MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:
Mag ik gokken? Gimme Shelter?

Shaky schreef:

Je kent me goed

Shaky schreef:

Sluit ik me bij aan.

8

Sympathy for the Devil knalt onze top 3 binnen: 8,55 gemiddeld, plek 3.

Vandaag gaan we luisteren naar een Dominicaans-Amerikaanse bachata groep die in 2002/2003 een wereldwijde hit scoorde. Gek genoeg deed dit nummer niet veel in hun thuisland, maar hun 14 singles die volgden deden het juist uitstekend in de VS, maar niet meer in de rest van de wereld. Het kan gek lopen.

Zelf noemen ze zich K.O.B. of The Kings of Bachata, wij kennen ze waarschijnlijk beter als Aventura.

728. Aventura - Obsesión

[2003, #aw16, #hp6]

Wat had ik destijds een hekel aan dit vervelende gejengel. 't Is nog erger nu.

2

6,5

Toen vond ik hem wel leuk en ook nu gaat het nog best.

wavanbuuren
Van 9,6 voor de Stones naar een 3 voor dit gedrocht.
Het kan verkeren.

Aventura 4

Über fout, maar een 6 kan nog wel.

Plek 616 voor Aventura met een gemiddelde van 5,22.

De Welshe van vandaag bracht tussen 1976 en 2021 82 singles uit en ze is nog lang niet van plan te stoppen. Eerder dit jaar bereikte haar nieuwe album The Best Is Yet to Come nog verschillende album charts in Europa.

Haar hoogtijdagen lagen echter tussen '77 en '85. In een ITV enquête kwam het nummer waar wij naar gaan luisteren naar voren als nummer 3 in de lijst 'favoriete 80's nummer 1-hits'.

Naast zingen staat Gaynor Hopkins bekend om al het liefdadigheidswerk dat ze doet en de vele goede doelen die ze op welke manier dan ook steunt.

729. Bonnie Tyler - Total Eclipse of the Heart

[1983, #aw6, #hp24]

Als je een zwak hebt voor Jim Steinman, dan heb je meestal ook wel een zwak voor dit nummer. Zodoende:

7.5

Aventura 7, jeugsentiment
Bonnie Tyler 7,4

Stones: 8,5
Aventura: 6
Tyler: 1,5 echt verschrikkelijk…

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:24 uur

geplaatst: vandaag om 17:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.