MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favorite Metalalbum Opener (K.O.)

zoeken in:
4-3 voor de vorige

EvilDrSmith schreef:
Ik ken die Saturnus helemaal niet zo goed, maar wat een bloedstollende deathdoompracht. Met een verbluffend heerlijke grunt. Fabelachtig!
Duidelijk een missing link in mijn verzameling. Dat is Blood Incantation gelukkig niet, maar die heeft hier, toch wel verrassend, het nakijken.

Vreemd, vond het een heel matige track. Slave Species of the Gods is meesterlijk goed.

0 - 2

odi
0-3

Johnny Marr schreef:
Vreemd, vond het een heel matige track. Slave Species of the Gods is meesterlijk goed.
Jij bent sowieso vreemd, dus dat klopt dan wel weer.

Indrukwekkend bombastische en kundig gevarieerde nazaat van Djentvin Townsends sound, maar op de oerriffs van HoF kan ik toch beter headbangen. Alle eclectische epicness van Periphery ten spijt.
0-4

51. Judas Priest - Victim Of Changes vs. Cult of Luna & Julie Christmas - A Greater Call

Mijn finalist. Dus wee je gebeente als jullie 'em eruit knikkeren, dan krijg je met mijn 1,68m te maken. Zelfs al is CoL natuurlijk belachelijk machtig.

1-0

odi
2-1

2-2 als het over de studioversie gaat en niet de Unleashed in the East-liveversie.

Jammer van Reptile...

3-2 voor Priest, al is het alleen maar omdat ik niet met Doctor Smith aan de stok wil krijgen.

Johnny Marr schreef:
2-2 als het over de studioversie gaat en niet de Unleashed in the East-liveversie.
Och, die is vooral ook in de studio gemaakt. Maar pas je score maar even aan, anders niet goed voor je gezondheid. ABDrums snapt het tenminste.

Alhoewel, 1.68m valt ook wel weer wat mee...

DjFrankie (moderator)
3-3

3-4

(rent snel weg)

S.A.V.A.G.E.

Don Cappuccino schreef:
3-4(rent snel weg)
Ik weet waar je woont, jôngutjuh!

Godsamme, ik ga wel vrouwenvoetbal kijken....

EvilDrSmith schreef:
Ik weet waar je woont, jôngutjuh!

Mount Funeral Doom

odi
52. Motörhead - Dead Men Tell No Tales vs. Psychonaut - All I Saw as a Huge Monkey

0-1

Don Cappuccino schreef:
(quote)

Mount Funeral Doom
Heb vanavond nog Return Of The King met mijn jongste zoon gekeken. Mooi om te zien hoe Gollum in Mount Dooms vuurzee belandde. Don Gollum...

odi schreef:
52. Motörhead - Dead Men Tell No Tales vs. Psychonaut - All I Saw as a Huge Monkey

Het staat inmiddels 8-0 voor de Engelse vrouwen tegen de Noorse dames. Acht nul!

DjFrankie (moderator)
2-3

2-4

53. Black Sabbath - Black Sabbath vs. Death - Scavenger of Human Sorrow

2-0

Zack
3-0

odi
3-1

Gast
geplaatst: vandaag om 06:19 uur

geplaatst: vandaag om 06:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.