Muziek / Muziekgames / Favorite Metalalbum Opener (K.O.)
zoeken in:
1
geplaatst: 10 juli 2022, 14:47 uur
4-1
Jeetje wat gaat dat hard. Misschien gewoon een dag per ‘battle’ doen?
0
Zack
geplaatst: 10 juli 2022, 15:02 uur
6. Megadeth - Holy Wars....The Punishment Due vs. Alcest - Autre Temps
1-0
1-0
0
geplaatst: 10 juli 2022, 16:14 uur
Wat is deze battle een rotloting 
7. Pantera - Cowboys From Hell vs. Vektor - Charging the Void
0-1

7. Pantera - Cowboys From Hell vs. Vektor - Charging the Void
0-1
1
geplaatst: 10 juli 2022, 17:32 uur
Eddie schreef:
Lijkt me een zeer verstandig idee. Zo missen teveel users teveel battles. Je zou dan een maximum van 5 los kunnen laten en gewoon iedereen laten stemmen voor 24 uur lang, en dan kijken welk nummer als winnaar uit de bus komt rollen.
Ik baal ervan battles gemist te hebben omdat ik momenteel aan het werk ben.
0
geplaatst: 10 juli 2022, 17:34 uur
Bij vier een nieuwe toch? Bij deze:
8. Burzum - Dunkelheit vs. Opeth - Ghost of Perdition
0-1
8. Burzum - Dunkelheit vs. Opeth - Ghost of Perdition
0-1

3
geplaatst: 10 juli 2022, 17:45 uur
Een battle per dag, dan zijn we alleen met deze eerste ronde al twee maanden bezig.

1
geplaatst: 10 juli 2022, 17:53 uur
Kronos schreef:
Een battle per dag, dan zijn we alleen met deze eerste ronde al twee maanden bezig.
(quote)
Geeft niks toch? Dan heeft iedereen tenminste de kans om te reageren en rustig alles te beluisteren. Op deze manier vliegen de battles voorbij.
2
geplaatst: 10 juli 2022, 18:21 uur
ABDrums schreef:
Dan heeft iedereen tenminste de kans om te reageren en rustig alles te beluisteren.
Dan heeft iedereen tenminste de kans om te reageren en rustig alles te beluisteren.
Da's waar. Maar het is maar een spelletje. Een battle missen is geen drama en beluisteren kan altijd nog.
1
geplaatst: 10 juli 2022, 18:27 uur
1
geplaatst: 10 juli 2022, 18:32 uur
2-3
Davidian zie ik als een de sterkste openingstracks ooit binnen metal.
Davidian zie ik als een de sterkste openingstracks ooit binnen metal.
2
geplaatst: 10 juli 2022, 19:03 uur
Niet mee genomineerd (weinig inspiratie, denk ik, en er werd zo al genoeg moois genomineerd), zal sporadisch wel 'ns meestemmen.
Lekkere stamper van Anthrax, maar ergens wel eens met Don, Davidian is een geweldige opener van het album Burn My Eyes. Vroeger vond ik The Blackening indrukwekkender, maar waar die plaat zijn glans wat heeft verloren, blijft die oudere Machine Head-plaat toch wel sterk hoor.
4-3
Lekkere stamper van Anthrax, maar ergens wel eens met Don, Davidian is een geweldige opener van het album Burn My Eyes. Vroeger vond ik The Blackening indrukwekkender, maar waar die plaat zijn glans wat heeft verloren, blijft die oudere Machine Head-plaat toch wel sterk hoor.
4-3
* denotes required fields.