Muziek / Muziekgames / Song van het Jaar 2022
zoeken in:
2
geplaatst: 1 juni 2022, 22:22 uur
20. Evanora:Unlimited feat. Taraneh & Ivy Knight - Age of Information spotify:track:4SIGxfOZG31QPtE0VxOlXR
1
geplaatst: 1 juni 2022, 22:23 uur
21. Real Lies - An Oral History of My First Kiss
Kan zo snel ff geen spotify linkje fixen
4
geplaatst: 1 juni 2022, 22:23 uur
22. Santigold - High Priestess spotify:track:5SiznYWcgL8nfDNwoDdJa8
1
geplaatst: 1 juni 2022, 22:24 uur
madmadder schreef:
spotify:track:7BcXjaFKTMKb4EL2aC0fQF
4
geplaatst: 1 juni 2022, 22:24 uur
23. Ethel Cain - Western Nights spotify:track:6tpoDAb1WFjistzlBTRflj
3
geplaatst: 1 juni 2022, 22:25 uur
Hm. Een nummer waarvan ik dénk dat ze 't hier zullen waarderen of ééntje waar ik zelf gek op ben maar waarvan ik de kansen niet hoog inschat? 't Eerste dan maar. Hopelijk op tijd voor een eventuele tweede nominatie. 
24. Alex G - Blessing spotify:track:14ZagAXGWz5Ycpm0AsZQYZ

24. Alex G - Blessing spotify:track:14ZagAXGWz5Ycpm0AsZQYZ
2
geplaatst: 1 juni 2022, 22:28 uur
Gyzzz schreef:
23. Ethel Cain - Family Tree spotify:track:6tpoDAb1WFjistzlBTRflj
23. Ethel Cain - Family Tree spotify:track:6tpoDAb1WFjistzlBTRflj
Iets van Ethel Cain was mijn tweede keuze. Goede keuze dus.
Dank aan niels94 voor de link!
7
geplaatst: 1 juni 2022, 22:29 uur
RYM lijstje lijkt wel de MuMeAfrekening
in ieder geval een prima startlijst 
Ik ga voor mijn oorwurm van het moment:
25. Shygirl - Firefly spotify:track:5n2xMZmypRAUKW4PkTMy9A
Wanneer begint de tweede nominatieronde trouwens?
in ieder geval een prima startlijst 
Ik ga voor mijn oorwurm van het moment:
25. Shygirl - Firefly spotify:track:5n2xMZmypRAUKW4PkTMy9A
Wanneer begint de tweede nominatieronde trouwens?
6
geplaatst: 1 juni 2022, 22:34 uur
26. Julia Jacklin - Lydia Wears A Cross spotify:track:0dr4FVWfRzkpZA5GHqU1D3
1
geplaatst: 1 juni 2022, 22:36 uur
3
geplaatst: 1 juni 2022, 22:39 uur
27. MJ Lenderman - Tastes Just Like It Costs
Linkje volgt morgen
Linkje volgt morgen
1
geplaatst: 1 juni 2022, 22:44 uur
28. Teen Jesus and the Jean Teasers - Girl Sports - spotify:track:6PmMCUt0JI6vrlVOFI6qM9
2
geplaatst: 1 juni 2022, 22:44 uur
29. Weval - Minute by Minute spotify:track:2nVURp7se6e6jL9QiVEZKw
2
geplaatst: 1 juni 2022, 22:46 uur
https://www.last.fm/user/Poek/listening-report/month
Billy Woods als top artist, top tracks allemaal van dit spel. Ik doe wel fanatiek mee he?
Billy Woods als top artist, top tracks allemaal van dit spel. Ik doe wel fanatiek mee he?
1
geplaatst: 1 juni 2022, 22:47 uur
Poek schreef:
https://pbs.twimg.com/profile_images/644141580832608257/AaEaLmHa_400x400.jpg
2
geplaatst: 1 juni 2022, 22:51 uur
aerobag schreef:
Ja zeker, verkeerde nummer 1's. Tit die Billy op één zet is wishful thinking van mijn kant hahahahaha. Nu hersteld, Remorseless had 6 nummer 1 posities
(quote)
Ja zeker, verkeerde nummer 1's. Tit die Billy op één zet is wishful thinking van mijn kant hahahahaha. Nu hersteld, Remorseless had 6 nummer 1 posities
Hahaha, ik zal je nog verbazen, maar ik vind het een terechte winnaar. Net als Ed vermoed ik dat dit het enige nummer is uit de maandfinale dat hoge ogen gaat gooien in de jaarfinale. En nog bedankt overigens voor de fijne presentatie!
30. Dawda Jobarteh feat. Admeta String Quartet - Sunset in Batumi spotify:track:1Dm4dJVaraUcG5HaHVAKdU
4
geplaatst: 1 juni 2022, 22:56 uur
31. Kendrick Lamar feat. Sampha - Father Time spotify:track:4xIhSUJantE6BMl3u8dtCJ
3
geplaatst: 1 juni 2022, 23:02 uur
Hahaha Choconas, je was me net voor met Father Time 
Dan maar mijn reservenomi nu al droppen. Een band met de naam Prize Dink Camp, die moet hier gewoon eens hebben meegedaan, toch Arno en Johnny Marr? Heeft ook het meest obsceen catchy synthriffje van 2022 tot nu toe naar mijn bescheiden mening.
32. Prize Dink Camp - emo songs always have long titles, so why should this one be different? spotify:track:5EPHRwySY9tOZ2mDkk8zBV

Dan maar mijn reservenomi nu al droppen. Een band met de naam Prize Dink Camp, die moet hier gewoon eens hebben meegedaan, toch Arno en Johnny Marr? Heeft ook het meest obsceen catchy synthriffje van 2022 tot nu toe naar mijn bescheiden mening.
32. Prize Dink Camp - emo songs always have long titles, so why should this one be different? spotify:track:5EPHRwySY9tOZ2mDkk8zBV
1
geplaatst: 1 juni 2022, 23:04 uur
Titmeister schreef:
30. Dawda Jobarteh feat. Admeta String Quartet - Sunset in Batumi spotify:track:1Dm4dJVaraUcG5HaHVAKdU
Wow, wat een prachtnominatie, Tit!
5
geplaatst: 1 juni 2022, 23:12 uur
33. Kendrick Lamar - The Heart Part 5 spotify:track:5MMW4CZsZiZt2iuqAXzzWC
2
geplaatst: 1 juni 2022, 23:15 uur
ArthurDZ schreef:
Dan maar mijn reservenomi nu al droppen. Een band met de naam Prize Dink Camp, die moet hier gewoon eens hebben meegedaan, toch Arno en Johnny Marr?
Haha, wat krijgen we nu? Nog nooit zo benieuwd geweest naar een SvhJ-nomi en nu al eindwinnaar in de categorie bandnamen.Dan maar mijn reservenomi nu al droppen. Een band met de naam Prize Dink Camp, die moet hier gewoon eens hebben meegedaan, toch Arno en Johnny Marr?
3
geplaatst: 1 juni 2022, 23:22 uur
Arno schreef:
(quote)
Haha, wat krijgen we nu? Nog nooit zo benieuwd geweest naar een SvhJ-nomi en nu al eindwinnaar in de categorie bandnamen. Jij wanneer Prize Dink Camp straks in ladder 8 loot
https://i.ytimg.com/vi/gePx29cB4vQ/maxresdefault.jpg
3
panjoe (moderator)
geplaatst: 2 juni 2022, 00:00 uur
34. Quelle Chris - Alive Ain’t Always Living spotify:track:6m57V4HGwyVXba05jeIyRE
8
geplaatst: 2 juni 2022, 00:10 uur
Thanks weer aerobaggie! We gaan het bijna gewoon vinden dat jij telkens weer moet inspringen om de maandfinale te presenteren - wederom in hoge kwaliteit - maar dat is het natuurlijk niet, props voor je toewijding wederom 
God en ik weet echt niet welke Lalalar ik het beste moet nomineren want dat hele album is faaiieeuuuhhhrrr. Deze dan maar:
35. Lalalar - Yamyam spotify:track:2L5j10mmL8WF3VnSmEzAnH

God en ik weet echt niet welke Lalalar ik het beste moet nomineren want dat hele album is faaiieeuuuhhhrrr. Deze dan maar:
35. Lalalar - Yamyam spotify:track:2L5j10mmL8WF3VnSmEzAnH
1
geplaatst: 2 juni 2022, 00:33 uur
Hulde voor aerobag
Remorseless is een terechte en prachtige winnaar, billy woods (solo en met Armand Hammer) levert gewoon de hiphop van het moment. Ik dacht hier al Ka-vibes in te herkennen en dat blijkt goed te verklaren.
An Offering to the Wild ook verrassend hoog. En nog veel dank voor de nomi van Brainwaltzera door 123poetertjes, precies in mijn straatje.
Remorseless is een terechte en prachtige winnaar, billy woods (solo en met Armand Hammer) levert gewoon de hiphop van het moment. Ik dacht hier al Ka-vibes in te herkennen en dat blijkt goed te verklaren.
An Offering to the Wild ook verrassend hoog. En nog veel dank voor de nomi van Brainwaltzera door 123poetertjes, precies in mijn straatje.
1
geplaatst: 2 juni 2022, 00:34 uur
123poetertjes schreef:
Thanks weer aerobaggie! We gaan het bijna gewoon vinden dat jij telkens weer moet inspringen om de maandfinale te presenteren - wederom in hoge kwaliteit - maar dat is het natuurlijk niet, props voor je toewijding wederom
Ware woorden van Niek, daar sluit ik me graag bij aan!

3
geplaatst: 2 juni 2022, 02:02 uur
36. sonhos tomam conta - Maladaptive Daydreaming spotify:track:2HlHbSkHLLuGMUkRDNRZZq
* denotes required fields.