MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:

Arcturus klinkt voor mij een beetje als de AliExpress-versie van Emperor. Ik ben er niet kapot van. De riffs pakken me niet, de songstructuur met het rustige middenstuk werkt niet voor mij en de zang vind ik heel mat overkomen.

Maar dan komt Taake. Bevlogen vocalen en zanglijnen, ziedende en klamme riffs die als ijsspegels om je oren vliegen en een fantastische sfeer. Een geweldige song die ik tot vóór deze jaargang niet kende. Het volledige album gaat in ieder geval spoedig op mijn 'to do-list'.

0-1

Twee sterke, uiteenlopende songs wat mij betreft. Meer experimenteerdrift bij Arcturus, waar Taake een bevlogen potje gitzwarte herrie brengt. Ik blijf een boon hebben voor Arcturus, dus:

1-1

DjFrankie (moderator)
1-5

Bij de vorige had ik geen echte voorkeur dus heb ik me onthouden, hier gaat ie wel duidelijk naar de brute herrie van Pro-Pain: 5-0

14. Pain of Salvation - Beyond the Pale vs. Bloodbath - Cry My Name

En hier naar de brute herrie van Bloodbath:

0-1

Bloodbath was volgens mij door mij genomineerd, maar ik ga (natuurlijk) voor een van de smaakmakers van een van de beste progmetalalbums aller tijden. Zo niet hét beste.
2-3

DjFrankie (moderator)
4-3

DjFrankie (moderator)
2-1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:25 uur

geplaatst: vandaag om 08:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.