Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 9 juli 2022, 21:24 uur
7
Ah, de tweede worp die het niet kon waarmaken. Een half puntje extra uit sympathie, wetende dat het eigenlijk te veel is.
Ah, de tweede worp die het niet kon waarmaken. Een half puntje extra uit sympathie, wetende dat het eigenlijk te veel is.
0
geplaatst: 10 juli 2022, 17:16 uur
Laatste dag van onze themaweek wordt live vanuit Bospop gepost. Het gemiddelde voor Wes volgt dan ook bij de song van morgen.
Spaans
Voor mijn gevoel is het nummer van vandaag tig keer gecoverd, maar dat blijkt in de praktijk nog wel mee te vallen. Hoe dan ook; dit is de originele versie die vooral in België en Nederland goed scoorde.
12 top 10-hits scoorde deze band in Spanje, en het nummer dat het bij ons zo goed deed kwam in 1987 niet verder dan plek 29 in hun thuisland. Drie jaar later kwam het nummer aan in onze landjes.
1049. Mecano - Hijo De La Luna
[1990, #aw10, #hp3]
Spaans
Voor mijn gevoel is het nummer van vandaag tig keer gecoverd, maar dat blijkt in de praktijk nog wel mee te vallen. Hoe dan ook; dit is de originele versie die vooral in België en Nederland goed scoorde.
12 top 10-hits scoorde deze band in Spanje, en het nummer dat het bij ons zo goed deed kwam in 1987 niet verder dan plek 29 in hun thuisland. Drie jaar later kwam het nummer aan in onze landjes.
1049. Mecano - Hijo De La Luna
[1990, #aw10, #hp3]
0
geplaatst: 10 juli 2022, 20:11 uur
7
Deze is van voor m'n geboorte, ik heb vroeger vooral de versie van Belle Perez gehoord denk ik.
Deze is van voor m'n geboorte, ik heb vroeger vooral de versie van Belle Perez gehoord denk ik.
0
wavanbuuren
geplaatst: 11 juli 2022, 09:19 uur
Michel Delpech - 7 (lekker vrolijk voor de maandagmorgen)
Wes - 6
Mecano - 8
Wes - 6
Mecano - 8
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.