Muziek / Muziekgames / Favorite Metalalbum Opener (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 14 juli 2022, 02:14 uur
EvilDrSmith schreef:
Ik val in herhaling, maar Blood & Thunder had het gewonnen van War Ensemble. Dit nummer redt het echter niet.
2-2Ik val in herhaling, maar Blood & Thunder had het gewonnen van War Ensemble. Dit nummer redt het echter niet.
Bedankt trouwens voor het door laten gaan voor Beyond The Black en Hell Awaits. Na het voortijdig wegvallen van Victim Of Changes begon ik even ernstig te twijfelen aan jullie metalen capaciteiten, maar gelukkig hebben jullie je verdienstelijk gerevancheerd. Toch weer een klein beetje trots op jullie.
1
geplaatst: 14 juli 2022, 07:56 uur
EvilDrSmith schreef:
Want anders? Hoeveel lengte breng jij anders in de strijd? Nou? Nou?
Want anders? Hoeveel lengte breng jij anders in de strijd? Nou? Nou?
1.87m, das wel effe andere koek dan een slordige 1.68m.

1
geplaatst: 14 juli 2022, 10:16 uur
4-2
Allebei m'n ding, maar ik ga net iets liever mee de kosmische maalstroom in met Oranssi dan dat ik me over de wegen der zwaarmoedigheid richting het gothic doomfort van Saturnus begeef.
Allebei m'n ding, maar ik ga net iets liever mee de kosmische maalstroom in met Oranssi dan dat ik me over de wegen der zwaarmoedigheid richting het gothic doomfort van Saturnus begeef.
0
geplaatst: 14 juli 2022, 12:01 uur
Precies wat AOVV zegt. Maar dan nog een ietsiepietsie ietser.
6-2
6-2
0
geplaatst: 14 juli 2022, 12:05 uur
25. Death Angel - Thrashers vs. Metallica - Fight Fire With Fire
Twee thrashclassics, mooie battle wel. Ik vrees het einde voor de échte thrasher(s), maar mijn punt hebben ze.
1-0
Twee thrashclassics, mooie battle wel. Ik vrees het einde voor de échte thrasher(s), maar mijn punt hebben ze.
1-0
0
Zack
geplaatst: 14 juli 2022, 12:10 uur
1-1
Dit vind ik beter , zeker om naar te luisteren i.p.v. fie Satuurio in de vorige ronde....bak herrie mensen
Dit vind ik beter , zeker om naar te luisteren i.p.v. fie Satuurio in de vorige ronde....bak herrie mensen

1
geplaatst: 14 juli 2022, 12:23 uur
Zack schreef:
Satuurio
Dat is een mooie samenvoegende verhaspeling van songtitel én bandnaam van die battle. Satuurio

0
geplaatst: 14 juli 2022, 13:09 uur
EvilDrSmith schreef:
Van mij ook. Vooral omdat ik denk dat Metallica wel door zal gaan.
2-1
1
geplaatst: 14 juli 2022, 13:52 uur
3-4
Nooit gesnapt wat mensen nou zo geweldig vinden aan Thrashers.
Nooit gesnapt wat mensen nou zo geweldig vinden aan Thrashers.
1
geplaatst: 14 juli 2022, 13:59 uur
Kronos schreef:
3-4 Nooit gesnapt wat mensen nou zo geweldig vinden aan Thrashers.
Nu zou ik een hele lange monoloog die langer duurt dan het nummer zelf kunnen ophangen wat ik er zo geweldig aan vind, maar je hebt je stem al gegeven, dus ik bespaar me deze vergeefse moeite. Godzijdank! 3-4 Nooit gesnapt wat mensen nou zo geweldig vinden aan Thrashers.

0
geplaatst: 14 juli 2022, 14:06 uur
EvilDrSmith schreef:
...maar je hebt je stem al gegeven, dus ik bespaar me deze vergeefse moeite.
...maar je hebt je stem al gegeven, dus ik bespaar me deze vergeefse moeite.
Ook als ik mijn stem nog niet had gegeven zou het vergeefse moeite zijn. Voracious Souls heb ik dan altijd een beter nummer gevonden. Maar onderscheidend werd Death Angel pas met Frolic Through the Park. Hun debuut was in 1987 een degelijk maar gewoon thrashplaatje dat het vier jaar oudere debuut van Metallica niet eens kon evenaren.
0
geplaatst: 14 juli 2022, 14:17 uur
Kronos schreef:
Moeite, Metallica vs Death Angel
Ik vind het een fantastische, rauwe en energieke plaat en idd: erg goed vergelijkbaar met Metallica's debuut (die ik ook net wat hoger aansla). 'Frolic' was zeker onderscheidend, maar vond ik juist weer een stap terug: ik vind dat album nogal 'vermoeid' en met geforceerde riffs en melodiëen klinken. Zeker wel aardig, maar toch een flinke stap terug. Om uiteindelijk weer drie reuzenstappen vooruit te zetten met het magistrale 'Act III', misschien wel de allerbeste en in ieder geval meest gevarieerde thrashplaat ooit. Een jaar later verscheen een zwartgekleurde hoes van hun stadsgenoten, en die stak wel héél erg bleekjes en simpel af hiermee vergeleken.Moeite, Metallica vs Death Angel
1
geplaatst: 14 juli 2022, 14:46 uur
EvilDrSmith schreef:
'Frolic' was zeker onderscheidend, maar vond ik juist weer een stap terug:
'Frolic' was zeker onderscheidend, maar vond ik juist weer een stap terug:
Volgens mij was het gewoon een logische stap vooruit richting Act III. Jammer dat ze die lijn niet hebben kunnen/willen voortzetten en weer gewoon degelijke thrash zijn gaan maken.
* denotes required fields.