MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De beste Songfestivalwinnaar K.O.

zoeken in:
0-2

Dansevise eruit??? Ook top 10 voor mij. Logan is overschat.

0-4

aERodynamIC schreef:
Logan is overschat.

Tja, als je om iemand moeilijk heen kan in een topic als dit hier is hij het wel
En dan ben ik zeker ook niet van zijn fanclub.

Rudi S schreef:
(quote)

Tja, als je om iemand moeilijk heen kan in een topic als dit hier is hij het wel
En dan ben ik zeker ook niet van zijn fanclub.

Ik had er makkelijk omheen gekund. Geen slecht nummer hoor, maar Dansevise is bij mij echt top 10. Ik vind dat ook meer passen bij Musicmeter, maar ja..... Logan is Logan dus hup dat kennen we en we stemmen erop (ik hoop maar dat iedereen alle nummers ook echt kent)

Dima Bilan vind ik de slechtste winnaar ooit. Brrr, naar nummer, vreselijke act (met die schaatser), nare vent.

aERodynamIC schreef:

(ik hoop maar dat iedereen alle nummers ook echt kent)

Ik denk gewoon een illusie is te blijven hopen dat iedereen bij alle spellen hier alle muziek tot zich neemt.
Ik verwacht toch wel dat de deelnemers hier brave songfestival kijkers zijn, maar of er veel spelers hier in 1963 met gekamde haartjes en een glaasje ranja voor de zwart wit televisie zaten waag ik te betwijfelen

0-5

27. Teddy Scholten - 'n Beetje (Nederland, 1959) vs. Udo Jürgens - Merci Chérie (Oostenrijk, 1966)

1-0

2-0

3-0

4-0

5/0

28. Emmelie de Forest - Only Teardrops (Denemarken, 2013) vs. Elena Paparizou - My Number One (Griekenland, 2005)

1-0

1-1

gelijkwaardig op alle fronten

1-2 was op vakantie in Griekenland in het jaar dat ze won, geweldig om die Grieken uit hun plaat te zien gaan in de plaatselijke discotheek (incluis mezelf)

1-3

4-3

5:3

29. Johnny Logan - Hold Me Now (Ierland, 1987) vs. Alexander Rybak - Fairytale (Noorwegen, 2009)

0:1

1-1 Mr Powerballad

2-1 Beide leuk

4-1

deze was niet moeilijk, Rybak behoort niet tot mijn favorieten, integendeel

5-1

30. Niamh Kavanagh - In Your Eyes (Ierland, 1993) vs. Netta Barzilai - Toy (Israël, 2018)

1-0 Toy had niet moeten winnen mijn inziens

2-0 duidelijk

4-0

Gast
geplaatst: vandaag om 14:07 uur

geplaatst: vandaag om 14:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.