Muziek / Muziekgames / De beste Nederlandse songfestivalinzending K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 7 mei 2021, 21:55 uur
7-1
6. Maggie MacNeal - Amsterdam (1980) vs. Marlayne - One Good Reason (1999)
1-0
6. Maggie MacNeal - Amsterdam (1980) vs. Marlayne - One Good Reason (1999)
1-0
0
geplaatst: 7 mei 2021, 23:01 uur
7. Corry Brokken - Net als toen (1957) vs. Teach-In - Ding-a-Dong (1975)
0-1
0-1
0
geplaatst: 8 mei 2021, 02:58 uur
8. Frizzle Sizzle - Alles heeft ritme (1986) vs. Heddy Lester - De mallemolen (1977)
1
-0
1
-0
0
geplaatst: 8 mei 2021, 08:40 uur
Tja het blijft opmerkelijk, Conrad Maas maakte gisteren in de vooravond het favoriete Nederlandse songfestivallied bekend, gekozen door een jury en " het volk".
De winnaar was voor niemand een verrassing

'ARCADE' VAN DUNCAN LAURENCE BESTE NEDERLANDSE SONGFESTIVALLIEDJE - pers.bnnvara.nl
0
geplaatst: 8 mei 2021, 09:10 uur
5-4
De Mallemolen gooit Arcade eruit en nu staat Frizzle Sizzle voor?
De Mallemolen gooit Arcade eruit en nu staat Frizzle Sizzle voor?

0
geplaatst: 8 mei 2021, 09:14 uur
Rudi S schreef:
Tja het blijft opmerkelijk, Conrad Maas maakte gisteren in de vooravond het favoriete Nederlandse songfestivallied bekend, gekozen door een jury en " het volk".
'ARCADE' VAN DUNCAN LAURENCE BESTE NEDERLANDSE SONGFESTIVALLIEDJE - pers.bnnvara.nl
(quote)

Ik vind die uitslag ook heel wat logischer dan wat er hier in dit topic af en toe gebeurt eerlijk gezegd. Douwe Bob en Corry Brokken vind ik alleen verrassend in die uitslag.
0
geplaatst: 8 mei 2021, 09:20 uur
aERodynamIC schreef:
Ik vind die uitslag ook heel wat logischer dan wat er hier in dit topic af en toe gebeurt eerlijk gezegd. Douwe Bob en Corry Brokken vind ik alleen verrassend in die uitslag.
(quote)
Ze hebben mij niet gebeld om mee te werken aan dit onderzoek
* denotes required fields.