Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 1 februari 2023, 18:56 uur
Enrique Iglesias - Do You Know? (The Ping Pong Song) : 4,5
Enrique heeft wel een paar aardige nummers (zoals Hero en Escape), maar deze hoort daar duidelijk niet bij.
Enrique heeft wel een paar aardige nummers (zoals Hero en Escape), maar deze hoort daar duidelijk niet bij.
0
geplaatst: 2 februari 2023, 17:01 uur
Snap! - The First The Last Eternity (Till the End) [feat. Summer]: 7
Enrique Iglesias - Do You Know? (The Ping Pong Song): 8
Nogal lullig idee om pingponggeluiden in een song te verwerken. Maar ik heb wel een zwak voor een aantal van Enrique's hits, inclusief deze.
Enrique Iglesias - Do You Know? (The Ping Pong Song): 8
Nogal lullig idee om pingponggeluiden in een song te verwerken. Maar ik heb wel een zwak voor een aantal van Enrique's hits, inclusief deze.
0
geplaatst: 2 februari 2023, 17:09 uur
Snap! scoort 6,39, de Duitsers staan op plek 663.
Enrique moet het doen met 4,26 en staat op plek 1160.
In de 60s scoorde deze Brit (nu ook Duitser nadat hij door de Brexit ervoor koos een dubbele nationaliteit aan te nemen) een aantal hits, al was hij eind jaren 50 al op tv te zien als zanger van zijn rock'n'roll band.
Naast zingen heeft hij ook veel songs voor anderen geschreven, onder andere voor The Mamas & the Papas, Sandie Shaw en Suzi Quatro.
In de UK scoorde hij in 1965 2 grote hits, waarvan Yesterday Man de grootste was. Hij was echter nergens zo succesvol als in Zimbabwe: 4 nummer 1-hits en nog 2 top 3-hits.
Het waren The Beatles met We Can Work It Out / Day Tripper die hem van de 1e plek af hielden.
1258. Chris Andrews - To Whom It Concerns
[1965, #aw18, #hp2]
Enrique moet het doen met 4,26 en staat op plek 1160.
Een hele week nummer 2-hits.
In de 60s scoorde deze Brit (nu ook Duitser nadat hij door de Brexit ervoor koos een dubbele nationaliteit aan te nemen) een aantal hits, al was hij eind jaren 50 al op tv te zien als zanger van zijn rock'n'roll band.
Naast zingen heeft hij ook veel songs voor anderen geschreven, onder andere voor The Mamas & the Papas, Sandie Shaw en Suzi Quatro.
In de UK scoorde hij in 1965 2 grote hits, waarvan Yesterday Man de grootste was. Hij was echter nergens zo succesvol als in Zimbabwe: 4 nummer 1-hits en nog 2 top 3-hits.
Het waren The Beatles met We Can Work It Out / Day Tripper die hem van de 1e plek af hielden.
1258. Chris Andrews - To Whom It Concerns
[1965, #aw18, #hp2]
0
geplaatst: 2 februari 2023, 18:36 uur
Zimbabwe en hitlijsten: ik lees voor het eerst in mijn leven deze twee woorden in een zin. Ik wist niet dat dat kon, zeker toen niet.
Eigenlijk een doorzichtige kopie van Yesterday Man idd, maar toch nét wat leuker.
7,4
Eigenlijk een doorzichtige kopie van Yesterday Man idd, maar toch nét wat leuker.
7,4
0
geplaatst: 2 februari 2023, 21:24 uur
1258. Chris Andrews - To Whom It Concerns: 5
1257. Enrique Iglesias - Do You Know? (The Ping Pong Song): 5,5
1257. Enrique Iglesias - Do You Know? (The Ping Pong Song): 5,5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.