MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favorite Metalalbum Opener (K.O.)

zoeken in:
odi
6-0

EvilDrSmith schreef:
(quote)
Tegenover deuntjes als 'The Drapery Falls', 'Deliverance', 'Black Rose Immortal', 'Blackwater Park' en 'The Moor' zou-ie het anders nog knap lastig krijgen. Maar je doelt vast op deze openingstrackbattle.

Vandaar de bijna . Hoewel het nummer in een Opeth Ko wat mij betreft ook ver zou komen.

legian schreef:
Vandaar de bijna . Hoewel het nummer in een Opeth Ko wat mij betreft ook ver zou komen.

Leuk idee om eens te organiseren! (hint hint)

Zack
7-0

Zack
15. Candlemass -  Solitude vs.   Black Sabbath - Black Sabbath

0-1

0-2

1-3

Lekker log nummer van Candlemass, heerlijk! (en ik verwacht dat Sabbath wint, dus ik steun de tegenpartij in deze).

ABDrums schreef:
(quote)

Leuk idee om eens te organiseren! (hint hint)

Dus jij pakt dat op na deze

Ik heb er helaas te weinig tijd voor

2-3

legian schreef:
Dus jij pakt dat op na deze

Ik heb er helaas te weinig tijd voor

Voor mij geld hetzelfde, dus ik hoop dat andere users onze smeekbedes aanhoren en besluiten een Opeth K.O. te houden.

ABDrums schreef:
(quote)

Voor mij geld hetzelfde, dus ik hoop dat andere users onze smeekbedes aanhoren en besluiten een Opeth K.O. te houden.

Zack

Aansluitend hierop: we hebben nu een opener van een metalalbum, maar wat te denken van een knock-out van de beste afsluiter van een metalalbum?

Misschien ook een leuk idee voor een forumtopic?

Of de mooiste metalhoes.

En Zack gaat dat allemaal organiseren.

Vette track van Candlemass, maarrrrrrrrr...

2-4

En Zack heeft nog een heleboel werk zo te lezen.

3-4

ABDrums schreef:
(quote)

Aansluitend hierop: we hebben nu een opener van een metalalbum, maar wat te denken van een knock-out van de beste afsluiter van een metalalbum?

Misschien ook een leuk idee voor een forumtopic?

Ik zat aan beste titeltrack te denken.

4-5

Eddie schreef:
(quote)

Ik zat aan beste titeltrack te denken.

Check!

- Opeth K.O.
- Beste metalalbum afsluiter
- Beste titeltrack van een metalalbum

We hebben nog wel wat met elkaar te bediscussiëren hier.

Zack je houd geen vakantie neem ik aan?

ABDrums schreef:
(quote)

Check!

- Opeth K.O.
- Beste metalalbum afsluiter
- Beste titeltrack van een metalalbum

We hebben nog wel wat met elkaar te bediscussiëren hier.

Kan allemaal naast elkaar, het gaat hier ook razendsnel

Zack
Ik heb het voorgedaan.....nu .mag een ander
het doen en ben volgende weken weg ...

4-6

Zack schreef:

Hebben wij een verlofaanvraag gemist

Rudi S schreef:
(quote)

Hebben wij een verlofaanvraag gemist

Nope, maar deze is op voorhand afgekeurd vanwegen achterstand in de forum-regie

Zack
Ronde 4 sowieso morgenmiddag vanaf uur of 12....

Hmm een Opeth K.O. is misschien wel wat voor mij. Misschien dat ik er eens een opzetje voor ga maken. Ik houd jullie wel op de hoogte.

Zack schreef:

Maar als we dezelfde werkwijze als deze doen wil ik best een topic organiseren (wordt dan beste metal-titeltrack). Wordt wel na mijn vakantie, niet vanwege de tijd, maar dan zit ik vaker achter de laptop das makkelijker organiseren als vanaf de telefoon.

ABDrums schreef:
Hmm een Opeth K.O. is misschien wel wat voor mij. Misschien dat ik er eens een opzetje voor ga maken. Ik houd jullie wel op de hoogte.

Hierop terugkomend, vinden jullie dat de kortere intermezzo's ook mee moeten tellen als één apart nummer, of kunnen die beter weggelaten worden? Ik heb het bijvoorbeeld over de nummers Requiem, Madrigal, For Absent Friends, Patterns In The Ivy, Heritage, Persephone en Persephone (Slight Return).

Prologue van MAYH gooi ik bij April Ethereal op en Coil gooi ik bij Heir Apparent op, zodat die als het ware als één nummer moeten worden gezien. Beide keren lopen die tracks vloeiend in elkaar over, dus dat lijkt mij een terecht iets om te doen.

Persoonlijk vind ik dat de rest van de tracks niet mee hoeven te doen, aangezien die kortere (meestal instrumentale) stukjes niet opgewassen zijn tegen het echte werk. Maar goed, ik ben benieuwd naar jullie input.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:08 uur

geplaatst: vandaag om 20:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.