Muziek / Muziekgames / Verzin er een tekst bij:
zoeken in:
1
geplaatst: 19 april 2024, 16:27 uur
Toen hij zei dat hij me helemaal uit elkaar zou trekken, was daar geen woord van gelogen.
1
geplaatst: 19 april 2024, 22:40 uur
Estelle Cruijffs tweede Photoshop-poging gaat al aanzienlijk beter.
1
WVTRVE
geplaatst: 19 april 2024, 23:10 uur
"People are so, so dated and not modern. It's like, why shouldn't she have four breasts or legs? It's ridiculous, old concepts." Aldus Ye over zijn nieuwst romantische aanwinst ontworpen door AI.
4
geplaatst: 19 april 2024, 23:58 uur
Ik zit me met mijn selfiestick
Ontieglijk te vervelen.
Ik wou dat ik vier borsten had,
Dan kon ik daar mee spelen.
Ontieglijk te vervelen.
Ik wou dat ik vier borsten had,
Dan kon ik daar mee spelen.
0
geplaatst: 22 april 2024, 21:50 uur
Net toen de carriére van Jeroen van der Boom weer een beetje op het spoor was werd hij gearresteerd voor spoorlopen.
1
geplaatst: 22 april 2024, 22:14 uur
Wat sommige mensen al niet doen om maar zonder geldig vervoersbewijs te kunnen reizen...
1
geplaatst: 23 april 2024, 18:21 uur
Even iets anders: is het een bewust grapje dat die drie gele o’s lijken op de koplampen van een achteropkomende trein? Of heb ik dat zelf verzonnen?
0
geplaatst: 23 april 2024, 19:57 uur
Kramer schreef:
Even iets anders: is het een bewust grapje dat die drie gele o’s lijken op de koplampen van een achteropkomende trein? Of heb ik dat zelf verzonnen?
Nu je het zegt: ik kan me niet voorstellen dat het ónopzettelijk is gedaan. Ik kan die drie o's nú in ieder geval niet meer ánders zien.Even iets anders: is het een bewust grapje dat die drie gele o’s lijken op de koplampen van een achteropkomende trein? Of heb ik dat zelf verzonnen?
0
geplaatst: 25 april 2024, 20:19 uur
Retro is natuurlijk weer terug maar je kan het ook overdrijven. Terug naar het riddertijdperk....
0
geplaatst: 25 april 2024, 23:42 uur
"Eh... misschien wekt deze omslagfoto voor onze nieuwe vertaling van De man met het ijzeren masker de verkeerde verwachtingen..."
* denotes required fields.