MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:
4,89 voor Alles Wat Ademt. Rob De Nijs staat op plek 1074.

In de 80s scoorden deze Californische rockers een aantal dikke hits. Het nummer waar wij naar gaan luisteren was hun enige nummer 1-hit in de US en kan nog steeds rekenen op behoorlijk wat airplay.

In de Nederlandse Top 40 wisten June Lodge en Pince Mohammed met hun song Someone Loves You Honey, Toto van de 1e plek te houden.

1260. Toto - Africa

[1982, #aw10, #hp2]

June Lodge 6 miljoen luisteraars nu.
Africa 1,3 miljard.

7,7

Ik kan dit een stuk beter hebben dan draken als Stop Loving You en Pamela.

7.5

andré schreef:
draken als Stop Loving You en Pamela.

Draken

Voor deze een 7,75

4, sorry hoor

Rob De Nijs - Alles Wat Ademt : 7,5

Toto - Africa : 7

Africa: 8,7

Uiteindelijk is het in NL helemaal goed gekomen met de fanbase, zeker ook dankzij good "old" wijlen Alfred Lagarde (Countdown Cafe).

Jeff en Mike Porcaro ❤️

10

1260. Toto - Africa: 6
1259. Rob De Nijs - Alles Wat Ademt: 8

Wellicht dat het jullie al is opgevallen: we zitten opnieuw op 500 pagina's in dit topic, dus ik vermoed dat we binnen de kortste keren overgeheveld gaan worden. Hopelijk verhuizen jullie dan ook weer allemaal mee.

In de namiddag ben ik overigens bij Manfred Mann's Earth Band, dus de song van vandaag zal wat later dan gewoonlijk gepost worden.

Rob de Nijs 5,1
Toto 6,9

DjFrankie (moderator)
Inderdaad deze is vol, we gaan verder op
Ooit in de top 40 - meter #3 - MusicMeter.nl

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:09 uur

geplaatst: vandaag om 22:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.