MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De beste Nederlandse songfestivalinzending K.O.

zoeken in:
5-6

Rudi S schreef:

Tja het blijft opmerkelijk, Conrad Maas maakte gisteren in de vooravond het favoriete Nederlandse songfestivallied bekend, ...
Conrad, als in, de broer van Cornald?

N8zuster70 schreef:
(quote)

Ze hebben mij niet gebeld om mee te werken aan dit onderzoek

Nee, jouw naam werd niet genoemd

Poeha schreef:
(quote)
Conrad, als in, de broer van Cornald?

Tja die 2 glippen altijd door de mazen

De Rotterdamse Maas welteverstaan

En aan die Maas is het in huize aERo zometeen even stressen om de kaarten terug te kunnen kopen. Vingers gekruist!!!!

aERodynamIC schreef:
En aan die Maas is het in huize aERo zometeen even stressen om de kaarten terug te kunnen kopen. Vingers gekruist!!!!

Succes! Ik zit hier nu ook al te stressen

Aoibhin schreef:
(quote)

Succes! Ik zit hier nu ook al te stressen

Kan hier niet tegen....

Succes en hopelijk kunnen we juichen. Als dat zo is ga ik zo'n pakket halen en het goede doel ondersteunen, en als het niet lukt pak ik een grote fles wijn of zo Het erge is dat je al kaarten had natuurlijk, maakt dit heel vreemd.

Dat was close! Maar in de mallemolen van het leven draait Heddy nog een rondje mee.

Kwarfinales!

De laatste acht liedjes. Daarbij vinden we twee voormalig winnaars, een nummer twee, vier, vijf, zes, zeven en twaalf. Daarmee is Heddy's Mallemolen het enige liedje dat niet bij de bovenste tien van het festival eindigde. Kan ze komende ronde nog een keer stunten?

1. The Common Linnets - Calm After the Storm (2014) vs. Teach-In - Ding-a-Dong (1975)
2. Heddy Lester - De mallemolen (1977) vs. Ruth Jacott - Vrede (1993)
3. Edsilia Rombley - Hemel en aarde (1998) vs. Lenny Kuhr - De troubadour (1969)
4. Maxine & Franklin Brown - De eerste keer (1996) vs. Maggie MacNeal - Amsterdam (1980)

Komende ronde tot de acht, met een verschil van één stem.

1. The Common Linnets - Calm After the Storm (2014) vs. Teach-In - Ding-a-Dong (1975)

1-0

3-1

4 -2

Tempo ligt wel heel hoog. Als je even niet oplet, zijn er zo weer een paar wedstrijden voorbij. Waarom nog altijd verschil van 1 stem, gezien het animo?

Martial
5-3

6-3

En Ik heb kaarten!!!!!!!!!!

6-4

7-4

7-5

Scorpion_21 schreef:
Waarom nog altijd verschil van 1 stem, gezien het animo?
Omdat je met twee stemmen verschil het risico loopt dat een battle uren en uren duurt. Dat komt de spelvreugde meestal niet ten goede. Vorige ronde was er overigens maar één battle waar het spannend werd, bij de rest van het verschil groot.

Halve finales spelen we met twee verschil. En mochten we onverhoopt voor het begin van het songfestival klaar zijn dan beginnen we gewoon nog een keer van voor af aan. Kijken of Arcade dan wel wint

2. Heddy Lester - De mallemolen (1977) vs. Ruth Jacott - Vrede (1993)

0-1

En nu moeve Heddy, de molen draait ook zonder jou.

0-2

1-3

Zijn jullie mal of hebben jullie een klap van de molen gehad ?

Gast
geplaatst: vandaag om 17:13 uur

geplaatst: vandaag om 17:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.