MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favorite Metalalbum Opener (K.O.)

zoeken in:
10. Queensrÿche - Walk in the Shadows vs. Sepultura - Machine Messiah

1-0

3-0

3-2

3-3

Je moet wel snel stemmen zeg, voor je het weet wordt er weer een nummer jonger dan de 80s weggestemd. Toffe track wel van Sepultura, anders dan ik van ze had verwacht.

En haha, ik zie ook nu pas dat het op openingsnummers gaat! Mijn eerste twee nominaties waren er waarschijnlijk ook met de openingsnummers van het album kansloos met 4-0 uitgeknikkerd, maar voor High On Fire zou ik mijn nominatie dan graag willen wijizigen van Rumors of War naar Snakes For The Divinie (Zack? Anders probeer ik het zelf een beetje in de gaten te houden rond ronde 50).

Zack
3-4

11. Ulcerate - The Lifeless Advance vs.
(The) Moth Gatherer - The Drone Kingdom

0-0

Twee nominaties van mij, altijd lastig

Ik ga toch voor The Moth Gatherer. 0-1 dus.

2-2

Zack
Een K.O. gaat vaak sneller , het is een keuze. Het heeft zijn voor- en zijn nadelen , maar een "poulesysteem" per dag is voor mij veel bewerkzamer en dat was niet mijn insteek, that's All....

Zack schreef:
Nog 1 user ! (totaal 128 songs)

Loting volgt morgenvroeg.....om het iets te laten ademen gaat de 1e Ronde tot de 5 , 1 verschil !

We gingen de 5 toch?

Zack
Dat was eerst mijn bedoeling maar omdat ik naar de Metal k.o. per jaar keek later beginnen ze met 4. Neemt dan pervronde toe , naar gelang het verwachte aantal deelnemers....om het wel door te laten.lopen heb ik dat maar gevolgd....

Bij de laatste 32 is ñaar 6 Punten bijv. In spannendste geval al 11 deelnemers nodig...(6-5)

DjFrankie (moderator)
3-2

3-3

odi
4-3

odi
12. Metallica - Battery vs. Dimmu Borgir - Mourning Palace

Lastige….

1-0

Voor een zondag hebben jullie er trouwens wel zin in zeg, .

2-0

Zack
3-0

4-0

Zack
13. Obituary - Internal Bleeding vs. Sodom - Nuclear Winter

0-1

0-2

0-3

Met deze snelheid hebben we vanavond al de finale. Ik gok op Angel Of Death vs Black Sabbath.

1-4

14. Voivod - The Unknown Knows    vs.   Opeth - The Moor

0-1

1-2

DjFrankie (moderator)
2-2

Gast
geplaatst: vandaag om 20:39 uur

geplaatst: vandaag om 20:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.