MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favorite Metalalbum Opener (K.O.)

zoeken in:
3-1

4-1

Zack
4-2

5-2

6-2

Erg vette track van Deftones!

9. Slayer - South of Heaven vs. Tool - Fear Inoculum

0-1? Really?
Aangezien ik gister de luxueuze 5-LP box voor een zacht prijsje tegenkwam (nouja zacht? Evenzogoed drie cijfers), doe ik een extra schepje op de onverwachte tussenstand.
1-2 (inmiddels)

2-2

2-3

EvilDrSmith schreef:
0-1? Really?
Aangezien ik gister de luxueuze 5-LP box voor een zacht prijsje tegenkwam (nouja zacht? Evenzogoed drie cijfers), doe ik een extra schepje op de onverwachte tussenstand.

Blijft crimineel, nog steeds 40 à 60 euro voor de reguliere CD ofzo. Dat ze nog vrij rondlopen, die gasten. Moesten al lang achter slot en grendel hebben gezeten, daar wat plaatjes maken ofzo.

Johnny Marr schreef:
Blijft crimineel, nog steeds 40 à 60 euro voor de reguliere CD ofzo. Dat ze nog vrij rondlopen, die gasten. Moesten al lang achter slot en grendel hebben gezeten, daar wat plaatjes maken ofzo.
Hoe crimineel ook, de verpakking van zowel cd als lp is óók moorddadig mooi. En zeker een behoorlijk extra smak geld waard. Vergelijk het maar eens met de uitgavevarianten van de nieuwe Porcupine Tree... djiezus, wat lelijk en simpel.
€180,- voor die lp-box of €120,- voor de cd blijft natuurlijk ridicuul, maar de helft van die bedragen is dat de volstrekt unieke en buitengewoon verzorgde verpakking zeker waard. Mits de muziek je natuurlijk trekt.

EvilDrSmith schreef:
Mits de muziek je natuurlijk trekt.

Ik trek de muziek zeker, vrij letterlijk zelfs...

3-3

4-3

6-3

10. Pantera - Cowboys From Hell vs. Cobalt - Hunt the Buffalo

0-1

1-1

3-1

Zack
5-2

6-2

11. Death - Flattening of Emotions vs. Ulcerate - The Lifeless Advance

Ik moet toch voor het ijzersterke van Death gaan en niet voor m'n eigen nominatie. Jammer...

1-0

2-0

Zack
4-0

5-0

Gast
geplaatst: vandaag om 13:33 uur

geplaatst: vandaag om 13:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.