Muziek / Muziekgames / De beste Songfestivalwinnaar K.O.
zoeken in:
1
geplaatst: 17 mei 2021, 19:05 uur
johan de witt schreef:
Met zo’n instelling niet, nee
Ik denk dat er genoeg bij zijn met crossover-potential.
(quote)
Met zo’n instelling niet, nee

Ik denk dat er genoeg bij zijn met crossover-potential.
Arcade was al genomineerd, maar ja.... die moeten jullie hier ook niet, die verliest al van de Mallemolen

En Daði Freyr werd ook niks, al er eentje crossover-potential heeft.... eindigde echt ergens helemaal onderaan.
0
geplaatst: 17 mei 2021, 21:12 uur
Kwartfinale!
Nog acht liedjes in de race. Recordhouders Ierland (7 keer) en Zweden (6 keer) scoren ook nu goed. Beide hebben nog twee ijzers in het vuur. Hetzelfde kan gezegd worden van ons eigen landje (speelt hier enig chauvinisme mee?). De laatste twee liedjes komen uit het Verenigd Koninkrijk en uit "Luxemburg" (lees: Frankrijk).
1. France Gall - Poupée de cire, poupée de son (Luxemburg, 1965) vs. ABBA - Waterloo (Zweden, 1974)
2. Duncan Laurence - Arcade (Nederland, 2019) vs. Teach-In - Ding-a-dong (Nederland, 1975)
3. Loreen - Euphoria (Zweden, 2012) vs. Bucks Fizz - Making Your Mind Up (Verenigd Koninkrijk, 1981)
4. Johnny Logan - What's Another Year (Ierland, 1980) vs. Dana Scallon - All Kinds of Everything (Ierland, 1970)
We spelen de komende ronde tot (en met) de acht punten met een verschil van twee.
Nog acht liedjes in de race. Recordhouders Ierland (7 keer) en Zweden (6 keer) scoren ook nu goed. Beide hebben nog twee ijzers in het vuur. Hetzelfde kan gezegd worden van ons eigen landje (speelt hier enig chauvinisme mee?). De laatste twee liedjes komen uit het Verenigd Koninkrijk en uit "Luxemburg" (lees: Frankrijk).
1. France Gall - Poupée de cire, poupée de son (Luxemburg, 1965) vs. ABBA - Waterloo (Zweden, 1974)
2. Duncan Laurence - Arcade (Nederland, 2019) vs. Teach-In - Ding-a-dong (Nederland, 1975)
3. Loreen - Euphoria (Zweden, 2012) vs. Bucks Fizz - Making Your Mind Up (Verenigd Koninkrijk, 1981)
4. Johnny Logan - What's Another Year (Ierland, 1980) vs. Dana Scallon - All Kinds of Everything (Ierland, 1970)
We spelen de komende ronde tot (en met) de acht punten met een verschil van twee.
0
geplaatst: 17 mei 2021, 21:13 uur
0-0
0-0
0
geplaatst: 17 mei 2021, 21:19 uur
2-2
Lastigste keuze van de vier. Net beide nog even geluisterd en dan kan ik niet anders dan voor ABBA gaan.
Lastigste keuze van de vier. Net beide nog even geluisterd en dan kan ik niet anders dan voor ABBA gaan.
0
geplaatst: 17 mei 2021, 22:45 uur
6-8
1-0
1-0
1
geplaatst: 17 mei 2021, 22:51 uur
Als we Duncan kunnen wippen bij de Nlse inzendingen KO, dan moet dat met zo'n goede tegenstander toch zeker lukken?
1
geplaatst: 17 mei 2021, 22:53 uur
Beste NL inzending ooit. Punt. Daar staat dat trutlied tegenover en dan vragen ze aan mij waarom ik het Songfestival leuk vind omdat het zo ruk is, stemmen ze hier Dingadong 

* denotes required fields.