Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #6: Midwest Emo!
zoeken in:
0
geplaatst: 12 oktober 2024, 11:14 uur
Greatest Hits of - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
Lijst van Greatest Hits of...-edities
Intekenlijst:
11 oktober - EvilDrSmith (Judas Priest)
18 oktober - EttaJamesBrown (Vera’s poll-winners 2006 - 2023)
25 oktober - Herman (Neue Deutsche Welle 1979 - 1985)
1 november - Bonk (Alanis Morissette)
8 november - Arno (Fontaines DC + Grian Chatten solo)
15 november - All Day Watcher (Epica)
22 november - Titmeister (Future Islands)
29 november - Superbitch (Janelle Monáe)
—
27 december - 50tracks (Greatest Hits Of Greatest Hits 2024)
3 januari - 50tracks (The Dutch Class of 2024)
10 januari - Titmeister (Kieran Hebden)
17 januari - 123poetertjes (black midi, New Road)
24 januari - Shaky (Manfred Mann: 60's + Earth Band)
31 januari - dynamo d (Jean Michel Jarre)
Informatie over het spel en over voorgaande edities:
Intekenlijst:
11 oktober - EvilDrSmith (Judas Priest)
18 oktober - EttaJamesBrown (Vera’s poll-winners 2006 - 2023)
25 oktober - Herman (Neue Deutsche Welle 1979 - 1985)
1 november - Bonk (Alanis Morissette)
8 november - Arno (Fontaines DC + Grian Chatten solo)
15 november - All Day Watcher (Epica)
22 november - Titmeister (Future Islands)
29 november - Superbitch (Janelle Monáe)
—
27 december - 50tracks (Greatest Hits Of Greatest Hits 2024)
3 januari - 50tracks (The Dutch Class of 2024)
10 januari - Titmeister (Kieran Hebden)
17 januari - 123poetertjes (black midi, New Road)
24 januari - Shaky (Manfred Mann: 60's + Earth Band)
31 januari - dynamo d (Jean Michel Jarre)
Informatie over het spel en over voorgaande edities:
1
geplaatst: 12 oktober 2024, 12:12 uur
Wat een heerlijk feestje was dat. Top presentatie! Thanks Gretz!
1
geplaatst: 12 oktober 2024, 13:07 uur
Helaas geen tijd gevonden om te stemmen, superdrukke week op het werk
Maar het is een erg mooie lijst geworden! Mijn persoonlijke favorieten zijn Free Yourself en What's Your Pleasure dus ik kan niet klagen over de resultaten 
Maar het is een erg mooie lijst geworden! Mijn persoonlijke favorieten zijn Free Yourself en What's Your Pleasure dus ik kan niet klagen over de resultaten 
10
geplaatst: 12 oktober 2024, 15:07 uur
ψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψ GREATEST HITS VAN JUDAS PRIEST ψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψ
https://www.releaseathens.gr/wp-content/uploads/2023/11/Priest-photo-montage-D-2023-e1699951039450.jpg
Na de zwoele klanken van Jessie is het nu een week lang headbangen met de langst bestaande metalband:

THE PRIEST! 

De band heeft nog nooit een 'GREATEST HITS' gehad op MusicMeter.
...
Nog nooit.

NOG NOOIT!
Sommige artiestjes en knutselvreugdehobbyisten al drie keer, maar de band die aan de bakermat staat van het beste muziekgenre nog nooit.
Nemen wij ons muzieknerdisme nu serieus, of knoeien we maar wat aan?
DUS IN HET 55-JARIG BESTAAN VAN THE PRIEST IS HET NU MEER DAN DE HOOGSTE TIJD!
Zeker aangezien Priest dit jaar gewoon weer met een echt sterke plaat op de proppen is gekomen. Geïnspireerder, energieker en feller klinkend dan de laatste lp's van jongehondenbandjes als Iron Maiden, Metallica en Rammstein.
Zelfs live weet de inmiddels 73-jarige (!) Rob Halford nog steeds de hoogste noten te halen. De held!
We "beperken" ons tot het kernmateriaal van Judas Priest.
Dus uitstapjes van (ex-)bandleden naar Fight, Halford, Two, KK's Priest, Beyond Fear, Spirits Of Fire, Winters Bane, Charred Walls of the Damned, Holy Rage, en noem maar op, die tellen niet mee.
Laten we wel wezen: die maken toch geen kans tegenover het machtige oeuvre van Priest.
De startlijst bestaat uit deze twintig Priestkræckerts. Liefst 50 jaar (!) aan triple A-klasse klassieke heavy metal.
De kenner ziet onmiddellijk dat er twee oudje bij staan die niet als klassieker worden bestempeld.
Dat klopt, dat zijn persoonlijke favorieten. En die moet in de startlijst. Vind ik. Omdat ze godsgruwelijk allejezusfantastisch zijn. Daarentegen heb ik twee als klassiekers bestempelde livefavorieten er uitgelaten, want die vind ik juist verschrikkelijk zeiknummers. Fight me & prove me wrong!
STARTLIJST
- Run of the Mill (1974)
- Victim of Changes (1976)
- The Ripper (1976)
- Dreamer Deceiver - Deceiver (1976)
- Sinner (1977)
- Exciter (1978)
- Beyond the Realms of Death (1978)
- Hell Bent for Leather (1978)
- Rapid Fire (1980)
- The Hellion/ Electric Eye (1982)
- Screaming for Vengeance (1982)
- Freewheel Burning (1984)
- The Sentinel (1984)
- Turbo Lover (1986)
- Ram It Down (1988)
- Painkiller (1990)
- Night Crawler (1990)
- A Touch of Evil (1990)
- Judas Rising (2005)
- Panic Attack (2024)
Aan jullie de taak om tien nummers te nomineren die NIET IN DE STARTLIJST staan.
Dat moet een eitje zijn, want er staan nog gruwelijk veel übervette Priestbeukerds niet in de lijst.
Kill your darling to the max.
De tien nummer die door jullie het meest worden genoemd, gaan door naar ronde 2.
Spotify: THE PRIEST IS BACK (HE WAS NEVER GONE)
Even wat true metalheads taggen die op dit forum en/of op de Judas Priest-pagina's wel eens rondsnuffelen en zichzelf verplicht mogen voelen om met het spelletje mee te doen:
ABDrums, AOVV, Apollo, Arjan Hut, B.Robertson, crosskip, DargorDT, danny de punk, Dieter, DjFrankie, dumb_helicopter, Eddie, Edwynn, Etiul, Faalhaas, gigage, hellboy123, Jacoto, james_cameron, Jelle78, Johnny Marr, Kondoro0614, Kronos, laboomzaa, Lau1986, legian, lennert, Lonesome Crow, MetalMike, Metal-D78, Mr. Rock, namsaap, odi, Pitchman, ProGNerD, ranboy, ricardo, RonaldjK, RuudC, SirPsychoSexy, Sir Spamalot, The_CrY, vielip, Von Helsing, wizard, ZAP!
Als Casartelli, cosmic kid, DjFrankie of panjoe geen zin hebben om mee te doen, zou een van hen dan de titel wel willen veranderen in Judas Priest? Zoja, dan I will...
https://www.releaseathens.gr/wp-content/uploads/2023/11/Priest-photo-montage-D-2023-e1699951039450.jpg
Na de zwoele klanken van Jessie is het nu een week lang headbangen met de langst bestaande metalband:

THE PRIEST! 

De band heeft nog nooit een 'GREATEST HITS' gehad op MusicMeter.
...
Nog nooit.

NOG NOOIT!
Sommige artiestjes en knutselvreugdehobbyisten al drie keer, maar de band die aan de bakermat staat van het beste muziekgenre nog nooit.
Nemen wij ons muzieknerdisme nu serieus, of knoeien we maar wat aan?
DUS IN HET 55-JARIG BESTAAN VAN THE PRIEST IS HET NU MEER DAN DE HOOGSTE TIJD!
Zeker aangezien Priest dit jaar gewoon weer met een echt sterke plaat op de proppen is gekomen. Geïnspireerder, energieker en feller klinkend dan de laatste lp's van jongehondenbandjes als Iron Maiden, Metallica en Rammstein.
Zelfs live weet de inmiddels 73-jarige (!) Rob Halford nog steeds de hoogste noten te halen. De held!
We "beperken" ons tot het kernmateriaal van Judas Priest.
Dus uitstapjes van (ex-)bandleden naar Fight, Halford, Two, KK's Priest, Beyond Fear, Spirits Of Fire, Winters Bane, Charred Walls of the Damned, Holy Rage, en noem maar op, die tellen niet mee.
Laten we wel wezen: die maken toch geen kans tegenover het machtige oeuvre van Priest.
De startlijst bestaat uit deze twintig Priestkræckerts. Liefst 50 jaar (!) aan triple A-klasse klassieke heavy metal.
De kenner ziet onmiddellijk dat er twee oudje bij staan die niet als klassieker worden bestempeld.
Dat klopt, dat zijn persoonlijke favorieten. En die moet in de startlijst. Vind ik. Omdat ze godsgruwelijk allejezusfantastisch zijn. Daarentegen heb ik twee als klassiekers bestempelde livefavorieten er uitgelaten, want die vind ik juist verschrikkelijk zeiknummers. Fight me & prove me wrong!
STARTLIJST
- Run of the Mill (1974)
- Victim of Changes (1976)
- The Ripper (1976)
- Dreamer Deceiver - Deceiver (1976)
- Sinner (1977)
- Exciter (1978)
- Beyond the Realms of Death (1978)
- Hell Bent for Leather (1978)
- Rapid Fire (1980)
- The Hellion/ Electric Eye (1982)
- Screaming for Vengeance (1982)
- Freewheel Burning (1984)
- The Sentinel (1984)
- Turbo Lover (1986)
- Ram It Down (1988)
- Painkiller (1990)
- Night Crawler (1990)
- A Touch of Evil (1990)
- Judas Rising (2005)
- Panic Attack (2024)
Aan jullie de taak om tien nummers te nomineren die NIET IN DE STARTLIJST staan.
Dat moet een eitje zijn, want er staan nog gruwelijk veel übervette Priestbeukerds niet in de lijst.
Kill your darling to the max.
De tien nummer die door jullie het meest worden genoemd, gaan door naar ronde 2.
DEADLINE: MAANDAG 21.00 UUR
Spotify: THE PRIEST IS BACK (HE WAS NEVER GONE)
Even wat true metalheads taggen die op dit forum en/of op de Judas Priest-pagina's wel eens rondsnuffelen en zichzelf verplicht mogen voelen om met het spelletje mee te doen:
ABDrums, AOVV, Apollo, Arjan Hut, B.Robertson, crosskip, DargorDT, danny de punk, Dieter, DjFrankie, dumb_helicopter, Eddie, Edwynn, Etiul, Faalhaas, gigage, hellboy123, Jacoto, james_cameron, Jelle78, Johnny Marr, Kondoro0614, Kronos, laboomzaa, Lau1986, legian, lennert, Lonesome Crow, MetalMike, Metal-D78, Mr. Rock, namsaap, odi, Pitchman, ProGNerD, ranboy, ricardo, RonaldjK, RuudC, SirPsychoSexy, Sir Spamalot, The_CrY, vielip, Von Helsing, wizard, ZAP!
Als Casartelli, cosmic kid, DjFrankie of panjoe geen zin hebben om mee te doen, zou een van hen dan de titel wel willen veranderen in Judas Priest? Zoja, dan I will...
1
geplaatst: 12 oktober 2024, 15:55 uur
Rocka Rolla
Genocide
Stained Class
Delivering the Goods
Steeler
Riding on the Wind
Jawbreaker
Out in the Cold
Blood Red Skies
Metal Meltdown
Genocide
Stained Class
Delivering the Goods
Steeler
Riding on the Wind
Jawbreaker
Out in the Cold
Blood Red Skies
Metal Meltdown
1
geplaatst: 12 oktober 2024, 15:55 uur
Leuk initiatief! Begin van dit jaar had ik weer het oeuvre van Judas Priest tot mij genomen, dus ook de minder bekende albums en nummers zitten vers in het geheugen. 10 nummers nomineren buiten de startlijst om dus, en de volgorde maakt niet uit (zoals met de ladders)?
Nu ben jij de baas en bepaal jij de startlijst. Niets op tegen om 2 minder bekende parels op te nemen in de lijst, maar ik vind dat bekende nummers als 'Breaking The Law', 'Living After Midnight', 'You've Got Another Thing Coming' of een single van het Firepower album etc. dan ook tot de standaard inclusies behoren. Of dat per se de beste nummers zijn laat ik in het midden, maar deze zouden mijns inziens niet genomineerd hoeven worden. Judas Priest heeft 406 nummers (volgens Google), dus er blijft voldoende keuze over.
Hoe ziet ronde 2 eruit?
Nu ben jij de baas en bepaal jij de startlijst. Niets op tegen om 2 minder bekende parels op te nemen in de lijst, maar ik vind dat bekende nummers als 'Breaking The Law', 'Living After Midnight', 'You've Got Another Thing Coming' of een single van het Firepower album etc. dan ook tot de standaard inclusies behoren. Of dat per se de beste nummers zijn laat ik in het midden, maar deze zouden mijns inziens niet genomineerd hoeven worden. Judas Priest heeft 406 nummers (volgens Google), dus er blijft voldoende keuze over.
Hoe ziet ronde 2 eruit?
0
geplaatst: 12 oktober 2024, 16:05 uur
Apollo schreef:
10 nummers nomineren buiten de startlijst om dus, en de volgorde maakt niet uit (zoals met de ladders)?
Hoe ziet ronde 2 eruit?
Inderdaad, de volgorde maakt nu nog niet uit. De tien meest genomineerde nummers gaan met de startlijst door naar Ronde 2. In deze ronde ga je de tien nummers noemen die volgens jou de minste zijn (uit de lijst van 30 nummers). 10 nummers nomineren buiten de startlijst om dus, en de volgorde maakt niet uit (zoals met de ladders)?
Hoe ziet ronde 2 eruit?
De tien meest genoemde nummers sneuvelen. In ronde 3, de laatste ronde, noem je jouw favoriete tien nummers van de 20 overgebleven nummers. Dan maakt de volgorde juist wel uit.
En inderdaad: je noemt precies dié twee (en de derde) nummers die ik er bewust uit heb gelaten.

Maar nomineer ze vooral, if you dare!

1
geplaatst: 12 oktober 2024, 16:15 uur
Omg jaaaa, ik nomineer morgen. En lees de resultaten van de Jessie Ware GH ook morgen.
1
geplaatst: 12 oktober 2024, 16:19 uur
EvilDrSmith schreef:
En inderdaad: je noemt precies dié twee nummers die ik er bewust uit heb gelaten.
En inderdaad: je noemt precies dié twee nummers die ik er bewust uit heb gelaten.

Ik ga ze nu niet nomineren want ik vind het ook niet per se de beste nummers, maar ik vind dat in een spelletje 'Greatest Hits of Judas Priest' de 'greatest hits' automatisch horen deel te nemen. Ik vind 'Ram it Down' bijvoorbeeld een discutabele automatische inclusie en erg selectief overkomen als je tal van andere albums geen nummer in de startlijst geeft. De drie nummers die ik noem staan in de top 4 meest gestreamde nummers op Spotify, komen in vrijwel iedere setlist voor en zijn bekend bij elke Priest fan, hun automatische deelname lijkt mij gerechtvaardigd. We zien daarna wel hoe ver ze komen.
Mag Dreamer Deceiver + Deceiver trouwens ook één nummer zijn? Net als The Hellion + Electric Eye?
De laatste 2 nummers zijn lastig kiezen, ik zou nog van alles willen nomineren, alvast mijn voorlopige 10:
Better By You, Better Than Me (1978)
Breaking The Law (1980)
Riding On The Wind (1982)
Jawbreaker (1984)
Between the Hammer & the Anvil (1990)
Nostradamus (2008)
Halls of Valhalla (2014)
Battle Cry (2014)
No Surrender (2018)
Lightning Strike (2018)
1
geplaatst: 12 oktober 2024, 16:26 uur
EvilDrSmith schreef:
STARTLIJST
- Panic Attack (2024)
STARTLIJST
- Panic Attack (2024)
Dus je hebt eindelijk het licht gezien? Een armzalige 7,5 is wat je ervoor over had in het 'Maak Kennis'-spelletje! Gelukkig behoeft deze kraker geen discussie meer.

1
geplaatst: 12 oktober 2024, 16:34 uur
Apollo schreef:
Ik vind 'Ram it Down' bijvoorbeeld een discutabele automatische inclusie en erg selectief overkomen als je tal van andere albums geen nummer in de startlijst geeft.
Nee hoor, het is het meest gekozen favoriete nummer van dat album. Een album dat destijds een verademing en opluchting veroorzaakte onder de Europese metalheads na het enorm gladde en veel te Amerikaans klinkende 'Turbo'. Al was men nog steeds niet heel erg te spreken over de kwaliteit, op een paar nummers na, men voelde toch: the Priest is back! En aan die kwaliteit wisten ze op het volgende album goed te sleutelen. Maar daarom ook: prove me wrong. Ik vind 'Ram it Down' bijvoorbeeld een discutabele automatische inclusie en erg selectief overkomen als je tal van andere albums geen nummer in de startlijst geeft.
Apollo schreef:
Mag Dreamer Deceiver + Deceiver trouwens ook één nummer zijn?
Daar zat ik ook al over te dubben. Weet je wat? We doen het gewoon. Ik pas het even aan in de startlijst (scheelt mij ook weer een nominatie).Mag Dreamer Deceiver + Deceiver trouwens ook één nummer zijn?
'The Hellion' is net zo met 'Electric Eye' verbonden als bijvoorbeeld 'Crystal Ann' met 'Alison Hell'. Een volmondig ja, dus.
The Ripper mag je vervangen: die staat al in de startlijst.
1
geplaatst: 12 oktober 2024, 16:42 uur
EvilDrSmith schreef:
Daar zat ik ook al over te dubben. Weet je wat? We doen het gewoon. Ik pas het even aan in de startlijst (scheelt mij ook weer een nominatie).
'The Hellion' is net zo met 'Electric Eye' verbonden als bijvoorbeeld 'Crystal Ann' met 'Alison Hell'. Een volmondig ja, dus.
Daar zat ik ook al over te dubben. Weet je wat? We doen het gewoon. Ik pas het even aan in de startlijst (scheelt mij ook weer een nominatie).
Top, ik had 'Deceiver' hierom al niet genomineerd.
Thanks, dan maar 'Breaking The Law' erin.
1
geplaatst: 12 oktober 2024, 16:43 uur
Thx voor de tag, maar heb het te druk op mijn manier... ben ook geen kenner van het gehele oeuvre...
0
geplaatst: 12 oktober 2024, 16:52 uur
EvilDrSmith schreef:
Apollo schreef:
Thanks, dan maar 'Breaking The Law' erin.
Grinnik...Thanks, dan maar 'Breaking The Law' erin.
A Touch Of Evil staat ook al in de startlijst, vervang je die dan door 'Living After Midnight' of 'Some Heads'?

0
geplaatst: 12 oktober 2024, 16:59 uur
EvilDrSmith schreef:
Grinnik...
A Touch Of Evil staat ook al in de startlijst, vervang je die dan door 'Living After Midnight' of 'Some Heads'?
Grinnik...
Ik ben lekker bezig. Nee, er moet ook wat van dat veel te lange Nostradamus album in.
1
geplaatst: 12 oktober 2024, 17:29 uur
Mijn tien nummers:
Dissident Aggressor (1977)
Let Us Pray / Call for the Priest (1977)
Saints in Hell (1978)
Steeler (1980)
Riding on the Wind (1982)
Jawbreaker (1984)
Blood Red Skies (1988)
All Guns Blazing (1990)
Metal Meltdown (1990)
Hellrider (2005)
Dissident Aggressor (1977)
Let Us Pray / Call for the Priest (1977)
Saints in Hell (1978)
Steeler (1980)
Riding on the Wind (1982)
Jawbreaker (1984)
Blood Red Skies (1988)
All Guns Blazing (1990)
Metal Meltdown (1990)
Hellrider (2005)
1
geplaatst: 12 oktober 2024, 17:41 uur
Op de vrijdag de 13e februari 1981 ben ik bij een legendarisch concert van Judas Priest en Saxon in, of all places, Kerkrade geweest. Vooral legendarisch vanwege een auto die onder een bepaalde snelheid afsloeg en een weinig ervaren chauffeur die daar erg zenuwachtig van werd. En zo moesten we in de regen via diverse rotondes in plaatsen als Venlo op vrijdag de 13e zien te overleven en ook nog op tijd komen.
En uiteraard horen deze er in (die deep cuts ken ik ook nauwelijks)
Better By You, Better Than Me
Breaking The Law
Diamonds & Rust
Hot Rockin
Jawbreaker
Living After Midnight
Rocka Rolla
Steeler
United
You've Got Another Thing Coming
En uiteraard horen deze er in (die deep cuts ken ik ook nauwelijks)
Better By You, Better Than Me
Breaking The Law
Diamonds & Rust
Hot Rockin
Jawbreaker
Living After Midnight
Rocka Rolla
Steeler
United
1
geplaatst: 12 oktober 2024, 19:14 uur
Ik heb Judas Priest nog maar twee keer live gezien in mijn leven. Beiden keren was tevens ook op Graspop, en hoewel we de eerste keer best ver stonden en de helft mee kregen, hebben we er dit jaar voor gekozen om vooraan te gaan staan. Dus front row, misschien wel één van de leukste shows waar ik ooit ben geweest, sowieso tot nu toe de leukste van dit jaar. Wat ongelooflijk vet was dat, en eentje die ik nooit meer ga vergeten. JP gaat voor mij al een aardig stukje terug, en is voor mij ook echt wel jeugdsentiment, in hoeverre dat als jeugdsentiment kan zijn
.
1. Diamonds & Rust
2. Breaking The Law
3. You've Got Another Thing Coming
4. Jawbreaker
5. Rock Hard Ride Free
6. Prisoner of Your Eyes
7. Heading Out to the Highway
8. Rocka Rolla
9. Dissident Aggressor
10. Riding On The Wind
.1. Diamonds & Rust
2. Breaking The Law
3. You've Got Another Thing Coming
4. Jawbreaker
5. Rock Hard Ride Free
6. Prisoner of Your Eyes
7. Heading Out to the Highway
8. Rocka Rolla
9. Dissident Aggressor
10. Riding On The Wind
1
geplaatst: 12 oktober 2024, 20:14 uur
Ik ga kijken of ik morgen een moment heb om eens wat nominaties op te duikelen, Anders houd ik in ieder geval de 2e en 3e ronde in de gaten.
2
geplaatst: 12 oktober 2024, 21:06 uur
Ga kijken of ik tijd heb om mee te doen. Judas Priest zit diep in mijn hart. Veel albums worden in de startlijst (enigszins begrijpelijk) overgeslagen, maar daarmee voel ik me geroepen dat vacuum op te vullen met minstens één nummer met Tim Owens. Breaking the Law staat er vooral bij omdat die gewoon mee moet doen.
Cathedral Spires (1997)
Breaking the Law (1980)
Firepower (2018)
Hellrider (2005)
Jawbreaker (1984)
Lightning Strike (2018)
No Surrender (2018)
The Serpent and the King (2024)
Visions (2008)
You've Got Another Thing Comin' (1982)
Cathedral Spires (1997)
Breaking the Law (1980)
Firepower (2018)
Hellrider (2005)
Jawbreaker (1984)
Lightning Strike (2018)
No Surrender (2018)
The Serpent and the King (2024)
Visions (2008)
You've Got Another Thing Comin' (1982)
2
geplaatst: 12 oktober 2024, 21:19 uur
Het schijnt dat een paar boze pubers richting EvilDrSmith gaan om verhaal te halen over de bizarre startlijst.
1
geplaatst: 12 oktober 2024, 22:07 uur
Dreamer Deceiver/Deceiver
Epitaph
Mother Sun
Last Rose Of Summer
Here Come The Tears
Dissident Agressor
Exciter
Saints In Hell
Beyond The Realms Of Death
Hell Bent For Leather
Epitaph
Mother Sun
Last Rose Of Summer
Here Come The Tears
Dissident Agressor
Exciter
Saints In Hell
Hell Bent For Leather
1
geplaatst: 13 oktober 2024, 11:57 uur
Delivering the Goods
Desert Plains
Evil Never Dies
Firepower
Leather Rebel
Let Us Pray / Call for the Priest
Nostradamus
Prophecy
The Lodger
The Serpent and the King
Desert Plains
Evil Never Dies
Firepower
Leather Rebel
Let Us Pray / Call for the Priest
Nostradamus
Prophecy
The Lodger
The Serpent and the King
1
geplaatst: 13 oktober 2024, 13:47 uur
Out in the cold
Metal meltdown
Desert plains
Solar angels
Delivering the goods
You've got another thing coming
Love bites
Beyond the realms of death
One shot at glory
Bloodstone
Metal meltdown
Desert plains
Solar angels
Delivering the goods
Love bites
One shot at glory
Bloodstone
0
geplaatst: 13 oktober 2024, 13:51 uur
Faalhaas schreef:
Dreamer Deceiver/Deceiver
Epitaph
Mother Sun
Last Rose Of Summer
Here Come The Tears
Dissident Agressor
Exciter
Saints In Hell
Hell Bent For Leather
Leuk dat je meedoet Faalhaas, maar Dreamer Deceiver/Deceiver
Epitaph
Mother Sun
Last Rose Of Summer
Here Come The Tears
Dissident Agressor
Exciter
Saints In Hell
Hell Bent For Leather
Dreamer Deceiver/Deceiver,
Exciter
Hell Bent For Leather
staan allemaal al in de startlijst, daar mag je wat anders voor kiezen.
Potverdrie, ik heb zelf 'Here Come The Tears' helemaal over het hoofd gezien. Hoe stom! Dat moet ik nog in mijn eigen lijstje aanpassen.
0
geplaatst: 13 oktober 2024, 13:53 uur
vielip schreef:
Out in the cold
Metal meltdown
Desert plains
Solar angels
Delivering the goods
Love bites
One shot at glory
Bloodstone
Ook leuk dat je meedoet vielip, maar 'Beyond the realms of death' staat al in de startlijst, dus daar mag je iets anders voor uitkiezen.Out in the cold
Metal meltdown
Desert plains
Solar angels
Delivering the goods
Love bites
One shot at glory
Bloodstone
1
geplaatst: 13 oktober 2024, 13:55 uur
50tracks schreef:
Op de vrijdag de 13e februari 1981 ben ik bij een legendarisch concert van Judas Priest en Saxon in, of all places, Kerkrade geweest. Vooral legendarisch vanwege een auto die onder een bepaalde snelheid afsloeg en een weinig ervaren chauffeur die daar erg zenuwachtig van werd. En zo moesten we in de regen via diverse rotondes in plaatsen als Venlo op vrijdag de 13e zien te overleven en ook nog op tijd komen.
Lollig verhaal, man! En ik had niet gedacht jouw deelname hier te zien, maar dat maakt de spelvreugde alleen maar leuker. Op de vrijdag de 13e februari 1981 ben ik bij een legendarisch concert van Judas Priest en Saxon in, of all places, Kerkrade geweest. Vooral legendarisch vanwege een auto die onder een bepaalde snelheid afsloeg en een weinig ervaren chauffeur die daar erg zenuwachtig van werd. En zo moesten we in de regen via diverse rotondes in plaatsen als Venlo op vrijdag de 13e zien te overleven en ook nog op tijd komen.

1
geplaatst: 13 oktober 2024, 14:22 uur
Breaking the Law
Delivering the Goods
Dying to Meet You
Heading Out to the Highway
Heavy Duty
Here Come the Tears
Last Rose of Summer
Night Comes Down
One for the Road
Delivering the Goods
Dying to Meet You
Heading Out to the Highway
Heavy Duty
Here Come the Tears
Last Rose of Summer
Night Comes Down
One for the Road
1
geplaatst: 13 oktober 2024, 16:20 uur
EvilDrSmith schreef:
(quote)
Ook leuk dat je meedoet vielip, maar 'Beyond the realms of death' staat al in de startlijst, dus daar mag je iets anders voor uitkiezen. En ik nog wel denken; dat overkomt mij deze keer niet!

Doe dan Jawbreaker maar.
1
geplaatst: 13 oktober 2024, 16:22 uur
Naar aanleiding van dit topic heb ik zojuist jouw playlist aan geknald Dokter, en mijn eigen nummers er bij in de wachtrij gezet. Normaal gesproken loop ik een uurtje maar, nu heb ik bijna twee uur aan een stuk door gezet. Vermoeid? Nee. Want het swingde tering lekker in de oortjes.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.