Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #6: Midwest Emo!
zoeken in:
1
geplaatst: 19 oktober 2023, 19:46 uur
1. Luka
2. The Queen and the Soldier
3. Left Of Center (met Joe Jackson)
4. Marlene on the Wall
5. Cracking*
6. Gypsy*
7. Knight Moves*
8. Undertow*
9. Solitude Standing
10. In Liverpool
2. The Queen and the Soldier
3. Left Of Center (met Joe Jackson)
4. Marlene on the Wall
5. Cracking*
6. Gypsy*
7. Knight Moves*
8. Undertow*
9. Solitude Standing
10. In Liverpool
0
geplaatst: 20 oktober 2023, 11:35 uur
Nog tijd tot 22u vanavond, luitjes!
1. In Liverpool
2. Marlene on the Wall
3. Cracking*
4. Blood Makes Noise
5. Small Blue Thing
6. Left Of Center (met Joe Jackson)
7. Luka
8. Songs in Red and Gray
9. Bad Wisdom
10. The Queen and the Soldier
1. In Liverpool
2. Marlene on the Wall
3. Cracking*
4. Blood Makes Noise
5. Small Blue Thing
7. Luka
8. Songs in Red and Gray
9. Bad Wisdom
10. The Queen and the Soldier
1
geplaatst: 20 oktober 2023, 12:12 uur
1. Luka
2. In Liverpool
3. The Queen and the Soldier
4. Marlene on the Wall
5. Left Of Center (met Joe Jackson)
6. Solitude Standing
7. Small Blue Thing
8. Knight Moves*
9. Songs in Red and Gray
10. 99.9F°*
2. In Liverpool
3. The Queen and the Soldier
4. Marlene on the Wall
5. Left Of Center (met Joe Jackson)
6. Solitude Standing
7. Small Blue Thing
8. Knight Moves*
9. Songs in Red and Gray
10. 99.9F°*
1
geplaatst: 20 oktober 2023, 18:11 uur
1. Luka
2. Cracking*
3. In Liverpool
4. Marlene on the Wall
5. Blood Makes Noise
7. Knight Moves*
8. Undertow*
9. Ironbound / Fancy Poultry*
10. Some Journey*
De top 3 ontloopt elkaar niet veel. Het mooie briefje van Prince geeft net de doorslag.
2. Cracking*
3. In Liverpool
4. Marlene on the Wall
5. Blood Makes Noise
7. Knight Moves*
8. Undertow*
9. Ironbound / Fancy Poultry*
10. Some Journey*
De top 3 ontloopt elkaar niet veel. Het mooie briefje van Prince geeft net de doorslag.
2
geplaatst: 20 oktober 2023, 22:08 uur
Scorpion_21 schreef:
De nr 1 is inmiddels wel bekend geloof ik;)
Ik weet zelfs waar hij woont.
1
geplaatst: 20 oktober 2023, 22:11 uur
Vijf jaar later en nog steeds is Suzanne Vega mijn favoriete singer-songwriter (Joni komt evenwel in de buurt). Wel zijn ondertussen de liedjes wat gehusseld in mijn top 10 en daar buiten. Het zijn allemaal topnummers, maar de ene is me nog net wat dierbaarder geworden dan de andere. Volgend jaar of voor mijn part volgende week zou de volgorde weer anders kunnen zijn. Ik heb wel overduidelijk een lievelingsalbum.
01. Small Blue Thing
02. Left Of Center (met Joe Jackson)
03. In Liverpool
04. Marlene on the Wall
05. In The Eye*
06. Knight Moves*
07. The Queen and the Soldier
08. Some Journey*
09. Straight Lines*
10. Solitude Standing
11. Cracking*
12. Undertow*
13. Luka
14. Songs in Red and Gray
15. Ironbound / Fancy Poultry*
16. I Never Wear White*
17. Gypsy*
18. Bad Wisdom
19. Blood Makes Noise
20. 99.9F°*
21. When Heroes Go Down*
01. Small Blue Thing
02. Left Of Center (met Joe Jackson)
03. In Liverpool
04. Marlene on the Wall
05. In The Eye*
06. Knight Moves*
07. The Queen and the Soldier
08. Some Journey*
09. Straight Lines*
10. Solitude Standing
11. Cracking*
12. Undertow*
13. Luka
14. Songs in Red and Gray
15. Ironbound / Fancy Poultry*
16. I Never Wear White*
17. Gypsy*
18. Bad Wisdom
19. Blood Makes Noise
20. 99.9F°*
21. When Heroes Go Down*
1
geplaatst: 20 oktober 2023, 22:14 uur
Scorpion_21 schreef:
Ja maar jij dacht ook dat Tom's Diner veilig was in de eliminatieronde ;p
De uitslag komt er zo aan!
0
geplaatst: 20 oktober 2023, 22:20 uur
Greatest Hits of Suzanne Vega: uitslag
https://faroutmagazine.co.uk/static/uploads/1/2022/07/Suzanne-Vega-1.jpg
Dank aan de 12 users die meegestemd hebben deze week! Het ontbrak me helaas wat aan tijd om hier zelf veel actief te zijn/neer te schrijven, en helaas heb ik mede hierdoor ook voor de finalepresentatie niet al te veel fut. Ik hoop in ieder geval wel dat jullie je deze week opnieuw wat vermaakt hebben met Suzanne, want een prachtig oeuvre heeft ze toch wel bij elkaar geschreven de afgelopen jaren.
Beginnen doen we met...
https://faroutmagazine.co.uk/static/uploads/1/2022/07/Suzanne-Vega-1.jpg
Dank aan de 12 users die meegestemd hebben deze week! Het ontbrak me helaas wat aan tijd om hier zelf veel actief te zijn/neer te schrijven, en helaas heb ik mede hierdoor ook voor de finalepresentatie niet al te veel fut. Ik hoop in ieder geval wel dat jullie je deze week opnieuw wat vermaakt hebben met Suzanne, want een prachtig oeuvre heeft ze toch wel bij elkaar geschreven de afgelopen jaren.
Beginnen doen we met...
1
geplaatst: 20 oktober 2023, 22:31 uur
21. When Heroes Go Down* (4) (1)
Slechts één keer genoemd en nog niet erg hoog, tja dan val je als enige uit de top 20 natuurlijk. Eerste van vijf 99.9 'waar verstopt die fahrenheit -toets op mijn klavier zich eigenlijk'?
20. Straight Lines* (5) (3)
Toch drie keer genoemd, maar met twee 9de en één 10de plek was het geen vetpot voor Straight Lines. Werd deze editie nogal ondergesneeuwd door de 7 (!) andere afgevaardigden van haar debuutplaat (en dan was Freeze Tag ook nog genomineerd in ronde 2).
19. In The Eye* (8) (2)
En hier de eerste van 5 Solitude Standing's. Bungelde helemaal onderaan tot Choco op het allerlaatste moment redding bood.
18. I Never Wear White* (14) (2)
Het meest recente nummer in de lijst, hier nog wel binnengesmokkeld via de nominatieronde ook. Slechts twee keer genoemd, dus verliest wel de tie-break met de nummer 17. Maar toch, knappe prestatie van I Never Wear White om zo ver te komen, voor recenter werk van artiesten is men hier toch vaak meedogenlozer.
17. Some Journey* (12) (4)
Ja het was me het reisje wel, deze editie. Maar niet voor dit nummer hoor, die bungelde de hele tijd ergens onderaan.
16. Songs in Red and Gray (16) (4)
Ah kijk, de nummer 16 strandt op 16 punten: mooi is dat, vind ik (en Choconas sowieso ook)! Eerste startlijstnummer dat we hier tegenkomen, tevens de laatste uit deze eeuw en enige van het toch ietwat onderschatte Songs In Red And Gray, waar behalve dit nummer nog wel meer pareltjes op te vinden zijn.
Slechts één keer genoemd en nog niet erg hoog, tja dan val je als enige uit de top 20 natuurlijk. Eerste van vijf 99.9 'waar verstopt die fahrenheit -toets op mijn klavier zich eigenlijk'?
20. Straight Lines* (5) (3)
Toch drie keer genoemd, maar met twee 9de en één 10de plek was het geen vetpot voor Straight Lines. Werd deze editie nogal ondergesneeuwd door de 7 (!) andere afgevaardigden van haar debuutplaat (en dan was Freeze Tag ook nog genomineerd in ronde 2).
19. In The Eye* (8) (2)
En hier de eerste van 5 Solitude Standing's. Bungelde helemaal onderaan tot Choco op het allerlaatste moment redding bood.
18. I Never Wear White* (14) (2)
Het meest recente nummer in de lijst, hier nog wel binnengesmokkeld via de nominatieronde ook. Slechts twee keer genoemd, dus verliest wel de tie-break met de nummer 17. Maar toch, knappe prestatie van I Never Wear White om zo ver te komen, voor recenter werk van artiesten is men hier toch vaak meedogenlozer.
17. Some Journey* (12) (4)
Ja het was me het reisje wel, deze editie. Maar niet voor dit nummer hoor, die bungelde de hele tijd ergens onderaan.
16. Songs in Red and Gray (16) (4)
Ah kijk, de nummer 16 strandt op 16 punten: mooi is dat, vind ik (en Choconas sowieso ook)! Eerste startlijstnummer dat we hier tegenkomen, tevens de laatste uit deze eeuw en enige van het toch ietwat onderschatte Songs In Red And Gray, waar behalve dit nummer nog wel meer pareltjes op te vinden zijn.
0
geplaatst: 20 oktober 2023, 22:40 uur
15. Bad Wisdom (16) (5)
Een keertje meer genoemd dan de nummer 16, vinden we hier het tweede nummer van 99.9F°. Eén van de meer hartverscheurende AIDS-nummers, vind ik zelf. Vier anderen waren het min of meer met mij eens.
14. Ironbound / Fancy Poultry* (17) (4) en de nummer 1 van ECooper
Dankzij een punteninjectie van Coop toch nog mooi 14de geëindigd, deze knappe albumtrack van Solitude Standing.
13. Undertow* (20) (6)
Hadden de debuutplaat-nummers last van elkaars vaarwater? Telg 3 van de 8 strandt hier in ieder geval.
12. 99.9F°* (23) (5)
Het titelnummer van haar beste plaat (vind ik dan hé
) mag hier op plek 12 wat koortsig komen doen.
11. Solitude Standing (24) (5)
Toch wel een (eerste) verrassing vind ik zelf, dat deze niet dik in de top 10 beland, maar er op een boogscheut van strandt. Nu ja, ik had hem zelf ook niet in mijn lijst uiteindelijk. In het geval van rasartiesten als Suzanne Vega is tien gewoon te weinig. Dit gezegd zijnde, op naar de top 10!
Een keertje meer genoemd dan de nummer 16, vinden we hier het tweede nummer van 99.9F°. Eén van de meer hartverscheurende AIDS-nummers, vind ik zelf. Vier anderen waren het min of meer met mij eens.
14. Ironbound / Fancy Poultry* (17) (4) en de nummer 1 van ECooper
Dankzij een punteninjectie van Coop toch nog mooi 14de geëindigd, deze knappe albumtrack van Solitude Standing.
13. Undertow* (20) (6)
Hadden de debuutplaat-nummers last van elkaars vaarwater? Telg 3 van de 8 strandt hier in ieder geval.
12. 99.9F°* (23) (5)
Het titelnummer van haar beste plaat (vind ik dan hé
) mag hier op plek 12 wat koortsig komen doen. 11. Solitude Standing (24) (5)
Toch wel een (eerste) verrassing vind ik zelf, dat deze niet dik in de top 10 beland, maar er op een boogscheut van strandt. Nu ja, ik had hem zelf ook niet in mijn lijst uiteindelijk. In het geval van rasartiesten als Suzanne Vega is tien gewoon te weinig. Dit gezegd zijnde, op naar de top 10!
0
geplaatst: 20 oktober 2023, 22:41 uur
Misschien dat Last Train to Mariupol van vorig jaar wel een kans had gemaakt de finale te halen. Vaste prik bij haar concerten en een mooi nummer. Maar omdat het niet op een album staat had ik het compleet over het hoofd gezien bij het nomineren.
1
geplaatst: 20 oktober 2023, 22:48 uur
10. Small Blue Thing (27) (5) en de nummer 1 van Choconas
Dankzij de laatste stemmer nog net in de top 10, dit prachtige nummer van die prachtige debuutplaat van haar.
9. Blood Makes Noise (29) (5)
Suzanne Vega doet een Fiona Apple'tje toen Fiona nog op haar kamertje studeerde voor haar volgende wiskundeproefwerk in plaats van Fetch The Bolt Cutters opnemen, zo heb ik dit nummer altijd een beetje gezien. Heerlijke song, hier gelukkig mooi, zij het nipt, in de top 10 terechtgekomen.
8. Gypsy* (32) (6)
Dit was, met enige spijt in het hart, mijn nummer 11. Ook wel een hoogtepuntje toen ik ze eerder dit jaar live zag in de Roma in Antwerpen, extra gek dus dat ik deze in mijn nominatielijstje bijna over het hoofd gezien had. Gelukkig nog net op tijd recht kunnen trekken, maar niet dat dit pareltje mijn steun hard gemist heeft, zo blijkt.
7. The Queen and the Soldier (35) (6)
Over deze heb ik net wat minder te melden, behalve dat het gat met de nummer 6 bijna verwaarloosbaar klein is. Een liedje dat ik toch een beetje herontdekt heb deze editie.
Oh ja, dat vond ik ook een intrigerend nummer. Hopelijk op haar volgende album te vinden (en hopelijk moeten we daar niet te lang op wachten) want ik wil 'm zeker nog eens een paar keer opnieuw horen.
Dankzij de laatste stemmer nog net in de top 10, dit prachtige nummer van die prachtige debuutplaat van haar.
9. Blood Makes Noise (29) (5)
Suzanne Vega doet een Fiona Apple'tje toen Fiona nog op haar kamertje studeerde voor haar volgende wiskundeproefwerk in plaats van Fetch The Bolt Cutters opnemen, zo heb ik dit nummer altijd een beetje gezien. Heerlijke song, hier gelukkig mooi, zij het nipt, in de top 10 terechtgekomen.
8. Gypsy* (32) (6)
Dit was, met enige spijt in het hart, mijn nummer 11. Ook wel een hoogtepuntje toen ik ze eerder dit jaar live zag in de Roma in Antwerpen, extra gek dus dat ik deze in mijn nominatielijstje bijna over het hoofd gezien had. Gelukkig nog net op tijd recht kunnen trekken, maar niet dat dit pareltje mijn steun hard gemist heeft, zo blijkt.
7. The Queen and the Soldier (35) (6)
Over deze heb ik net wat minder te melden, behalve dat het gat met de nummer 6 bijna verwaarloosbaar klein is. Een liedje dat ik toch een beetje herontdekt heb deze editie.
herman schreef:
Misschien dat Last Train to Mariupol van vorig jaar wel een kans had gemaakt de finale te halen. Vaste prik bij haar concerten en een mooi nummer. Maar omdat het niet op een album staat had ik het compleet over het hoofd gezien bij het nomineren.
Oh ja, dat vond ik ook een intrigerend nummer. Hopelijk op haar volgende album te vinden (en hopelijk moeten we daar niet te lang op wachten) want ik wil 'm zeker nog eens een paar keer opnieuw horen.
0
geplaatst: 20 oktober 2023, 22:57 uur
6. Cracking* (36) (5)
Cracking... toen ik, getriggerd door Marlene On The Wall, Suzanne's debuutplaat voor de eerste keer oplegde, wist ik bij de openingsnoten van deze song meteen al dat het helemaal goed zou komen tussen ons. En heeft het hier ook maar mooi tot de op één na hoogste nominatie geschopt.
5. Knight Moves* (39) (9)
Maar de hoogste nominatie, die is voorspelbaar genoeg voor Knight Moves. Verbaasde me wel dat die niet bij de drie meest aangevinkte tracks van haar debuut behoorde, maar langs de andere kant, zo was er zeker incentive genoeg om een nominatielijstje in te zenden
Jullie hebben deze lacune toch maar mooi recht kunnen trekken.
4. Left Of Center (met Joe Jackson) (57) (11)
We maken (eindelijk) een serieuze sprong in de punten, en belanden bij haar bijdrage aan de Pretty In Pink-soundtrack, waar het een stand-out is op een toch best wel sterke selectie 80's pop. Met Joe Jackson op de piano (zou Jools Holland niet beschikbaar geweest zijn
? ). Hoogste liedje zonder een nummer 1-notering.
3. In Liverpool (64) (10) en de nummer 1 van vigil en mezelf
Stond een jaar geleden al vrij hoog in mijn elders op deze site gepresenteerde top 100 aller tijden-lijst, en heeft het hier gelukkig tot het podium geschopt. Hoogste van de fahrenheitplaat, maar een bedreiging voor de top 2 is ie desondanks nooit geweest.
Cracking... toen ik, getriggerd door Marlene On The Wall, Suzanne's debuutplaat voor de eerste keer oplegde, wist ik bij de openingsnoten van deze song meteen al dat het helemaal goed zou komen tussen ons. En heeft het hier ook maar mooi tot de op één na hoogste nominatie geschopt.
5. Knight Moves* (39) (9)
Maar de hoogste nominatie, die is voorspelbaar genoeg voor Knight Moves. Verbaasde me wel dat die niet bij de drie meest aangevinkte tracks van haar debuut behoorde, maar langs de andere kant, zo was er zeker incentive genoeg om een nominatielijstje in te zenden
Jullie hebben deze lacune toch maar mooi recht kunnen trekken. 4. Left Of Center (met Joe Jackson) (57) (11)
We maken (eindelijk) een serieuze sprong in de punten, en belanden bij haar bijdrage aan de Pretty In Pink-soundtrack, waar het een stand-out is op een toch best wel sterke selectie 80's pop. Met Joe Jackson op de piano (zou Jools Holland niet beschikbaar geweest zijn
? ). Hoogste liedje zonder een nummer 1-notering.3. In Liverpool (64) (10) en de nummer 1 van vigil en mezelf
Stond een jaar geleden al vrij hoog in mijn elders op deze site gepresenteerde top 100 aller tijden-lijst, en heeft het hier gelukkig tot het podium geschopt. Hoogste van de fahrenheitplaat, maar een bedreiging voor de top 2 is ie desondanks nooit geweest.
2
geplaatst: 20 oktober 2023, 23:04 uur
2. Luka (88) (10) en de nummer 1 van Poek, ranja, Simon77, Scorpion_21, likeahurricane, Marco dB, herman
Van een verrassing gesproken! In alle edities die ik doorheen de jaren van dit spelletje georganiseerd heb, is Luka wel het nummer dat het meest op nummer 1 is gezet (in relatie met het aantal deelnemers tenminste). De overwinning leek binnen, tot...
1. Marlene on the Wall (97) (12) en de nummer 1 van johan de witt
In deze editie kon slechts één nummer alle deelnemers verleiden tot een top 10-opname. En dat was ons Marlene'ke, die daardoor Luka (die ontbrak bij Choconas en ECooper) toch maar mooi voor wist te blijven. Slechts één keer bovenaan, maar wel een keer of vier op de tweede plek. Ik vind dat helemaal mooi, want ook al kende ik nummers als Tom's Diner en Luka veel eerder, pas door Marlene On The Wall viel het Suzanne-kwartje pas echt.
Ziezo, dat was het voor deze editie. Nogmaals bedankt iedereen voor het meestemmen en geen paniek, die Joni Mitchell-editie zal er ooit ook wel eens van komen
Slaapwel!
Van een verrassing gesproken! In alle edities die ik doorheen de jaren van dit spelletje georganiseerd heb, is Luka wel het nummer dat het meest op nummer 1 is gezet (in relatie met het aantal deelnemers tenminste). De overwinning leek binnen, tot...
1. Marlene on the Wall (97) (12) en de nummer 1 van johan de witt
In deze editie kon slechts één nummer alle deelnemers verleiden tot een top 10-opname. En dat was ons Marlene'ke, die daardoor Luka (die ontbrak bij Choconas en ECooper) toch maar mooi voor wist te blijven. Slechts één keer bovenaan, maar wel een keer of vier op de tweede plek. Ik vind dat helemaal mooi, want ook al kende ik nummers als Tom's Diner en Luka veel eerder, pas door Marlene On The Wall viel het Suzanne-kwartje pas echt.
Ziezo, dat was het voor deze editie. Nogmaals bedankt iedereen voor het meestemmen en geen paniek, die Joni Mitchell-editie zal er ooit ook wel eens van komen
Slaapwel!
0
geplaatst: 20 oktober 2023, 23:06 uur
Dit is de laatste intekenlijst, dacht ik. Iemand die de volgende editie voor zijn rekening wil nemen? En Gretz gaat zogezegd de tijd hebben om binnenkort een editie te organiseren, yeah right 
20 okt -?
27 okt - Gretz (Even Tot Hier/De Kwis)
03 nov - jordidj1 (Apollo Brown)
10 nov - motel matches (Tarantino)
17 nov - Outlaw104 (The Church)
24 nov - herman (The Breeders/Kim & Kelley Deal)
01 dec - Casartelli (Jethro Tull)
08 dec - Bonk (Queen)
15 dec - Mssr Renard (Barclay James Harvest)

20 okt -?
08 dec - Bonk (Queen)
1
geplaatst: 20 oktober 2023, 23:14 uur
0
geplaatst: 20 oktober 2023, 23:16 uur
Er was trouwens een nog iets recentere wachtlijst:
20 okt -?
08 dec - Bonk (Queen)
22 dec -
29 dec -
5 jan - Hedser (Sufjan Stevens)
20 okt -?
08 dec - Bonk (Queen)
22 dec -
29 dec -
5 jan - Hedser (Sufjan Stevens)
1
geplaatst: 21 oktober 2023, 06:52 uur
Dank voor dit fijne weekje Suzanne, ArthurDZ, het is altijd een genot weer om naar haar te luisteren! Toch wel een verrassende winnaar deze keer, ik ben er zeer content mee.
3
geplaatst: 21 oktober 2023, 14:31 uur
GREATEST HITS OF APOLLO BROWN
https://i.pinimg.com/736x/f1/d3/58/f1d3583b8522ab19d6c84fec9bad0f8c.jpg
Ik hoef het niet eens te checken - voor het eerst in de historie van MusicMeter, komt deze fantastische producer aan bod. Met zijn overbekende, maar nooit saai wordende sound heeft hij al een hele rits aan albums met verschillende rappers uitgebracht. Deze week gaan we stukje dieper duiken in zijn werk, en wat is er natuurlijk een betere manier dan een Greatest Hits?
Van al zijn samenwerkingen heb ik één track gepakt (behalve zijn nieuwste release met Planet Asia), plus nog wat tracks die hij solo heeft uitgebracht. Aan jullie de taak om er nog tien te noemen, de tien tracks die het meest zijn genoemd gaan door naar ronde 2.
Ik neem mooi de taglijst over van de producergame die loopt op het hip-hopforum, er zijn vast wel liefhebbers daar te vinden.
hoi
-SprayIt-, 3dwardVan3, 7744leon, aerobag, bart1989, berend94, Chrisseh, Dwejkk_, ecktepatrick, Elohim,Ernie, Flipm0de, FlyLo, Frank West, Fred B., GarnalenPeller, Geerten, Gehenna, Glaciers of Ice, Glitch, gweah, Gyzzz, Harderwiek, Illa, JayM, Johnny Marr, jordidj1, Kalikula, Kill_illuminati, KILLERBEE99, Koenr, Kos, lambfv4.0, LarsHiphop, lowieke, madmadder, MAS, McSavah, Minneapolis, MJ_DA_MAN, mjk87, MVW, niels94, Nr.4, Osiris Apis, overmars89, panjoe, Ploppesteksel, principal2000, Psycholamp, Ralph., Reint, Revo, shaadiq haynes, Shelter, Slowgaze, thgryda, Ward, waxs, WeztSide, Yestsida, zaaf, ArthurDZ, Silky & Smooth, JRLA, ForWhomThePeteTolls,Niek
Apollo Brown GH
https://i.pinimg.com/736x/f1/d3/58/f1d3583b8522ab19d6c84fec9bad0f8c.jpg
Ik hoef het niet eens te checken - voor het eerst in de historie van MusicMeter, komt deze fantastische producer aan bod. Met zijn overbekende, maar nooit saai wordende sound heeft hij al een hele rits aan albums met verschillende rappers uitgebracht. Deze week gaan we stukje dieper duiken in zijn werk, en wat is er natuurlijk een betere manier dan een Greatest Hits?
Van al zijn samenwerkingen heb ik één track gepakt (behalve zijn nieuwste release met Planet Asia), plus nog wat tracks die hij solo heeft uitgebracht. Aan jullie de taak om er nog tien te noemen, de tien tracks die het meest zijn genoemd gaan door naar ronde 2.
Ik neem mooi de taglijst over van de producergame die loopt op het hip-hopforum, er zijn vast wel liefhebbers daar te vinden.
hoi
-SprayIt-, 3dwardVan3, 7744leon, aerobag, bart1989, berend94, Chrisseh, Dwejkk_, ecktepatrick, Elohim,Ernie, Flipm0de, FlyLo, Frank West, Fred B., GarnalenPeller, Geerten, Gehenna, Glaciers of Ice, Glitch, gweah, Gyzzz, Harderwiek, Illa, JayM, Johnny Marr, jordidj1, Kalikula, Kill_illuminati, KILLERBEE99, Koenr, Kos, lambfv4.0, LarsHiphop, lowieke, madmadder, MAS, McSavah, Minneapolis, MJ_DA_MAN, mjk87, MVW, niels94, Nr.4, Osiris Apis, overmars89, panjoe, Ploppesteksel, principal2000, Psycholamp, Ralph., Reint, Revo, shaadiq haynes, Shelter, Slowgaze, thgryda, Ward, waxs, WeztSide, Yestsida, zaaf, ArthurDZ, Silky & Smooth, JRLA, ForWhomThePeteTolls,Niek
Apollo Brown GH
2
geplaatst: 21 oktober 2023, 15:06 uur
Huh, voor Suzanne Vega - die ik best hoog heb zitten - word ik niet uitgenodigd, maar wel voor Appollo Brown, van wie ik volgens mij nooit iets heb gehoord? Eindelijk heb ik een straatimago, eindelijk.
0
geplaatst: 22 oktober 2023, 12:08 uur
Ik had per abuis de startlijst niet toegevoegd 
Ook niemand die dat ff zegt, thanks Johnny Marr.
Apollo Brown - Brainwash
Apollo Brown - Never In A Million Years
Apollo Brown - Thoughts In Mind
Apollo Brown - What You Were Lookin' For
Apollo Brown & Boog Brown - Friends Like These
Apollo Brown & Che Noir - Hustle Don't Give
Apollo Brown & Guilty Simpson - I Can Do No Wrong
Apollo Brown & Hassaan Mackey - Volume
Apollo Brown & Joell Ortiz - Grace of God
Apollo Brown & Locksmith - Advice To My Younger Self
Apollo Brown & O.C. - Prove Me Wrong
Apollo Brown & Philmore Green - Paradise
Apollo Brown & Planet Asia - Peas & Onions
Apollo Brown & Planet Asia - The Aura
Apollo Brown & Rapper Big Pooh - Kings
Apollo Brown & Ras Kass - H2O
Apollo Brown & Skyzoo - Payout
Apollo Brown & Stalley - No Monsters
The Left - The Melody
Ugly Heroes - Graves
Deadline is maandag 20:00 uur.

Apollo Brown - Brainwash
The Left - The Melody
Ugly Heroes - Graves
0
geplaatst: 22 oktober 2023, 12:21 uur
Apollo Brown & Guilty Simpson - Reputation
Apollo Brown & O.C. - Angels Sing
Apollo Brown & O.C. - People's Champ
Apollo Brown & Ras Kass - 48 Laws, Pt. 1
Apollo Brown & Ras Kass - Deliver Us from Evil
Apollo Brown & Ras Kass - Drink Irish
Apollo Brown & Ras Kass - Giraffe Pussy
The Left - Frozen
The Left - Battle Axe
The Left - Binoculars
Apollo Brown & O.C. - Angels Sing
Apollo Brown & O.C. - People's Champ
Apollo Brown & Ras Kass - Deliver Us from Evil
Apollo Brown & Ras Kass - Drink Irish
Apollo Brown & Ras Kass - Giraffe Pussy
The Left - Frozen
The Left - Battle Axe
The Left - Binoculars
0
geplaatst: 22 oktober 2023, 13:32 uur
jordidj1 schreef:
Apollo Brown - Brainwash
The Left - The Melody
Ugly Heroes - Graves

Apollo Brown - Brainwash
The Left - The Melody
Ugly Heroes - Graves
Haha ik dacht al! Maar staat in de spotifylijst hé, dus was wel duidelijk.
0
geplaatst: 22 oktober 2023, 19:15 uur
Apollo Brown & Che Noir - '94
Apollo Brown & Joell Ortiz - Cocaine Fingertips
Apollo Brown & Joell Ortiz - My Block
Apollo Brown & Joell Ortiz - That Place
Apollo Brown & Locksmith - No Question
Apollo Brown & Ras Kass - How to Kill God
Apollo Brown & Skyzoo ft. Joell Ortiz - A Couple Dollars
Apollo Brown & Skyzoo ft. Conway & Westside Gunn - Basquiat on the Draw
Apollo Brown & Skyzoo - Spoils to the Victor
Hoezo wel Payout en niet A Couple Dollars in de startlijst, jordidj1?
Apollo Brown & Joell Ortiz - Cocaine Fingertips
Apollo Brown & Joell Ortiz - My Block
Apollo Brown & Joell Ortiz - That Place
Apollo Brown & Locksmith - No Question
Apollo Brown & Ras Kass - How to Kill God
Apollo Brown & Skyzoo ft. Joell Ortiz - A Couple Dollars
Apollo Brown & Skyzoo ft. Conway & Westside Gunn - Basquiat on the Draw
Apollo Brown & Skyzoo - Spoils to the Victor
Hoezo wel Payout en niet A Couple Dollars in de startlijst, jordidj1?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.