Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #6: Midwest Emo!
zoeken in:
0
geplaatst: 8 september 2023, 13:30 uur
1. Peter Gabriel & Kate Bush - Don’t Give Up
2. Kristin Hersh & Michael Stipe - Your Ghost*
3. Youssou N'dour & Neneh Cherry - 7 seconds
4. Chris Cornell & Eddie Vedder (Temple of the Dog) - Hunger Strike*
5. R.E.M. & Patti Smith - E-Bow The Letter*
6. PJ Harvey & Thom Yorke – This Mess We’re In
7. George Michael & Aretha Franklin - I Knew You Were Waiting (For Me)
8. The Pogues & Kirsty MacColl - Fairytale of New York
9. Bob Dylan & Johnny Cash – Girl From The North Country
10. The Tindersticks ft. Carla Torgerson - Travelling Light*
11. Queen & David Bowie - Under Pressure
2. Kristin Hersh & Michael Stipe - Your Ghost*
4. Chris Cornell & Eddie Vedder (Temple of the Dog) - Hunger Strike*
6. PJ Harvey & Thom Yorke – This Mess We’re In
7. George Michael & Aretha Franklin - I Knew You Were Waiting (For Me)
9. Bob Dylan & Johnny Cash – Girl From The North Country
10. The Tindersticks ft. Carla Torgerson - Travelling Light*
11. Queen & David Bowie - Under Pressure
0
geplaatst: 8 september 2023, 16:05 uur
1. Nick Cave & Kylie Minogue – Where the Wild Roses Grow
2. Nancy Sinatra & Lee Hazlewood - Summer Wine*
3. R.E.M. & Patti Smith - E-Bow The Letter*
4. Ramses Shaffy & Liesbeth List – Pastorale
5. Kristin Hersh & Michael Stipe - Your Ghost*
6. Nancy Sinatra & Lee Hazlewood – Some Velvet Morning
7. Youssou N'dour & Neneh Cherry - 7 seconds
8. Joe Jackson & Elaine Caswell - Happy Ending*
9. John Travolta & Olivia Newton John – You’re The One That I Want
10. Bob Dylan & Johnny Cash – Girl From The North Country
2. Nancy Sinatra & Lee Hazlewood - Summer Wine*
3. R.E.M. & Patti Smith - E-Bow The Letter*
4. Ramses Shaffy & Liesbeth List – Pastorale
5. Kristin Hersh & Michael Stipe - Your Ghost*
6. Nancy Sinatra & Lee Hazlewood – Some Velvet Morning
7. Youssou N'dour & Neneh Cherry - 7 seconds
8. Joe Jackson & Elaine Caswell - Happy Ending*
9. John Travolta & Olivia Newton John – You’re The One That I Want
10. Bob Dylan & Johnny Cash – Girl From The North Country
0
geplaatst: 8 september 2023, 17:40 uur
Ik zie nu dat motel matches pas zaterdag kan presenteren. Dat is ongelukkig, want ik ben zaterdag de hele dag op pad. Ofwel stuur ik de startlijst door naar een collega, ofwel start ik de OutKast-editie zondag op. Wat jullie?
0
geplaatst: 8 september 2023, 19:26 uur
1. The Pogues & Kirsty MacColl - Fairytale of New York
2. Ramses Shaffy & Liesbeth List – Pastorale
4. Joe Jackson & Elaine Caswell - Happy Ending*
5. Nancy Sinatra & Lee Hazlewood - Summer Wine*
6. Marvin Gaye & Tammi Terrell - Ain't No Mountain High Enough
7. Peter Gabriel & Kate Bush - Don’t Give Up
8. Bob Dylan & Johnny Cash – Girl From The North Country
9. Jermaine Jackson & Pia Zadora - When the Rain Begins to Fall*
10. Nancy Sinatra & Lee Hazlewood – Some Velvet Morning
2. Ramses Shaffy & Liesbeth List – Pastorale
4. Joe Jackson & Elaine Caswell - Happy Ending*
5. Nancy Sinatra & Lee Hazlewood - Summer Wine*
6. Marvin Gaye & Tammi Terrell - Ain't No Mountain High Enough
7. Peter Gabriel & Kate Bush - Don’t Give Up
8. Bob Dylan & Johnny Cash – Girl From The North Country
9. Jermaine Jackson & Pia Zadora - When the Rain Begins to Fall*
10. Nancy Sinatra & Lee Hazlewood – Some Velvet Morning
0
geplaatst: 8 september 2023, 21:23 uur
1. Queen & David Bowie - Under Pressure
2. Youssou N'dour & Neneh Cherry - 7 seconds
3. Peter Gabriel & Kate Bush - Don’t Give Up
4. Marvin Gaye & Tammi Terrell - Ain't No Mountain High Enough
5. Chris Cornell & Eddie Vedder (Temple of the Dog) - Hunger Strike*
6. Peter Tosh & Mick Jagger - (You've Gotta Walk) Don't Look Back*
7. Kristin Hersh & Michael Stipe - Your Ghost*
9. The Tindersticks ft. Carla Torgerson - Travelling Light*
10. Joe Jackson & Elaine Caswell - Happy Ending*
2. Youssou N'dour & Neneh Cherry - 7 seconds
3. Peter Gabriel & Kate Bush - Don’t Give Up
4. Marvin Gaye & Tammi Terrell - Ain't No Mountain High Enough
5. Chris Cornell & Eddie Vedder (Temple of the Dog) - Hunger Strike*
6. Peter Tosh & Mick Jagger - (You've Gotta Walk) Don't Look Back*
7. Kristin Hersh & Michael Stipe - Your Ghost*
9. The Tindersticks ft. Carla Torgerson - Travelling Light*
10. Joe Jackson & Elaine Caswell - Happy Ending*
1
geplaatst: 8 september 2023, 21:23 uur
Johnny Marr, je mag de startlijst best naar mij sturen en dat ik die namens jou morgen plaats.
1
geplaatst: 9 september 2023, 10:39 uur
Met dank aan alle 37 deelnemers begin ik met de uitslag:
30. Bob Dylan & Johnny Cash – Girl From The North Country
11 punten
30. Bob Dylan & Johnny Cash – Girl From The North Country
11 punten
0
geplaatst: 9 september 2023, 10:40 uur
29. Frank & Nancy Sinatra - Somethin' Stupid*
22 punten
Begrijpelijk dat jullie deze versie verkiezen boven die van Willy en Willeke Alberti, hoeveel de Alberti’s wel punten scoren met hun vertaling van de titel (‘dat afgezaagde zinnetje’). Het origineel is trouwens van het echtpaar Carson & Gaile. Ik ken ze ook niet.
22 punten
Begrijpelijk dat jullie deze versie verkiezen boven die van Willy en Willeke Alberti, hoeveel de Alberti’s wel punten scoren met hun vertaling van de titel (‘dat afgezaagde zinnetje’). Het origineel is trouwens van het echtpaar Carson & Gaile. Ik ken ze ook niet.
1
geplaatst: 9 september 2023, 10:41 uur
28. Peter Tosh & Mick Jagger - (You've Gotta Walk) Don't Look Back*
24 punten; Nr 1 van: wendyvortex
Dit nummer zal altijd verbonden blijven met Pinkpop 1979 toen Mick Jagger wel, niet, wel en uiteindelijk toch niet bij Peter Tosh op het podium verscheen. Jan Smeets ligt er nog wakker van. Deze cover van the Temptations was alleen in ons land en België een grote hit.
24 punten; Nr 1 van: wendyvortex
Dit nummer zal altijd verbonden blijven met Pinkpop 1979 toen Mick Jagger wel, niet, wel en uiteindelijk toch niet bij Peter Tosh op het podium verscheen. Jan Smeets ligt er nog wakker van. Deze cover van the Temptations was alleen in ons land en België een grote hit.
0
geplaatst: 9 september 2023, 10:42 uur
27. Stevie Nicks & Tom Petty - Stop Draggin’ My Heart Around*
27 punten; Nr 1 van: 50tracks
27 punten; Nr 1 van: 50tracks
0
geplaatst: 9 september 2023, 10:44 uur
25. Jane Birkin & Serge Gainsbourg - Je T'aime... Moi Non Plus*
30 punten
25. John Travolta & Olivia Newton John – You’re The One That I Want
30 punten
Dit nummer werd geschreven door John Farrar, een Australiër die ook andere hits voor Olivia schreef (o.a “Have You Never Been Mellow”, dat wij toch vooral van de Party Animals kennen), maar in de jaren 70 ook nog een tijdje in The Shadows zat. In 1975 werd hij met deze band 2de bij het Songfestival (achter Teach-In!)
30 punten
25. John Travolta & Olivia Newton John – You’re The One That I Want
30 punten
Dit nummer werd geschreven door John Farrar, een Australiër die ook andere hits voor Olivia schreef (o.a “Have You Never Been Mellow”, dat wij toch vooral van de Party Animals kennen), maar in de jaren 70 ook nog een tijdje in The Shadows zat. In 1975 werd hij met deze band 2de bij het Songfestival (achter Teach-In!)
1
geplaatst: 9 september 2023, 10:46 uur
24. PJ Harvey & Thom Yorke – This Mess We’re In
42 punten
Het enige nummer uit dit millennium dat de eindlijst heeft gehaald (en dan ook nog maar net, het komt uit 2000). Gretz heeft dus misschien wel een punt.
42 punten
Het enige nummer uit dit millennium dat de eindlijst heeft gehaald (en dan ook nog maar net, het komt uit 2000). Gretz heeft dus misschien wel een punt.
0
geplaatst: 9 september 2023, 10:47 uur
23. Dolly Parton & Kenny Rogers - Islands in the Stream
46 punten
Een ‘match made in heaven’ dit duo. Nu we toch hebben over duetten die door The Bee Gees zijn geschreven, waar zijn Lee Towers en Anita Meyer? Hun ‘Run to Me’ is door iedereen vergeten (of niemand vond het goed, dat kan natuurlijk ook).
46 punten
Een ‘match made in heaven’ dit duo. Nu we toch hebben over duetten die door The Bee Gees zijn geschreven, waar zijn Lee Towers en Anita Meyer? Hun ‘Run to Me’ is door iedereen vergeten (of niemand vond het goed, dat kan natuurlijk ook).
0
geplaatst: 9 september 2023, 10:49 uur
22. George Michael & Aretha Franklin - I Knew You Were Waiting (For Me)
49 punten
Heerlijk duet. Ik ging er altijd vanuit dat het nummer door George geschreven was, maar dat blijkt Simon Climie te zijn (die van Climie Fisher). Leuk dat in de clip op de achtergrond allemaal andere beroemde duetten voorbijkomen.
49 punten
Heerlijk duet. Ik ging er altijd vanuit dat het nummer door George geschreven was, maar dat blijkt Simon Climie te zijn (die van Climie Fisher). Leuk dat in de clip op de achtergrond allemaal andere beroemde duetten voorbijkomen.
0
geplaatst: 9 september 2023, 10:54 uur
21. Marvin Gaye & Tammi Terrell - Ain't No Mountain High Enough
50 punten; Nr 1 van: Edgar18 en Marco dB
Ze zongen samen nog een aantal onvergetelijke duetten, want wat denk jullie van een ‘Ain't Nothing Like the Real Thing’ en ‘You're All I Need to Get By’. Tammi Terrell was pas 24 toen ze aan een hersentumor overleed en Marvin is nooit echt over haar dood heen gekomen. Ze komen ook nog voorbij in bovenstaande clip.
50 punten; Nr 1 van: Edgar18 en Marco dB
Ze zongen samen nog een aantal onvergetelijke duetten, want wat denk jullie van een ‘Ain't Nothing Like the Real Thing’ en ‘You're All I Need to Get By’. Tammi Terrell was pas 24 toen ze aan een hersentumor overleed en Marvin is nooit echt over haar dood heen gekomen. Ze komen ook nog voorbij in bovenstaande clip.
0
geplaatst: 9 september 2023, 11:27 uur
20. Henny Vrienten & Herman Brood – Als je Wint
52 punten
Ik ben wel benieuwd hoe dit nummer destijds ontvangen werd. Henny werd door de muziekpers niet echt serieus genomen (hoe verschrikkelijk onterecht dit was, hebben de jaren wel duidelijk gemaakt) en die zong dan ineens een duet met Herman Brood. Ik hoorde in dit nummer vroeger altijd 'rij je dik' en dacht dat dit betekende dat je een mooie auto had.
52 punten
Ik ben wel benieuwd hoe dit nummer destijds ontvangen werd. Henny werd door de muziekpers niet echt serieus genomen (hoe verschrikkelijk onterecht dit was, hebben de jaren wel duidelijk gemaakt) en die zong dan ineens een duet met Herman Brood. Ik hoorde in dit nummer vroeger altijd 'rij je dik' en dacht dat dit betekende dat je een mooie auto had.
0
geplaatst: 9 september 2023, 11:31 uur
19. Thelonious Monster & Tom Waits - Adios Lounge*
55. punten; Nr 1 van: andré en EttaJamesBrown
Weer een artiest waar Jan Smeets nog wakker van zal liggen. Want het had zomaar helemaal fout kunnen gaan in 1993 toen Bob Forrest naar het dak klom. Schitterend nummer, trouwens het hele album waarop dit nummer staat, is de moeite waard. Jammer dat ze er, waarschijnlijk door zijn verslaving, geen vervolg aan konden geven.
55. punten; Nr 1 van: andré en EttaJamesBrown
Weer een artiest waar Jan Smeets nog wakker van zal liggen. Want het had zomaar helemaal fout kunnen gaan in 1993 toen Bob Forrest naar het dak klom. Schitterend nummer, trouwens het hele album waarop dit nummer staat, is de moeite waard. Jammer dat ze er, waarschijnlijk door zijn verslaving, geen vervolg aan konden geven.
0
geplaatst: 9 september 2023, 11:32 uur
18. Jermaine Jackson & Pia Zadora - When the Rain Begins to Fall*
57 punten; Nr 1 van: johan de witt
Hoe jaren 80 wil je het hebben? Leuk weetje, het nummer werd mede geschreven door Peggy March die op haar 14de een wereldhit scoorde met “I Will Follow Him” (dat wij vooral kennen van Jose). Dat nummer was trouwens niet door haar geschreven.
57 punten; Nr 1 van: johan de witt
Hoe jaren 80 wil je het hebben? Leuk weetje, het nummer werd mede geschreven door Peggy March die op haar 14de een wereldhit scoorde met “I Will Follow Him” (dat wij vooral kennen van Jose). Dat nummer was trouwens niet door haar geschreven.
0
geplaatst: 9 september 2023, 11:33 uur
17. Clannad & Bono - In A Lifetime*
65 punten; Nr 1 van: ranboy, wavanbuuren en Poeha
Een Iers onderonsje. Schitterend sfeervol nummer
65 punten; Nr 1 van: ranboy, wavanbuuren en Poeha
Een Iers onderonsje. Schitterend sfeervol nummer
1
geplaatst: 9 september 2023, 11:34 uur
16. Nancy Sinatra & Lee Hazlewood - Summer Wine*
67 punten; Nr 1 van: Scorpion_21
67 punten; Nr 1 van: Scorpion_21
2
geplaatst: 9 september 2023, 11:36 uur
15. Alice & Battiato – I Treni Di Tozeur*
72 punten; Nr 1 van: aERodynamIC en Gretz
Eindigde als 3de toen we een paar jaar geleden op zoek ging naar het mooiste Italiaanse lied , dus ik herhaal mijn woorden van destijds nog maar eens:
Dit nummer werd slechts 5de bij het songfestival in 1984 en dan ook nog eens gedeeld 5de en op grote afstand van de top 4. De winnaar dat jaar kreeg zelfs meer dan het dubbele aantal punten. Dat moet dan wel een fantastisch nummer zijn geweest. En inderdaad, het was Diggi-loo diggy-ley van de Herreys. Soms snap je de wereld niet.
Hoe vaker ik het hoor, hoe beter ik het vind. Verbaast mij dat dit nummer nog niet in een Nederlands vertaling een hit is geweest. Niet dat ik de Borsato’s en Van der Boom’s van deze wereld op een idee wil brengen…..
72 punten; Nr 1 van: aERodynamIC en Gretz
Eindigde als 3de toen we een paar jaar geleden op zoek ging naar het mooiste Italiaanse lied , dus ik herhaal mijn woorden van destijds nog maar eens:
Dit nummer werd slechts 5de bij het songfestival in 1984 en dan ook nog eens gedeeld 5de en op grote afstand van de top 4. De winnaar dat jaar kreeg zelfs meer dan het dubbele aantal punten. Dat moet dan wel een fantastisch nummer zijn geweest. En inderdaad, het was Diggi-loo diggy-ley van de Herreys. Soms snap je de wereld niet.
Hoe vaker ik het hoor, hoe beter ik het vind. Verbaast mij dat dit nummer nog niet in een Nederlands vertaling een hit is geweest. Niet dat ik de Borsato’s en Van der Boom’s van deze wereld op een idee wil brengen…..
1
geplaatst: 9 september 2023, 11:38 uur
13. Joe Jackson & Elaine Caswell - Happy Ending*
75 punten
Joe Jackson kennen we allemaal, maar wie is toch die Elaine Caswell? De Nederlandse wikipediapagina (een Engelse heeft ze niet) meldt dat ze met Jim Steinman heeft samengewerkt en veel achtergrondzang heeft gedaan (o.a. bij een tournee van Joe Jackson), maar een geboortejaar geven, ho maar. Leuke thuisopdracht, probeer op internet het geboortejaar van Elaine te vinden.
13. The Tindersticks ft. Carla Torgerson - Travelling Light*
75 punten; Nr 1 van: El Ninjo
In de jaren 90 was ik een groot fan van the Walkabouts. Ik zou graag een Greatest Hits-editie met ze doen, maar ik ben toch bang dat het aantal deelnemers beperkt zal zijn. Dus mooi dat Carla hier samen met de Tindersticks goed scoort.
75 punten
Joe Jackson kennen we allemaal, maar wie is toch die Elaine Caswell? De Nederlandse wikipediapagina (een Engelse heeft ze niet) meldt dat ze met Jim Steinman heeft samengewerkt en veel achtergrondzang heeft gedaan (o.a. bij een tournee van Joe Jackson), maar een geboortejaar geven, ho maar. Leuke thuisopdracht, probeer op internet het geboortejaar van Elaine te vinden.
13. The Tindersticks ft. Carla Torgerson - Travelling Light*
75 punten; Nr 1 van: El Ninjo
In de jaren 90 was ik een groot fan van the Walkabouts. Ik zou graag een Greatest Hits-editie met ze doen, maar ik ben toch bang dat het aantal deelnemers beperkt zal zijn. Dus mooi dat Carla hier samen met de Tindersticks goed scoort.
0
geplaatst: 9 september 2023, 11:40 uur
12. Nancy Sinatra & Lee Hazlewood – Some Velvet Morning
76 punten; Nr 1 van: herman
Nancy Sinatra is toch wel de koningin van dit bal met 3 noteringen. Ik vind dit een fantastische nummer, maar de laatste minuut verpest het voor mij helaas een beetje. Anders had het bij mij ook zeker in de top 3 gestaan.
76 punten; Nr 1 van: herman
Nancy Sinatra is toch wel de koningin van dit bal met 3 noteringen. Ik vind dit een fantastische nummer, maar de laatste minuut verpest het voor mij helaas een beetje. Anders had het bij mij ook zeker in de top 3 gestaan.
0
geplaatst: 9 september 2023, 11:43 uur
10. Iggy Pop & Kate Pierson - Candy*
79 punten
Iggy Pop scoorde onverwacht een grote hit met dit duet. Eigenlijk zou hij het met Chrissie Hynde gaan zingen, maar het werd uiteindelijk Kate. Ik kan me niet voorstellen dat het nummer met Chrissie net zo goed zou zijn geworden. Want wat past die stem van Kate er toch goed bij.
10. Pet Shop Boys & Dusty Springfield - What Have I Done to Deserve This? *
79 punten; Nr 1 van: vigil, musicfriek en dix
Dusty Springfield werd door de Pet Shop Boys uit de mottenballen gehaald en daardoor kreeg ze een 2de carriere. De platenmaatschappij had liever Tina Turner gehad, maar ik denk dat Dusty wel een betere keus was. Over Tina gesproken, waar is ze? Toch wel de koningin van de duetten, maar niet voor ons blijkbaar.
79 punten
Iggy Pop scoorde onverwacht een grote hit met dit duet. Eigenlijk zou hij het met Chrissie Hynde gaan zingen, maar het werd uiteindelijk Kate. Ik kan me niet voorstellen dat het nummer met Chrissie net zo goed zou zijn geworden. Want wat past die stem van Kate er toch goed bij.
10. Pet Shop Boys & Dusty Springfield - What Have I Done to Deserve This? *
79 punten; Nr 1 van: vigil, musicfriek en dix
Dusty Springfield werd door de Pet Shop Boys uit de mottenballen gehaald en daardoor kreeg ze een 2de carriere. De platenmaatschappij had liever Tina Turner gehad, maar ik denk dat Dusty wel een betere keus was. Over Tina gesproken, waar is ze? Toch wel de koningin van de duetten, maar niet voor ons blijkbaar.
0
geplaatst: 9 september 2023, 11:44 uur
9. Ramses Shaffy & Liesbeth List – Pastorale
86 punten; Nr 1 van: Martijn Jonkers en BlackFinch
Als je aan een Nederlandstalig duet denkt, dan denk je toch als eerste aan dit nummer. Geheel terecht dus dat het hoog in de lijst staat.
86 punten; Nr 1 van: Martijn Jonkers en BlackFinch
Als je aan een Nederlandstalig duet denkt, dan denk je toch als eerste aan dit nummer. Geheel terecht dus dat het hoog in de lijst staat.
0
geplaatst: 9 september 2023, 11:47 uur
8. Queen & David Bowie - Under Pressure
87 punten; Nr 1 van: dynamo d, Bonk en Ries_72
In de week dat de eigendommen van Freddy voor belachelijke prijzen worden geveild, staat dit duet toch maar mooi in de top 10. Mocht je nog wat geld over hebben, dan kun je misschien wel de handgeschreven tekst van dit nummer kopen.
87 punten; Nr 1 van: dynamo d, Bonk en Ries_72
In de week dat de eigendommen van Freddy voor belachelijke prijzen worden geveild, staat dit duet toch maar mooi in de top 10. Mocht je nog wat geld over hebben, dan kun je misschien wel de handgeschreven tekst van dit nummer kopen.
0
geplaatst: 9 september 2023, 11:48 uur
7. Chris Cornell & Eddie Vedder (Temple of the Dog) - Hunger Strike*
92 punten; Nr 1 van: Funky Bookie en Simon77
De 2 stemmen van de grunge bij elkaar, logisch dat dat scoort.
92 punten; Nr 1 van: Funky Bookie en Simon77
2
geplaatst: 9 september 2023, 11:49 uur
motel matches schreef:
De 2 stemmen van de grunge bij elkaar, logisch dat dat stoort.De 2 stemmen van de grunge bij elkaar, logisch dat dat scoort.
0
geplaatst: 9 september 2023, 11:50 uur
6. Youssou N'dour & Neneh Cherry - 7 seconds
94 punten; Nr 1 van: thelion en Mastroianni
Eerder duetteerde Youssou al met Peter Gabriel en werd daardoor een bekende naam in de muziekwereld , maar met Neneh scoorde hij echt een wereldhit. Dit nummer stond 16 weken op nr 1 in Frankrijk! Ze schreven dit nummer samen met Jonathan Sharp (die ook meeschreef aan ‘Unfinished Sympathy’) en Cameron McVey (die weer de vader is van Marlon Roudette, die een hit had met ‘New Age’). Ja, als ik eenmaal ga zoeken op wikipedia….
94 punten; Nr 1 van: thelion en Mastroianni
Eerder duetteerde Youssou al met Peter Gabriel en werd daardoor een bekende naam in de muziekwereld , maar met Neneh scoorde hij echt een wereldhit. Dit nummer stond 16 weken op nr 1 in Frankrijk! Ze schreven dit nummer samen met Jonathan Sharp (die ook meeschreef aan ‘Unfinished Sympathy’) en Cameron McVey (die weer de vader is van Marlon Roudette, die een hit had met ‘New Age’). Ja, als ik eenmaal ga zoeken op wikipedia….
0
geplaatst: 9 september 2023, 11:52 uur
97 punten; Nr 1 van: DJ Frankie ,GrafGantz, Rudi S en motel matches
Patti Smith was in zijn jeugdjaren het grote idool van Michael Stipe, dus het was te verwachten dat ze ooit eens samen zouden zingen. Later deden ze het nog eens over op het laatste album van R.E.M met het nummer ‘Blue’ maar dat nummer is helaas een heel stuk minder.
97 punten; Nr 1 van: DJ Frankie ,GrafGantz, Rudi S en motel matches
Patti Smith was in zijn jeugdjaren het grote idool van Michael Stipe, dus het was te verwachten dat ze ooit eens samen zouden zingen. Later deden ze het nog eens over op het laatste album van R.E.M met het nummer ‘Blue’ maar dat nummer is helaas een heel stuk minder.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.