MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De beste Songfestivalwinnaar K.O.

zoeken in:
5-4

9. Bucks Fizz - Making Your Mind Up (Verenigd Koninkrijk, 1981) vs. Brotherhood of Man - Save Your Kisses For Me (Verenigd Koninkrijk, 1976)

0-1

1-1 pittige, komt te vroeg, beiden classics

2-1 BoM is wel heel oubollig

3-1

BOM nooit leuk gevonden en Bucks Fizz was de tweede winnaar die ik meemaakte als kijker en wat vond ik dat als 11-jarige toch leuk.

3-2

Dit is wel als kiezen tussen je beider kinderen

4/2

Scorpion_21 schreef:

Dit is wel als kiezen tussen je beider kinderen

Die je allebei niet mag

3-3 Bucks Fizz heeft later singles uitgebracht die een stuk beter zijn (The Land of Make Believe, My Camera Never Lies en mijn grootste guilty pleasure New Beginning, allemaal leuker) dan kan ik niet zeggen van de derderangs abba-achtige deuntjes als Angelo van Brotherhood of Man. Maar ik vind hun winnaar leuker.

5-3

10. André Claveau - Dors, mon amour (Frankrijk, 1958) vs. Riva - Rock Me (Joegoslavië, 1989)

0-1

2-1 Riva vind ik wel 1 van de slechtste winnaars ooit.

3-1

11. Gigliola Cinquetti - Non ho l'età (Italië, 1964) vs. Anne-Marie David - Tu Te Reconnaîtras (Luxemburg, 1973)

1-0

twee mega-favorieten, sorry Luxemburg

1-1

2-1

3-1 weer twee toppers

3-3

3-4

drie vijf

12. Bobbysocks - La det swinge (Noorwegen, 1985) vs. Olsen Brothers - Fly On the Wings of Love (Denemarken, 2000)

0-1

De opatjes

Martial
0-2

1-3

1-4

1-5

13. Dana International - Diva (Israël, 1998) vs. Corinne Hermès - Si la vie est cadeau (Luxemburg, 1983)

0-1 beiden matig

Gast
geplaatst: vandaag om 23:34 uur

geplaatst: vandaag om 23:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.