MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Verzin er een tekst bij:

zoeken in:
Wetenschappers, journalisten en de rest van de wereldbevolking: “De eindeloze mogelijkheden van kunstmatige intelligentie zullen voor een gigantische sprong in de ontwikkeling van de mensheid zorgen!”

Dizzee Rascal: “Hold my beer…”

Eigenaar gloednieuwe drive-thru-zelfbediening-shoarma-tent ziet zelf ook nog wel wat verbeterpuntjes...

Vanaf toen noemde iedereen hem Mèx.

Zo komen we niet ver Arie…

Veel pk's maar weinig wol.

Schapen zijn boeren te slim af en blokkeren toegangswegen richting snelwegblokkades.

WVTRVE
Geïnspireerd door Jeremy Clarkson is Dizzee aan het plattelandsleven begonnen, maar het gaat hem niet goed af. Dizzee, jongen, ga gewoon terug naar Londen bij je mandem.

Grand Prix van Texel genomineerd voor slechtste idee 2024.

"Eerlijk waar, agent, ik was echt niet van plan om achter het stuur in slaap te vallen, maar kijkt u hier nou eens om u heen!"

Felle kritiek dierenbescherming op GTA VI: Countryside, leidt tot kamervragen PvdD.

De moderne schaapherder weet wel raad met de wolf... zolang zijn kudde hem niet voor de wielen loopt.

All animals are equal, but of some animals there are more than others.

Megasun haalt zonnebanken terug: temperatuurregeling is te onnauwkeurig.

WVTRVE
Ik weet niet welk Harsh Noise Wall album dit is maar een movie-still gebruiken als albumcover voelt altijd wat lafjes aan exsxesven

dix
Keukenmachine ontploft in huize itchy bij bereiding wortelprut.

WVTRVE schreef:
Ik weet niet welk Harsh Noise Wall album dit is maar een movie-still gebruiken als albumcover voelt altijd wat lafjes aan exsxesven

Lol, ja, welk Richard Ramirez-project is dit

Nooit de deur naar de hel op een kier laten staan!

exsxesven schreef:
(quote)

Van een hofleverancier van toffe hoezen: ADULT. - MusicMeter.nl

Had je deur no. 1 nou maar gekozen, hè...

"Jongens, *kuch hoest* hebben we nog een nieuwe navulling voor de *hoest kuch* toiletverfrisser in huis?"

WVTRVE
exsxesven schreef:
(quote)

z'n 200ste. Of 300ste. Maakt eigenlijk ook iet zoveel uit elke zondag is er wel weer een nieuwe

Ik dacht: laat ik een keer wél opendoen voor de Jehova’s getuigen… grootste fout van mijn leven.

Deze BHV-cursus ga ik niet snel vergeten..

Mick Jagger live on stage over zo'n 25 jaar

"En ik heb je nog zó gezegd: hoe erg de jeuk ook is, NIET krabben!"

Welkom op mijn gemiddelde maandagochtend.

Jan van veenlijk.

Schokkend rapport maakt gewag van grensoverschrijdende vermommingen bij Masked Singer.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:11 uur

geplaatst: vandaag om 20:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.