Muziek / Muziekgames / Favorite Metalalbum Opener (K.O.)
zoeken in:
1
geplaatst: 10 juli 2022, 20:58 uur
De tofste niet-vanzelfsprekende keuze van alle battles. Jammer dat-ie net tegen een dijk van klassieker opbotst. Evenzogoed mijn steun voor de kansloze verliezer.
1-2
1-2
0
geplaatst: 10 juli 2022, 21:02 uur
16. Black Crown Initiate - Invitation vs.
Slayer - War Ensemble
0-1
Slayer - War Ensemble
0-1
1
geplaatst: 10 juli 2022, 21:07 uur
Tegen de tijd dat ik Black Crown Initiate heb uitgeluisterd, zijn we alweer twee battles verder. De eerste minuten klinken wel verdomd goed trouwens: fijne tip!
0
geplaatst: 10 juli 2022, 21:10 uur
EvilDrSmith schreef:
Tegen de tijd dat ik Black Crown Initiate heb uitgeluisterd, zijn we alweer twee battles verder. De eerste minuten klinken wel verdomd goed trouwens: fijne tip!
Tja dat is het nadeel van een KO. Maar neem het album vooral op in je luisterlijst. Kan hem je aanraden

1
geplaatst: 10 juli 2022, 21:15 uur
legian schreef:
Tja dat is het nadeel van een KO. Maar neem het album vooral op in je luisterlijst. Kan hem je aanraden
Ga ik zeker doen Tja dat is het nadeel van een KO. Maar neem het album vooral op in je luisterlijst. Kan hem je aanraden
, want hun stijl bevalt me prima. Lekkere grunt ook. Volgens RYM is hun debuut EP zelfs nog een tandje indrukwekkender. Edoch, ze moesten toch tegen het destructieve oorlogsensemble van Slayer opboksen.
1-4
0
geplaatst: 10 juli 2022, 21:17 uur
17. Iron Maiden - Aces High vs. Shape of Despair - Reaching the Innermost
Twee weken geleden nog meegebruld: "We shall never surrender!"
1-0
Twee weken geleden nog meegebruld: "We shall never surrender!"
1-0
0
geplaatst: 10 juli 2022, 21:35 uur
18. Death - Flattening of Emotions vs. Accept - Fast as a Shark
0-1
0-1
0
geplaatst: 10 juli 2022, 21:42 uur
Wat een tempo zeg, man man. Ben even niet online en we zijn bijna klaar!
0
geplaatst: 10 juli 2022, 21:44 uur
Ik kan me nog levendig de eerste keer herinneren dat ik Accept hoorde: Henk Westbroek draaide dit ergens in 1987 bij Vara's Vuurwerk. Ik kwam bij dat intro niet meer bij van het lachen.
Nostalgisch voordeeltje betaalt zich nu uit. Ook al zal Death wel doorgaan.
2-2
Nostalgisch voordeeltje betaalt zich nu uit. Ook al zal Death wel doorgaan.
2-2
0
geplaatst: 10 juli 2022, 22:01 uur
Lastig lastig... ik laat iemand anders wel de knoop doorhakken.
* denotes required fields.