MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:

DjFrankie (moderator)
2-1

2-3

Gelijk de hele plaat maar 'ns aangezwengeld, intrigerend op zowel muzikaal als tekstueel vlak.

Goh, de band zit op Code666: begin jaren 00 was dat zo'n beetje mijn favoriete undergroundlabel (Ephel Duath, Rakoth, Diabolicum, Negură Bunget, Aborym). Ik wist niet eens dat het label nog steeds bestond. Deze band kwam al eens langs in het andere metalspelletje, in de tijd dat Don nog wel eens meedeed, en de fascinatie voor hun sound blijft groeien en groeien.
3-4

Ik ga tegen mijn nominatie stemmen. Of was Final Light ook mijn nominatie? Ik heb 'm inmiddels wel op vinyl besteld.
3-0

DjFrankie (moderator)
4-0 Final Flight, Light

Ha, de aanstaande winnaar van het spelletje!

Wel een geniale clip van Conan! Ik trapte er volkomen in. En dat terwijl ik zelfs de band al een keer heb zien optreden.
0-1

Kruipt echt onder je huid dit als SteppenDoom zich gaandeweg ingenesteld heeft, want ik moet er wel even inkomen.

0-2

1-3

Leuke ontdekking!

DjFrankie (moderator)
1-4

1-2

Misschien had ik niet naar dat clipje moeten kijken. 🫣

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:04 uur

geplaatst: vandaag om 08:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.