MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:

7

Ah, de tweede worp die het niet kon waarmaken. Een half puntje extra uit sympathie, wetende dat het eigenlijk te veel is.

7

Michel Delpech: 8

6.4

6.75

Laatste dag van onze themaweek wordt live vanuit Bospop gepost. Het gemiddelde voor Wes volgt dan ook bij de song van morgen.

Spaans

Voor mijn gevoel is het nummer van vandaag tig keer gecoverd, maar dat blijkt in de praktijk nog wel mee te vallen. Hoe dan ook; dit is de originele versie die vooral in België en Nederland goed scoorde.

12 top 10-hits scoorde deze band in Spanje, en het nummer dat het bij ons zo goed deed kwam in 1987 niet verder dan plek 29 in hun thuisland. Drie jaar later kwam het nummer aan in onze landjes.

1049. Mecano - Hijo De La Luna

[1990, #aw10, #hp3]

6.5

7.7

Wes: 5
Mecano: 7

Wes: 4,5
Mecano: 7,5

7

Deze is van voor m'n geboorte, ik heb vroeger vooral de versie van Belle Perez gehoord denk ik.

7,3

Wes 5,5

9 prachtig

Wes - Awa Awa : 6,5

Mecano - Hijo De La Luna : 8

wavanbuuren
Michel Delpech - 7 (lekker vrolijk voor de maandagmorgen)
Wes - 6
Mecano - 8

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:14 uur

geplaatst: vandaag om 10:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.