Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #6: Midwest Emo!
zoeken in:
1
geplaatst: 25 mei 2023, 18:20 uur
01: Gypsy
02: Look At Yourself
03: July Morning
04: Come Away Melinda
05: Tears In My Eyes
06: Free 'N' Easy
07: Bird Of Prey
08: Return To Fantasy
09: Easy Livin'
10: The Wizard
02: Look At Yourself
03: July Morning
04: Come Away Melinda
05: Tears In My Eyes
06: Free 'N' Easy
07: Bird Of Prey
08: Return To Fantasy
09: Easy Livin'
10: The Wizard
1
geplaatst: 25 mei 2023, 18:29 uur
1. Paradise / The Spell
2. July Morning
3. Gypsy
4. Salisbury
5. Easy Livin'
6. The Magician's Birthday
7. Circle of Hands
8. Return to Fantasy
9. Come Away Melinda
10. The Wizard
2. July Morning
3. Gypsy
4. Salisbury
5. Easy Livin'
6. The Magician's Birthday
7. Circle of Hands
8. Return to Fantasy
9. Come Away Melinda
10. The Wizard
1
geplaatst: 25 mei 2023, 19:05 uur
01. Easy Livin'
02. Paradise / The Spell
03. The Magician's Birthday
04. Return to Fantasy
05. July Morning
06. The Wizard
07. Rainbow Demon
08. Salisbury
09. Sympathy
10. Gypsy
02. Paradise / The Spell
03. The Magician's Birthday
04. Return to Fantasy
05. July Morning
06. The Wizard
07. Rainbow Demon
08. Salisbury
09. Sympathy
10. Gypsy
1
geplaatst: 25 mei 2023, 20:45 uur
1. The Wizard
2. Easy Livin'
3. Circle of Hands
4. Free 'N' Easy
5. Lady in Black
6. Come Away Melinda
7. Tears in My Eyes
8. Pilgrim
9. The Hanging Tree
10. July Morning
2. Easy Livin'
3. Circle of Hands
4. Free 'N' Easy
5. Lady in Black
6. Come Away Melinda
7. Tears in My Eyes
8. Pilgrim
9. The Hanging Tree
10. July Morning
1
Mssr Renard
geplaatst: 25 mei 2023, 21:34 uur
Wat zijn er trouwens veel Heepsters op de site. Dat stemt mij vrolijk.
0
geplaatst: 25 mei 2023, 23:15 uur
1. July Morning
2. Return to Fantasy
3. Circle of Hands
4. Come Away Melinda
5. Easy Livin'
6. Return to Fantasy
7. Paradise / The Spell
8. Lady in Black
9. The Wizard
10. Gypsy
2. Return to Fantasy
3. Circle of Hands
4. Come Away Melinda
5. Easy Livin'
6. Return to Fantasy
7. Paradise / The Spell
8. Lady in Black
9. The Wizard
10. Gypsy
0
geplaatst: 26 mei 2023, 07:31 uur
motel matches Je hebt 2x Return to Fantasy in je lijst. Graag eentje vervangen aub.
0
geplaatst: 26 mei 2023, 13:11 uur
Er is nog tijd tot vanavond 08.00 uur om je top 10 te plaatsen. Daarna wordt de lijst hier bekend gemaakt.
Van de nomineerders en elimineerders heb ik nog geen lijstje ontvangen van:
Poeha
Lonesome Crow
Neil Peart Wil jouw eerder gepost lijstje wel meenemen, maar daarvan zul je Stealin' dan even moeten vervangen.
Van de nomineerders en elimineerders heb ik nog geen lijstje ontvangen van:
Poeha
Lonesome Crow
Neil Peart Wil jouw eerder gepost lijstje wel meenemen, maar daarvan zul je Stealin' dan even moeten vervangen.
1
geplaatst: 26 mei 2023, 16:12 uur
aangepaste lijst:
1. July Morning
2. Return to Fantasy
3. Circle of Hands
4. Come Away Melinda
5. Easy Livin'
6. Paradise / The Spell
7. Lady in Black
8. The Wizard
9. Gypsy
10. Rainbow Demon
1. July Morning
2. Return to Fantasy
3. Circle of Hands
4. Come Away Melinda
5. Easy Livin'
6. Paradise / The Spell
7. Lady in Black
8. The Wizard
9. Gypsy
10. Rainbow Demon
2
geplaatst: 26 mei 2023, 17:29 uur
1 Paradise / The Spell
2 The Magician's Birthday
3 July Morning
4 Look at Yourself
5 Salisbury
6 The Wizard
7 Circle of Hands
8 Sunrise
9 Shadows of Grief
10 Circle of Hands
Ik kan het boekje "Uriah Heep In The 1970s: Decades" van Steve Pilkington aanraden.
Wordt vrijwel elke song van UH besproken en de totstandkoming van de albums, ik wou er nog e.e.a uit citeren maar heb vrijwel geen tijd deze week.
3 July Morning
4 Look at Yourself
5 Salisbury
6 The Wizard
7 Circle of Hands
8 Sunrise
9 Shadows of Grief
10 Circle of Hands
Ik kan het boekje "Uriah Heep In The 1970s: Decades" van Steve Pilkington aanraden.
Wordt vrijwel elke song van UH besproken en de totstandkoming van de albums, ik wou er nog e.e.a uit citeren maar heb vrijwel geen tijd deze week.
0
geplaatst: 26 mei 2023, 17:42 uur
Lonesome Crow Je hebt 2x Circle of Hands in je lijst. Graag eentje vervangen aub.
1
Mssr Renard
geplaatst: 26 mei 2023, 17:54 uur
Lonesome Crow schreef:
Inderdaad een erg fijn boekje. Uit dezelfde serie als "On Track... Every Album, Every Song". Ik spaar die boekjes en heb er bijna 10. Elke band denkbaar is inmiddels we kn zo'n boekje behandeld. Soms erg diepgravend (Moody Blues, Caravan, Camel) soms wat makkelijk en oppervlakkig (Alman Brothers). Binnenkort komt er een Jetro Tull-boekje. Voor de geïnteresseerden; Burning Shed heeft ze allemaal. Geen onbekende winkel voor de progressieve fijnproever.
1
geplaatst: 26 mei 2023, 18:01 uur
1 Paradise / The Spell
3 July Morning
4 Look at Yourself
5 Salisbury
6 The Wizard
7 Circle of Hands
8 Sunrise
9 Shadows of Grief
10 Bird of Prey
3 July Morning
4 Look at Yourself
5 Salisbury
6 The Wizard
7 Circle of Hands
8 Sunrise
9 Shadows of Grief
10 Bird of Prey
4
geplaatst: 26 mei 2023, 20:02 uur
Uitslag finale Greatest Hits of: Uriah Heep t/m 1980
https://lastfm.freetls.fastly.net/i/u/ar0/cc7e66c0c7801559ef2adcd84d25d053
Liefst 18 mensen leverden een finale lijst aan, waarvoor hartelijk dank! Dat is ruim meer dan verwacht.
https://lastfm.freetls.fastly.net/i/u/ar0/cc7e66c0c7801559ef2adcd84d25d053
Liefst 18 mensen leverden een finale lijst aan, waarvoor hartelijk dank! Dat is ruim meer dan verwacht.
3
geplaatst: 26 mei 2023, 20:03 uur
21. Shadows of Grief
Album: Look at Yourself (1971)
Aantal punten: 5
Aantal lijstjes: 3
Hoogste positie: 9
Dit kon geen potten breken in de finale. Buiten deze GH-editie eveneens vaak over het hoofd gezien en dan spreek ik ook zeker voor mezelf. Een ‘minder bekende’ epic, het werd zelden live gespeeld. Misschien ook wel een moeilijk Heep nummer, hoewel het zeker de karakteristieke stijl van de band bezit. Min of meer opgesplitst in twee delen, waarbij het 2e gedeelte redelijk opgerekt wordt. Prog georiënteerd wordt dit genoemd. Sterker nog, de invloeden druipen er vanaf.
Aantal punten: 5
Aantal lijstjes: 3
Hoogste positie: 9
Dit kon geen potten breken in de finale. Buiten deze GH-editie eveneens vaak over het hoofd gezien en dan spreek ik ook zeker voor mezelf. Een ‘minder bekende’ epic, het werd zelden live gespeeld. Misschien ook wel een moeilijk Heep nummer, hoewel het zeker de karakteristieke stijl van de band bezit. Min of meer opgesplitst in twee delen, waarbij het 2e gedeelte redelijk opgerekt wordt. Prog georiënteerd wordt dit genoemd. Sterker nog, de invloeden druipen er vanaf.
4
geplaatst: 26 mei 2023, 20:09 uur
20. The Hanging Tree
Album: Firefly (1977)
Aantal punten: 9
Aantal lijstjes: 4
Hoogste positie: 8
Het eerste album zonder David Byron, die door interne strubbelingen en alcoholgebruik de wacht was aangezegd. Ook John Wetton was inmiddels al weer vertrokken. De vervangers waren John Lawton op zang en Trevor Bolder op bas. Alle vier genoemde personen zijn intussen al naar de eeuwige jachtvelden vertrokken. Dit was de opener op Firefly en mijn persoonlijke favoriet van het Lawton tijdperk. Heeft ook nog wel iets van de oude UH-kracht in zich.
Aantal punten: 9
Hoogste positie: 8
Het eerste album zonder David Byron, die door interne strubbelingen en alcoholgebruik de wacht was aangezegd. Ook John Wetton was inmiddels al weer vertrokken. De vervangers waren John Lawton op zang en Trevor Bolder op bas. Alle vier genoemde personen zijn intussen al naar de eeuwige jachtvelden vertrokken. Dit was de opener op Firefly en mijn persoonlijke favoriet van het Lawton tijdperk. Heeft ook nog wel iets van de oude UH-kracht in zich.
4
geplaatst: 26 mei 2023, 20:17 uur
19. Pilgrim
Album: Sweet Freedom (1973)
Aantal punten: 16
Hoogste positie: 4
Zoals B.Robertson al aangeeft is Pilgrim een mooie afsluiter van één van hun evenwichtiger albums. Het meest progressieve stuk ook, een beetje vergeten epische Heep klassieker met bombastische trekjes. Kocht zelf het album pas ergens begin 80-er jaren bij mijn vaste platenzaak Bij De Put op de Wirdumerdijk in Leeuwarden. Kreeg toen gekscherend als tip mee, dat ik wel met mijn tijd moest blijven meegaan. Godsamme, wat een tijden waren dat met Harry en Wobbe.
Album: Sweet Freedom (1973)
Aantal punten: 16
Zoals B.Robertson al aangeeft is Pilgrim een mooie afsluiter van één van hun evenwichtiger albums. Het meest progressieve stuk ook, een beetje vergeten epische Heep klassieker met bombastische trekjes. Kocht zelf het album pas ergens begin 80-er jaren bij mijn vaste platenzaak Bij De Put op de Wirdumerdijk in Leeuwarden. Kreeg toen gekscherend als tip mee, dat ik wel met mijn tijd moest blijven meegaan. Godsamme, wat een tijden waren dat met Harry en Wobbe.
3
geplaatst: 26 mei 2023, 20:22 uur
18. Sympathy
Aantal punten: 19
Hoogste positie: 3
Hoorde deze single (volgens vage herinnering) toch nog regelmatig op Hilversum 3 voorbij komen (ja, zo heette 3FM destijds nog). Ook is hiervan nog een wel heel oubollig videoclipje geschoten voor TopPop. Nader onderzoek leerde mij dat Sympathy het niet verder heeft geschopt dan 4 weken tipparade. Overigens schoof de band vanaf deze periode al steeds meer richting AOR.
Aantal punten: 19
Hoorde deze single (volgens vage herinnering) toch nog regelmatig op Hilversum 3 voorbij komen (ja, zo heette 3FM destijds nog). Ook is hiervan nog een wel heel oubollig videoclipje geschoten voor TopPop. Nader onderzoek leerde mij dat Sympathy het niet verder heeft geschopt dan 4 weken tipparade. Overigens schoof de band vanaf deze periode al steeds meer richting AOR.
3
geplaatst: 26 mei 2023, 20:28 uur
17. Rainbow Demon
Album: Demons and Wizards (1972)
Aantal punten: 20
Aantal lijstjes: 7
Hoogste positie: 6
In plaats van weer een nummer vol stuwende drums en gitaar onthaalt het Heep gezelschap de luisteraar hier met een mysterieuze orgel riff, die een trage ietwat zware beat ondersteunt. Het creëert daarmee een sinister totaalgeluid, welke tamelijk donker en dreigend aanvoelt. Wel een enigszins love it or hate it track op het album heb ik de indruk.
Aantal punten: 20
Hoogste positie: 6
In plaats van weer een nummer vol stuwende drums en gitaar onthaalt het Heep gezelschap de luisteraar hier met een mysterieuze orgel riff, die een trage ietwat zware beat ondersteunt. Het creëert daarmee een sinister totaalgeluid, welke tamelijk donker en dreigend aanvoelt. Wel een enigszins love it or hate it track op het album heb ik de indruk.
4
geplaatst: 26 mei 2023, 20:33 uur
16. Sunrise
Album: The Magician's Birthday (1972)
Aantal punten: 21
Aantal lijstjes: 6
Hoogste positie: 5
De harde powerballad Sunrise zet meteen de toon in de vorm van een angstaanjagende schreeuw van Byron. Niet alleen als openingstrack van het magische album, voorzien van mijn inziens mooiste Heep-hoes, maar ook vaak het startsein bij veel live optredens in de beginjaren, waaronder die van het legendarische eerste livealbum uit 1973.
Aantal punten: 21
Hoogste positie: 5
De harde powerballad Sunrise zet meteen de toon in de vorm van een angstaanjagende schreeuw van Byron. Niet alleen als openingstrack van het magische album, voorzien van mijn inziens mooiste Heep-hoes, maar ook vaak het startsein bij veel live optredens in de beginjaren, waaronder die van het legendarische eerste livealbum uit 1973.
2
geplaatst: 26 mei 2023, 20:40 uur
15. Free 'N' Easy
Album: Innocent Victim (1977)
Aantal punten: 25
Aantal lijstjes: 5
Nr.1 van: Shaky
Het meest recente nummer in de finalelijst, die in de verte wel wat doet denken aan Easy Livin’. Maar misschien was dat ook wel de bedoeling.
Album: Innocent Victim (1977)
Aantal punten: 25
Aantal lijstjes: 5
Nr.1 van: Shaky
Het meest recente nummer in de finalelijst, die in de verte wel wat doet denken aan Easy Livin’. Maar misschien was dat ook wel de bedoeling.
Mssr Renard schreef:
Eén van de hardere songs uit de Lawton-era, die wat mij betreft altijd wat onderbelicht is geweest. Een sterke bijna metal-achtige song, met een wel erg vette riff. Op Live in Europe '79 uit 1986 staat een gave versie. Eén van die Heep-songs waar Hensley de gitaar speelt in plaats van orgel
Eén van de hardere songs uit de Lawton-era, die wat mij betreft altijd wat onderbelicht is geweest. Een sterke bijna metal-achtige song, met een wel erg vette riff. Op Live in Europe '79 uit 1986 staat een gave versie. Eén van die Heep-songs waar Hensley de gitaar speelt in plaats van orgel
4
geplaatst: 26 mei 2023, 20:46 uur
14. Bird of Prey
Album: Salisbury (1971)
Aantal punten: 31
Aantal lijstjes: 8
De opener op Salisbury of zoals EvilDrSmith het noemt: een kickassclassic. Een beukende hardrocker pur sang. Aan de andere kant werken de oeh.. en ahh.. uithalen op dit bondige nummer menig luisteraar op de zenuwen en/of lachspieren. Overigens verscheen een alternatieve versie van dit nummer in de U.S. al op het debuut Very 'Eavy... Very 'Umble.
Aantal punten: 31
De opener op Salisbury of zoals EvilDrSmith het noemt: een kickassclassic. Een beukende hardrocker pur sang. Aan de andere kant werken de oeh.. en ahh.. uithalen op dit bondige nummer menig luisteraar op de zenuwen en/of lachspieren. Overigens verscheen een alternatieve versie van dit nummer in de U.S. al op het debuut Very 'Eavy... Very 'Umble.
3
geplaatst: 26 mei 2023, 20:53 uur
13. Tears in My Eyes
Aantal punten: 33
De dubbele gitaarlead, veel progressieve rockinvloeden en talrijke tempowisselingen. Onvoorstelbaar, dat dit allemaal plaatsvindt in krap aan 5 minuten. Voor veel fans een terechte all-time favorite.
Aantal punten: 33
De dubbele gitaarlead, veel progressieve rockinvloeden en talrijke tempowisselingen. Onvoorstelbaar, dat dit allemaal plaatsvindt in krap aan 5 minuten. Voor veel fans een terechte all-time favorite.
B.Robertson schreef:
'Tears in My Eyes', een van hun meest heavy stukken met origineel middenstuk. Het staat dan op 'Choices' maar verder wat onderbelicht op compilaties is mijn indruk.
'Tears in My Eyes', een van hun meest heavy stukken met origineel middenstuk. Het staat dan op 'Choices' maar verder wat onderbelicht op compilaties is mijn indruk.
3
geplaatst: 26 mei 2023, 20:59 uur
12. Come Away Melinda
Album: ...Very 'Eavy ...Very 'Umble (1970)
Aantal punten: 36
Afkomstig van debuut Very 'Eavy... Very 'Umble uit 1970. Een anti-oorlogs ballade en een a-typisch Heep nummer. Nader onderzoek wees uit dat het een cover uit 1963 is, welke door een lid van folkgroep The Weavers werd geschreven en voor het eerst werd uitgevoerd door Harry Belafonte. Deze versie van Uriah Heep is de enige, die mij daadwerkelijk koude rillingen bezorgd en dat komt niet in de laatste plaats door de prachtige voordracht van David Byron.
Album: ...Very 'Eavy ...Very 'Umble (1970)
Aantal punten: 36
Afkomstig van debuut Very 'Eavy... Very 'Umble uit 1970. Een anti-oorlogs ballade en een a-typisch Heep nummer. Nader onderzoek wees uit dat het een cover uit 1963 is, welke door een lid van folkgroep The Weavers werd geschreven en voor het eerst werd uitgevoerd door Harry Belafonte. Deze versie van Uriah Heep is de enige, die mij daadwerkelijk koude rillingen bezorgd en dat komt niet in de laatste plaats door de prachtige voordracht van David Byron.
Mssr Renard schreef:
Mooi mellotronspel van Colin Wood, die de baan als toetsenist voor de band afwees. Sidenote: dit nummer is eigenlijk opgenomen door Spice, de band vóór Uriah Heep en als zodanig (net als Wake Up) op de plaat terecht gekomen.
Mooi mellotronspel van Colin Wood, die de baan als toetsenist voor de band afwees. Sidenote: dit nummer is eigenlijk opgenomen door Spice, de band vóór Uriah Heep en als zodanig (net als Wake Up) op de plaat terecht gekomen.
4
geplaatst: 26 mei 2023, 21:04 uur
11. Circle of Hands
Aantal punten: 44
Aantal lijstjes: 9
Circle of Hands kenmerkt zich door het intro met Hensley’s Hammond B3 orgel en percussieondersteuning van drummer Lee Kerslake. De voor Byron’s begrippen kalme en lage stem onderstreept nog maar ‘ns hoe compleet hij was als zanger en zich niet alleen beperkte tot extreme hoogten. Verder heb ik het idee, dat July Morning van het album ervoor als een soort inspiratie diende. Het nummer rustig opbouwend beginnen en een vervolgens lang slotstuk met een repetitief karakter.
Aantal punten: 44
Circle of Hands kenmerkt zich door het intro met Hensley’s Hammond B3 orgel en percussieondersteuning van drummer Lee Kerslake. De voor Byron’s begrippen kalme en lage stem onderstreept nog maar ‘ns hoe compleet hij was als zanger en zich niet alleen beperkte tot extreme hoogten. Verder heb ik het idee, dat July Morning van het album ervoor als een soort inspiratie diende. Het nummer rustig opbouwend beginnen en een vervolgens lang slotstuk met een repetitief karakter.
2
geplaatst: 26 mei 2023, 21:04 uur
Zo, voordat we verder gaan met de Top 10; eerst een flesje HJ prik.
3
geplaatst: 26 mei 2023, 21:11 uur
10. Lady in Black
Aantal punten: 45
Hoogste positie: 2
Ken Hensley verzorgt op dit nummer de lead vocals, volgens eigen zeggen omdat David Byron het nummer niet leuk vond. Het is nog steeds erg populair bij onze oosterburen. Haalde daar ook meerdere keren de hitlijsten. Ja, die Duitsers gaan wel met hun tijd mee.
Aantal punten: 45
Ken Hensley verzorgt op dit nummer de lead vocals, volgens eigen zeggen omdat David Byron het nummer niet leuk vond. Het is nog steeds erg populair bij onze oosterburen. Haalde daar ook meerdere keren de hitlijsten. Ja, die Duitsers gaan wel met hun tijd mee.
4
geplaatst: 26 mei 2023, 21:16 uur
9. The Magician's Birthday
Aantal punten: 47
Met het gelijknamige album begon mijn liefde voor the Heep. Als 7-jarig jongetje stiekem de plaat geleend van mijn 6 jaar oudere broer, die vanaf dat moment achter de jonge meiden begon aan te zitten. Nooit weer teruggegeven aan hem, dat vond hij ook niet erg bleek later. Dit album heeft mijn latere muzikale voorkeur voor symfo-, rock- en andere gitaarmuziek ontwikkeld. Het titelnummer, voorzien van de al eens eerder van stal gehaalde collagetechniek, bezorgt mij 51 jaar later bij tijd en wijle nog steeds kippenvel.
Aantal punten: 47
Met het gelijknamige album begon mijn liefde voor the Heep. Als 7-jarig jongetje stiekem de plaat geleend van mijn 6 jaar oudere broer, die vanaf dat moment achter de jonge meiden begon aan te zitten. Nooit weer teruggegeven aan hem, dat vond hij ook niet erg bleek later. Dit album heeft mijn latere muzikale voorkeur voor symfo-, rock- en andere gitaarmuziek ontwikkeld. Het titelnummer, voorzien van de al eens eerder van stal gehaalde collagetechniek, bezorgt mij 51 jaar later bij tijd en wijle nog steeds kippenvel.
4
geplaatst: 26 mei 2023, 21:24 uur
8. Salisbury
Aantal punten: 54
Nr.1 van: Mssr Renard en Arjan Hut
Een progressieve track van epische proporties, ruim 16 minuten op de klok. Geniaal of waanzin? De kracht van dit titelnummer van het 2e album zit ’m niet alleen in de blazerssectie van 24 man sterk, maar ook in de opbouw, de gitaarsolo’s van Box, de hammond van Hensley en de zanglijn(en) van Byron.
Aantal punten: 54
Nr.1 van: Mssr Renard en Arjan Hut
Een progressieve track van epische proporties, ruim 16 minuten op de klok. Geniaal of waanzin? De kracht van dit titelnummer van het 2e album zit ’m niet alleen in de blazerssectie van 24 man sterk, maar ook in de opbouw, de gitaarsolo’s van Box, de hammond van Hensley en de zanglijn(en) van Byron.
Arjan Hut schreef:
Geïnspireerd op Sketches of Spain van Miles Davis. Was Salisbury altijd al mijn favoriete Heep-album, Heep-track en band-orkest combi in het algemeen, toen ik later via deze compositie Sketches of Spain leerde kennen, ging er nogmaals een wereld open.
Geïnspireerd op Sketches of Spain van Miles Davis. Was Salisbury altijd al mijn favoriete Heep-album, Heep-track en band-orkest combi in het algemeen, toen ik later via deze compositie Sketches of Spain leerde kennen, ging er nogmaals een wereld open.
4
geplaatst: 26 mei 2023, 21:32 uur
7. Paradise / The Spell
Aantal punten: 64
Nr.1 van: Rudi S, Lonesome Crow en Neal Peart
Dit zijn de afsluitende 2 tracks van Demons and Wizards, welke worden voorzien van de beproefde collagetechniek, ook gebruikt op The Magician’s Birthday en nog weer later op Firefly, waardoor het door velen evenwel als één geheel wordt ervaren/gezien. Door deze methode muteert het van een zacht akoestisch 1e deel met beurtelings vocalen van Hensley en Byron naar een complex 2e deel met volledige band, een aangename pianosectie en een veelheid aan vocale stijlen.
Aantal punten: 64
Nr.1 van: Rudi S, Lonesome Crow en Neal Peart
Dit zijn de afsluitende 2 tracks van Demons and Wizards, welke worden voorzien van de beproefde collagetechniek, ook gebruikt op The Magician’s Birthday en nog weer later op Firefly, waardoor het door velen evenwel als één geheel wordt ervaren/gezien. Door deze methode muteert het van een zacht akoestisch 1e deel met beurtelings vocalen van Hensley en Byron naar een complex 2e deel met volledige band, een aangename pianosectie en een veelheid aan vocale stijlen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.