Muziek / Muziekgames / Favorite Metalalbum Opener (K.O.)
zoeken in:
0
Zack
geplaatst: 18 juli 2022, 13:21 uur
4-5
Opeth is wel het minste wat ik (aan) Metal vind....enfin
0
geplaatst: 18 juli 2022, 13:24 uur
Zack schreef:
Barbaar! (waarom als ik vragen mag?)
1
Zack
geplaatst: 18 juli 2022, 13:29 uur
Het is muzikaal wel goed , maar te weinig Metal voor mij en te veel andere elementen).
De meeste deelnemers vinden dit wel mooi.
De meeste deelnemers vinden dit wel mooi.
0
geplaatst: 18 juli 2022, 13:31 uur
Zack schreef:
Het is muzikaal wel goed , maar te weinig Metal voor mij en te veel andere elementen).
Te weinig metal?!?!
0
geplaatst: 18 juli 2022, 14:02 uur
4. Iron Maiden - Caught Somewhere in Time vs. Slayer - Angel of Death
0
geplaatst: 18 juli 2022, 14:11 uur
Aangezien sommige mensen deze ochtend besloten de week als een kloodzak te beginnen en mij daardoor extra onnodige werkzaamheden gaven, Gaat Slayer eventjes op repeat hier.
3-2
3-2
1
Zack
geplaatst: 18 juli 2022, 14:19 uur
5-3
Ja Johnny marrJohnny Marr
.het is bombastisch, symphonisch , jazzy, roggerig ....kortom zootje (en de zanger kan deels niet zingen)
Ja Johnny marrJohnny Marr
.het is bombastisch, symphonisch , jazzy, roggerig ....kortom zootje (en de zanger kan deels niet zingen)

0
geplaatst: 18 juli 2022, 14:26 uur
Wat? Staat Maiden voor op Slayer? Nog even en mijn voorspelling dat Black Sabbath - Angel Of Death de logische en gedoodverfde finale zal zijn, gaat niet eens door.
Hoe belangrijk Maiden ook voor mij is, en hoe briljant dit nummer ook is, er zijn een paar Slayernummers waar ik nóg meer van uit mijn plaat ga. Al zijn er ook weer Maidennummers die ik nóg weer indrukwekkender vind dan Mengele (maar die komen alleen voor in een battle tussen albumafsluiters).
5-4
PS: (een van) de beste grunter was trouwens ook de állerbeste zanger in het hele deathmetalwereldje. Zeldzaam talent. En dan ook nog de soundtrack verzorgen van de enorm grappige en vermakelijke Netflixserie Clark. Some guys just have it all...
Hoe belangrijk Maiden ook voor mij is, en hoe briljant dit nummer ook is, er zijn een paar Slayernummers waar ik nóg meer van uit mijn plaat ga. Al zijn er ook weer Maidennummers die ik nóg weer indrukwekkender vind dan Mengele (maar die komen alleen voor in een battle tussen albumafsluiters).
5-4
PS: (een van) de beste grunter was trouwens ook de állerbeste zanger in het hele deathmetalwereldje. Zeldzaam talent. En dan ook nog de soundtrack verzorgen van de enorm grappige en vermakelijke Netflixserie Clark. Some guys just have it all...
0
Zack
geplaatst: 18 juli 2022, 17:00 uur
Halve Finales : tot de 9 , 2 verschil !! (24 uursregel)
1. Opeth - Ghost of Perdition vs. Iron Maiden - Caught Somewhere in Time
2. Metallica - Battery vs. Black Sabbath - Black Sabbath
2. Metallica - Battery vs. Black Sabbath - Black Sabbath
0
Zack
geplaatst: 18 juli 2022, 17:01 uur
0-1
0-1
1
geplaatst: 18 juli 2022, 17:15 uur
3-2
Pfoeh, dit is echt kiezen tussen de pest en de cholera in een wereld waar de pest een genadeloos geniaal Opeth-prog-meesterwerk is en de cholera een knaller van een opener van AOVV's favoriete Maidenplaat.
Pfoeh, dit is echt kiezen tussen de pest en de cholera in een wereld waar de pest een genadeloos geniaal Opeth-prog-meesterwerk is en de cholera een knaller van een opener van AOVV's favoriete Maidenplaat.

1
geplaatst: 18 juli 2022, 17:32 uur
3-3 beide wereldnummers, maar hier volg ik echt mijn Maiden-hart.
* denotes required fields.