Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2022 [Uitslagen Ladders]
zoeken in:
2
geplaatst: 10 november 2022, 23:28 uur
Want? Underworld maakt geen kans die ronde?

Het zal wel meevallen. Zoals elk jaar ben ik behoorlijk doorsnee. Deze 80? Ik heb ze bijna allemaal in de kast staan en er staat er geen eentje tussen die ik niet blief. Wie kan dat nog meer zeggen hier?

Wat heb ik niet fysiek in huis? Dj Shadow (niks mis mee), Kendrick Lamar (geinig nummer), Mazzy Star (moet ik nog eens aanschaffen want gewoon goed), Songs: Ohia (ach ja) en Tame Impala (dit nummer van hun is toch geweldig). M.a.w. 75 van deze 80 heb ik ooit aangeschaft. Dus zeg het maar! Wie biedt meer?!
0
geplaatst: 11 november 2022, 00:34 uur
Het gaat meer om andere artiesten....van ladder 3 ga je denk ik niet vrolijk worden ( ik ook niet trouwens).
2
geplaatst: 11 november 2022, 11:04 uur
Twee jaar terug stond Radiohead nog met vier nummers in de finale. In 2013 nog met zes nummers bij de bovenste 80. Ook Bowie heeft die aantallen wel eens aangetikt. In dat licht bezien is er wel iets meer diversiteit.
2
geplaatst: 11 november 2022, 11:17 uur
chevy93 schreef:
Twee jaar terug stond Radiohead nog met vier nummers in de finale. In 2013 nog met zes nummers bij de bovenste 80. Ook Bowie heeft die aantallen wel eens aangetikt. In dat licht bezien is er wel iets meer diversiteit.
En van Radiohead zijn nu de 2 minste over. Dat klinkt wel enigszins denigrerend naar Street Spirit, maar Let Down en zeker Exit Music zijn nog (veel) beter.Twee jaar terug stond Radiohead nog met vier nummers in de finale. In 2013 nog met zes nummers bij de bovenste 80. Ook Bowie heeft die aantallen wel eens aangetikt. In dat licht bezien is er wel iets meer diversiteit.
0
geplaatst: 11 november 2022, 11:54 uur
Zit er niet een fout in de loting El Ninjo? Ik zie namelijk Purple Rain in de loting van ladder 1 staan ipv When Doves Cry
0
geplaatst: 11 november 2022, 12:38 uur
catdog schreef:
Zit er niet een fout in de loting El Ninjo? Ik zie namelijk Purple Rain in de loting van ladder 1 staan ipv When Doves Cry
De loting staat er nog niet....dat is de loting van de vorige ronde nog in het Overzichtstopic.
4
geplaatst: 11 november 2022, 12:46 uur
Duidelijk mensen die nog nooit de binnenkant van je huis hebben gezien, bijna alle muren van vloer tot plafond volgestouwt met platen en cd’s, geloof meteen dat je de hele top 80 fysiek hebt. Freak.
6
geplaatst: 11 november 2022, 13:03 uur
El Ninjo schreef:
De loting staat er nog niet....dat is de loting van de vorige ronde nog in het Overzichtstopic.
(quote)
https://influence.digital/wp-content/uploads/2019/11/giphy-2.gif
8
geplaatst: 11 november 2022, 13:12 uur
ArthurDZ schreef:
Duidelijk mensen die nog nooit de binnenkant van je huis hebben gezien, bijna alle muren van vloer tot plafond volgestouwt met platen en cd’s, geloof meteen dat je de hele top 80 fysiek hebt. Freak.
Exclusieve beelden ten huize JM. https://blog.eil.com/wp-content/uploads/2015/03/blogfoolonthehill.jpg(quote)
1
Casartelli (moderator)
geplaatst: 11 november 2022, 13:26 uur
aERodynamIC schreef:
Het zal wel meevallen. Zoals elk jaar ben ik behoorlijk doorsnee. Deze 80? Ik heb ze bijna allemaal in de kast staan en er staat er geen eentje tussen die ik niet blief. Wie kan dat nog meer zeggen hier?
Geinig statistiekje wel... ik heb het ook even snel nageteld (nouja snel, een handvol moest ik even checken) en schopte het tot 55. Daar zitten een paar leemtes tussen die ik nog wel wil vullen (Decades zal de beste ontbreker zijn; met Fade into You kan ik weinig, maar de rest van het album verraste positief), maar van artiesten als Elliott Smith, Kendrick Lamar, Nick Cave, Pixies, Prince, Songs: Ohia en Sufjan Stevens houd ik mijn kast toch wel graag blijvend verschoond.Het zal wel meevallen. Zoals elk jaar ben ik behoorlijk doorsnee. Deze 80? Ik heb ze bijna allemaal in de kast staan en er staat er geen eentje tussen die ik niet blief. Wie kan dat nog meer zeggen hier?
1
geplaatst: 11 november 2022, 15:12 uur
Casartelli schreef:
Geinig statistiekje wel... ik heb het ook even snel nageteld (nouja snel, een handvol moest ik even checken) en schopte het tot 55.
Ik kom niet verder dan tot 48 uit 80.Geinig statistiekje wel... ik heb het ook even snel nageteld (nouja snel, een handvol moest ik even checken) en schopte het tot 55.
1
geplaatst: 11 november 2022, 15:36 uur
Automatic for the People dus het populairste album van het hele spel, met drie afgevaardigden bij de beste 80 

1
geplaatst: 11 november 2022, 16:11 uur
Zul je zien dat ze nu bij elkaar in een ladder gestopt worden 

1
geplaatst: 11 november 2022, 16:17 uur
Watch the draw and memorize...these songs that passed before my eyes 

0
geplaatst: 11 november 2022, 17:47 uur
El Ninjo schreef:
Loting verricht en opgestuurd naar chevy93. Hij zal de rankingstool en de spotify lijst weer updaten en de loting daarna plaatsen in het Overzichtstopic.
Bedoeling is dat we morgenavond om 19.00u van start gaan met de laatste Ronde van dit jaar.
Alles staat nu gereed!Loting verricht en opgestuurd naar chevy93. Hij zal de rankingstool en de spotify lijst weer updaten en de loting daarna plaatsen in het Overzichtstopic.
Bedoeling is dat we morgenavond om 19.00u van start gaan met de laatste Ronde van dit jaar.
0
geplaatst: 11 november 2022, 17:59 uur
Niet dus, maar Sufjan en Prince dus wel in ladder 3 waar El Ninjo het al over had. En dan tussen grote scoorders als Bowie, The Smiths, Pearl Jam en New Order. Dan blijft er weinig over helaas.
0
geplaatst: 11 november 2022, 18:20 uur
Volgens mij zitten er nu alleen nog maar ‘grote scoorders’ in 

1
geplaatst: 11 november 2022, 18:29 uur
aERodynamIC schreef:
Wat heb ik niet fysiek in huis? Dj Shadow (niks mis mee), Kendrick Lamar (geinig nummer), Mazzy Star (moet ik nog eens aanschaffen want gewoon goed), Songs: Ohia (ach ja) en Tame Impala (dit nummer van hun is toch geweldig). M.a.w. 75 van deze 80 heb ik ooit aangeschaft. Dus zeg het maar! Wie biedt meer?!

80 op 80 zelfs de 3 van die zingende zaag

1
geplaatst: 11 november 2022, 19:14 uur
aERodynamIC schreef:
Nee, zo ver kom ik inderdaad niet, maar met, als ik goed geteld heb, 64 uit 80 ben ik vermoedelijk nog steeds behoorlijk mainstream (66 stuks als ik de verzamel-cd's van Deep Purple en Depeche Mode mee zou rekenen). Wat er nog ontbreekt, zal ik denk ik ook niet zo snel meer in huis halen.
1
geplaatst: 11 november 2022, 19:32 uur
Scorpion_21 schreef:
Deze lijst is totaal vastgeroest
Nogal.... we doen het toch echt zelf.... maar het is wel verrassend dat we het elke keer weer voor elkaar krijgen. Soms vraag je je af waarvoor je het doet een jaar lang. Doe gewoon een copy paste. Frut er vier nummers in en frummel er vier uit: et voilà. Kunnen we op 1 januari de finale al spelen

0
geplaatst: 11 november 2022, 19:40 uur
Scorpion_21 schreef:
De lijst is net zo voorspelbaar als deze reactie
* denotes required fields.