Muziek / Muziekgames / Favorite Metalalbum Opener (K.O.)
zoeken in:
1
geplaatst: 15 juli 2022, 15:11 uur
ABDrums schreef:
Misschien moet je overwegen op beide nummers te stemmen. Ik heb dat ook al geprobeerd...
(quote)
Misschien moet je overwegen op beide nummers te stemmen. Ik heb dat ook al geprobeerd...
Heb ik overwogen maar ik zag hoe snel je door de mand viel

0
Zack
geplaatst: 15 juli 2022, 15:42 uur
4-7
7. Entombed - Left Hand Path vs. Iron Maiden - Caught Somewhere in Time
0-1
7. Entombed - Left Hand Path vs. Iron Maiden - Caught Somewhere in Time
0-1
2
geplaatst: 15 juli 2022, 15:53 uur
Oei, de blauwdruk en hét icoon van OSDM tegenover het eerste nummer dat ik luisterde toen ik als 14-jarig jochie twee lp's van Sinterklaas kreeg: een lp van Kim Wilde en 'Somewhere in Time'. De hoes van Maiden sprak natuurlijk veel meer tot de verbeelding dan die van Kim, hoe onweerstaanbaar lekker lady Wilde er destijds ook uitzag, dus die plaat ging als eerste op mijn zelf verdiende pick-upje. Enthousiast geworden door 'Wasted Years', mijn eerste kennismaking, liet ik me onderdompelen in de majestueuze epicness van het semi-titelnummer. Ik wist niet wat ik hoorde. Was ik al onder de indruk van 'Wasted Years', wat ik nu hoorde was nog zoveel indrukwekkender, machtiger, langer, afwisselender... beter! En dat was alleen nog maar het openingsnummer. Het heeft een volle week geduurd eer ik eindelijk de A-kant van Kim Wilde ging draaien, om daarna vlug weer terug te keren naar ♫Time is always on my side!♪♪
MIsschien nog wel meer dan Wasted Years mijn allesbepalende, leven op mijn kop zettende nummer.
1-3
MIsschien nog wel meer dan Wasted Years mijn allesbepalende, leven op mijn kop zettende nummer.
1-3
0
geplaatst: 15 juli 2022, 15:57 uur
1-7
8. Metallica - Fight Fire With Fire vs. Slayer - South Of Heaven
1-0
8. Metallica - Fight Fire With Fire vs. Slayer - South Of Heaven
1-0
0
geplaatst: 15 juli 2022, 16:04 uur
Verrassende tussenstand.
Eigenlijk nauwelijks een voorkeur, maar Slayer moet natuurlijk wel van de nul af.
5-1
Eigenlijk nauwelijks een voorkeur, maar Slayer moet natuurlijk wel van de nul af.
5-1
1
geplaatst: 15 juli 2022, 16:20 uur
EvilDrSmith schreef:
Verrassende tussenstand.
5-1
Verrassende tussenstand.
5-1
5-2 ik vind het ook gewoon een veel beter nummer.
0
Zack
geplaatst: 15 juli 2022, 16:23 uur
6-4
FFWF is veel agressiever , SOH vind ik ook ern minder Slayer album persoonlijk
FFWF is veel agressiever , SOH vind ik ook ern minder Slayer album persoonlijk
0
geplaatst: 15 juli 2022, 16:38 uur
9. Machine Head - Davidian vs. Mercyful Fate - A Dangerous Meeting
0-1
0-1
* denotes required fields.