Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 31 oktober 2023, 00:59 uur
Tsk, dat dit nog spannend was.
4-3 natuurlijk, die 24 uur-regel gaat dan gelukkig niet op.
4-3 natuurlijk, die 24 uur-regel gaat dan gelukkig niet op.
0
geplaatst: 31 oktober 2023, 01:00 uur
0
geplaatst: 31 oktober 2023, 09:00 uur
0-3
Dat nummer van Empyrium is eigenlijk geen metal, maar het nummer van Dream Theater is te matig.
Dat nummer van Empyrium is eigenlijk geen metal, maar het nummer van Dream Theater is te matig.
0
geplaatst: 31 oktober 2023, 10:14 uur
Even weinig tijd gehad en daardoor de nominatierondes voor 2002 gemist, maar ik doe uiteraard gewoon weer mee.
En dat is nodig ook want deze van DT verdient op zijn minst een punt.
1-3
En dat is nodig ook want deze van DT verdient op zijn minst een punt.
1-3
0
geplaatst: 31 oktober 2023, 12:41 uur
Precies om de Empyriumreden van Johnny en de Dream Theaterreden van Jacoto gaat mijn punt naar DT.
Empyrium is verder natuurlijk wel behoorlijk briljant en magistraal, maar dan zouden we een (neo)folkquiz moeten opzetten ofzo.
3-3
Empyrium is verder natuurlijk wel behoorlijk briljant en magistraal, maar dan zouden we een (neo)folkquiz moeten opzetten ofzo.
3-3
0
geplaatst: 1 november 2023, 00:31 uur
4-4 kan eigenlijk niet kiezen tussen deze twee fijne eigen nominaties
0
geplaatst: 1 november 2023, 08:54 uur
1
geplaatst: 1 november 2023, 10:52 uur
Indian Summer is voor mij toch de vreemde eend in deze lijst.
Niet alleen omdat ik het niet kende, maar dat het zelfs twee keer genomineerd is. Maar goed, JM valt wel eens vaker in herhaling.
Ik kén trouwens wel een Indian Summer, maar dat is een UK 70s rockband. Ook erg fijn, trouwens.
Deze keer vergeef ik JM's dubbele nominaties, want wat een prachtig nummer, sodeju!
Moet helaas tegen mijn eigen nominatie stemmen.
Indian Summers albumhoes is trouwens wel een erg bekend kiekje: die heeft Kyuss ook al een keer gebruikt.
Toevallig vorige week nog een waanzinnig fantastisch fotoboek gekocht waarin deze foto en nog 128 andere maan/ruimtevaartkiekjes staan afgebeeld. Dat was toch wel een erg puike kringloopwinkelvondst. Full Moon by Michael Light
3-0
Niet alleen omdat ik het niet kende, maar dat het zelfs twee keer genomineerd is. Maar goed, JM valt wel eens vaker in herhaling.
Ik kén trouwens wel een Indian Summer, maar dat is een UK 70s rockband. Ook erg fijn, trouwens.
Deze keer vergeef ik JM's dubbele nominaties, want wat een prachtig nummer, sodeju!
Moet helaas tegen mijn eigen nominatie stemmen.
Indian Summers albumhoes is trouwens wel een erg bekend kiekje: die heeft Kyuss ook al een keer gebruikt.
Toevallig vorige week nog een waanzinnig fantastisch fotoboek gekocht waarin deze foto en nog 128 andere maan/ruimtevaartkiekjes staan afgebeeld. Dat was toch wel een erg puike kringloopwinkelvondst. Full Moon by Michael Light
3-0
0
geplaatst: 1 november 2023, 13:37 uur
0
geplaatst: 1 november 2023, 16:46 uur
Twee nominaties van mij. En al heb ik een duidelijke voorkeur, ik onthoud me (vooralsnog) van mijn stem.
0
geplaatst: 1 november 2023, 16:59 uur
Devil Sun van Krux heeft zich, niet eens zo lang geleden, nog verzekerd van een plaatsje in mijn metal top 100, als ik me niet vergis. Dit is ook een machtig monster, vandaar:
6-1
7. Halford - Crucible vs. Arcturus - Radical Cut
6-1
7. Halford - Crucible vs. Arcturus - Radical Cut
0
geplaatst: 1 november 2023, 17:08 uur
Heerlijk diverse maniakale én vernuftige kronkeltrack van Arcturus, zoals zij dat zo goed konden rond de eeuwwisseling (ik neem marges van 5 jaar).
0-1
0-1
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.