht te zoeken in de badkuip.
1
BrotherJohn
geplaatst: 30 augustus 2022, 21:59 uur
Dat is geen tijgernootje hoor! Maar ga alsjeblieft door.
1
geplaatst: 31 augustus 2022, 13:16 uur
"No, I really don't care, it's all the same to me, six of one, half dozen of the other."
* denotes required fields.