MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De beste Songfestivalwinnaar K.O.

zoeken in:

0-4

0-5 Diva...vreselijk

14. Toto Cutugno - Insieme: 1992 (Italië, 1990) vs. Linda Martin - Why Me? (Ierland, 1992)

0-1 Beide wel aardig

0-2 slecht idee dat Europa

1-2 gelijkwaardige middenmoters

3-2 2× niks

3-4

Diva

Jammer van de valse zang, verder vond ik dat een toffe winnaar.

4-4

Edgar18 schreef:
Diva

Jammer van de valse zang, verder vond ik dat een toffe winnaar.

Ik ook, maar Edsilia en Imaani waren wel beter natuurlijk. Ik heb haar in Ziggo Dome tijdens het Grote Songfestivalfeest gezien en dat was een afgang: volgens mij was ze dronken of zo

Martial
5-4

15. Katrina & the Waves - Love Shine a Light (Verenigd Koninkrijk, 1997) vs. Lys Assia - Refrain (Zwitserland, 1956)

1-0

2-0

4-0

5-0

16. Ruslana - Wild Dances (Oekraïne, 2004) vs. Eimear Quinn - The Voice (Ierland, 1996)

2-0

3-0

aERodynamIC schreef:
Ik ook, maar Edsilia en Imaani waren wel beter natuurlijk.
Edsilia vond (en vind) ik erg goed, maar als totaalplaatje spreekt Diva me nog net iets meer aan. Imaami daarentegen vind ik misschien wel het beste Songfestivalliedje allertijden (ex aequo met Euphoria denk ik), die had zeker ook mogen winnen.

5-0

17. Marie Myriam - L'oiseau et l'enfant (Frankrijk, 1977) vs. Loreen - Euphoria (Zweden, 2012)

1-0

1-1

1-2

Vandaag in de super Arcade weer eens gehoord, wat een rampnummer toch eigenlijk, wordt steeds slechter

luigifort schreef:
Vandaag in de super Arcade weer eens gehoord, wat een rampnummer toch eigenlijk, wordt steeds slechter

Waar? Wie?

Dirk van den Broek.
Wie id

Gast
geplaatst: vandaag om 01:20 uur

geplaatst: vandaag om 01:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.