Muziek / Muziekgames / Favorite Metalalbum Opener (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 13 juli 2022, 08:51 uur
0-1? Really?
Aangezien ik gister de luxueuze 5-LP box voor een zacht prijsje tegenkwam (nouja zacht? Evenzogoed drie cijfers), doe ik een extra schepje op de onverwachte tussenstand.
1-2 (inmiddels)
Aangezien ik gister de luxueuze 5-LP box voor een zacht prijsje tegenkwam (nouja zacht? Evenzogoed drie cijfers), doe ik een extra schepje op de onverwachte tussenstand.
1-2 (inmiddels)
1
geplaatst: 13 juli 2022, 08:58 uur
EvilDrSmith schreef:
0-1? Really?
0-1? Really?
Blijft crimineel, nog steeds 40 à 60 euro voor de reguliere CD ofzo. Dat ze nog vrij rondlopen, die gasten. Moesten al lang achter slot en grendel hebben gezeten, daar wat plaatjes maken ofzo.
1
geplaatst: 13 juli 2022, 09:09 uur
Johnny Marr schreef:
Blijft crimineel, nog steeds 40 à 60 euro voor de reguliere CD ofzo. Dat ze nog vrij rondlopen, die gasten. Moesten al lang achter slot en grendel hebben gezeten, daar wat plaatjes maken ofzo.
Hoe crimineel ook, de verpakking van zowel cd als lp is óók moorddadig mooi. En zeker een behoorlijk extra smak geld waard. Vergelijk het maar eens met de uitgavevarianten van de nieuwe Porcupine Tree... djiezus, wat lelijk en simpel.Blijft crimineel, nog steeds 40 à 60 euro voor de reguliere CD ofzo. Dat ze nog vrij rondlopen, die gasten. Moesten al lang achter slot en grendel hebben gezeten, daar wat plaatjes maken ofzo.
€180,- voor die lp-box of €120,- voor de cd blijft natuurlijk ridicuul, maar de helft van die bedragen is dat de volstrekt unieke en buitengewoon verzorgde verpakking zeker waard. Mits de muziek je natuurlijk trekt.

0
geplaatst: 13 juli 2022, 09:58 uur
10. Pantera - Cowboys From Hell vs. Cobalt - Hunt the Buffalo
0-1
0-1
0
geplaatst: 13 juli 2022, 10:40 uur
6-2
11. Death - Flattening of Emotions vs. Ulcerate - The Lifeless Advance
Ik moet toch voor het ijzersterke van Death gaan en niet voor m'n eigen nominatie. Jammer...
1-0
11. Death - Flattening of Emotions vs. Ulcerate - The Lifeless Advance
Ik moet toch voor het ijzersterke van Death gaan en niet voor m'n eigen nominatie. Jammer...
1-0
* denotes required fields.