Muziek / Muziekgames / Verzin er een tekst bij:
zoeken in:
3
geplaatst: 25 juni 2021, 12:08 uur
Wij feliciteren Handsome Dick met het halen van zijn veterstrikdiploma.
0
geplaatst: 25 juni 2021, 18:29 uur
Héél vroeger was Nasty Ronnie gewoon een blije sportschooljongen met een permanentje die van disco en spandex kleding hield.
1
geplaatst: 30 juni 2021, 18:51 uur
Op dit moment is nog onduidelijk of Swamp Dogg verkleind, dan wel Lab Ratt vergroot werd, maar hier tonen we alvast het eerste beeld dat beiden het blijkbaar goed met elkaar kunnen vinden. Meer volgt in het 8 uur journaal...
4
geplaatst: 5 juli 2021, 18:59 uur
"Okay, ik mis nog: Mattheüs, Lukas, Johannes, Petrus, Simon, Filippus en Judas. Waar hangen die in godsnaam nu weer uit? Het eten wordt koud! En het is mijn laatste avondmaal nog wel!"
0
geplaatst: 5 juli 2021, 19:31 uur
ZAP! schreef:
Okay, ik mis nog: Mattheüs, Lukas, Johannes, Petrus, Simon, Filippus en Judas. Waar hangen die in godsnaam nu weer uit? Het eten wordt koud! En het is mijn laatste avondmaal nog wel!
Andreas, al enigszins beschonken van de wijn waarvan zou zweren dat het zonet nog water was: "Volgens mij zijn we met z'n tienen hoor!"Okay, ik mis nog: Mattheüs, Lukas, Johannes, Petrus, Simon, Filippus en Judas. Waar hangen die in godsnaam nu weer uit? Het eten wordt koud! En het is mijn laatste avondmaal nog wel!
1
geplaatst: 5 juli 2021, 21:22 uur
De helft van de apostelen ziek tijdens laatste avondmaal vanwege het eten van bedorven vis.
* denotes required fields.