MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De beste Nederlandse songfestivalinzending K.O.

zoeken in:

5-1

7-1

6. Maggie MacNeal - Amsterdam (1980) vs. Marlayne - One Good Reason (1999)

1-0

5-0

7-0

7. Corry Brokken - Net als toen (1957) vs. Teach-In - Ding-a-Dong (1975)

0-1

Martial
0-3

0-7

8. Frizzle Sizzle - Alles heeft ritme (1986) vs. Heddy Lester - De mallemolen (1977)

1 -0

2-1 zeer close

2-2

aERodynamIC schreef:
(quote)

Nee, die lag er gelijk de allereerste ronde al uit

Tja het blijft opmerkelijk, Conrad Maas maakte gisteren in de vooravond het favoriete Nederlandse songfestivallied bekend, gekozen door een jury en " het volk".
De winnaar was voor niemand een verrassing

'ARCADE' VAN DUNCAN LAURENCE BESTE NEDERLANDSE SONGFESTIVALLIEDJE - pers.bnnvara.nl

5-4

De Mallemolen gooit Arcade eruit en nu staat Frizzle Sizzle voor?

Rudi S schreef:
(quote)

Tja het blijft opmerkelijk, Conrad Maas maakte gisteren in de vooravond het favoriete Nederlandse songfestivallied bekend, gekozen door een jury en " het volk".
De winnaar was voor niemand een verrassing

'ARCADE' VAN DUNCAN LAURENCE BESTE NEDERLANDSE SONGFESTIVALLIEDJE - pers.bnnvara.nl

Ik vind die uitslag ook heel wat logischer dan wat er hier in dit topic af en toe gebeurt eerlijk gezegd. Douwe Bob en Corry Brokken vind ik alleen verrassend in die uitslag.

aERodynamIC schreef:
(quote)

Ik vind die uitslag ook heel wat logischer dan wat er hier in dit topic af en toe gebeurt eerlijk gezegd. Douwe Bob en Corry Brokken vind ik alleen verrassend in die uitslag.

Ze hebben mij niet gebeld om mee te werken aan dit onderzoek

Gast
geplaatst: vandaag om 00:54 uur

geplaatst: vandaag om 00:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.