Muziek / Muziekgames / Favorite Metalalbum Opener (K.O.)
zoeken in:
1
geplaatst: 15 juli 2022, 20:10 uur
EvilDrSmith schreef:
Maar je doelt vast op deze openingstrackbattle.
(quote)
Tegenover deuntjes als 'The Drapery Falls', 'Deliverance', 'Black Rose Immortal', 'Blackwater Park' en 'The Moor' zou-ie het anders nog knap lastig krijgen.
Maar je doelt vast op deze openingstrackbattle.
Vandaar de bijna
. Hoewel het nummer in een Opeth Ko wat mij betreft ook ver zou komen.
1
geplaatst: 15 juli 2022, 20:11 uur
legian schreef:
Vandaar de bijna
. Hoewel het nummer in een Opeth Ko wat mij betreft ook ver zou komen.
Vandaar de bijna
. Hoewel het nummer in een Opeth Ko wat mij betreft ook ver zou komen. Leuk idee om eens te organiseren! (hint hint)
0
Zack
geplaatst: 15 juli 2022, 20:16 uur
15. Candlemass - Solitude vs. Black Sabbath - Black Sabbath
0-1
0-1
0
geplaatst: 15 juli 2022, 20:17 uur
1-3
Lekker log nummer van Candlemass, heerlijk! (en ik verwacht dat Sabbath wint, dus ik steun de tegenpartij in deze).
Lekker log nummer van Candlemass, heerlijk! (en ik verwacht dat Sabbath wint, dus ik steun de tegenpartij in deze).
1
geplaatst: 15 juli 2022, 20:17 uur
Dus jij pakt dat op na deze

Ik heb er helaas te weinig tijd voor

0
geplaatst: 15 juli 2022, 20:18 uur
Voor mij geld hetzelfde, dus ik hoop dat andere users onze smeekbedes aanhoren en besluiten een Opeth K.O. te houden.

1
geplaatst: 15 juli 2022, 20:20 uur
ABDrums schreef:
Voor mij geld hetzelfde, dus ik hoop dat andere users onze smeekbedes aanhoren en besluiten een Opeth K.O. te houden.
(quote)
Zack

4
geplaatst: 15 juli 2022, 20:21 uur
Aansluitend hierop: we hebben nu een opener van een metalalbum, maar wat te denken van een knock-out van de beste afsluiter van een metalalbum?
Misschien ook een leuk idee voor een forumtopic?

3
geplaatst: 15 juli 2022, 20:22 uur
1
geplaatst: 15 juli 2022, 20:23 uur
0
geplaatst: 15 juli 2022, 20:28 uur
ABDrums schreef:
Aansluitend hierop: we hebben nu een opener van een metalalbum, maar wat te denken van een knock-out van de beste afsluiter van een metalalbum?
(quote)
Ik zat aan beste titeltrack te denken.
1
geplaatst: 15 juli 2022, 20:30 uur
Check!
- Opeth K.O.
- Beste metalalbum afsluiter
- Beste titeltrack van een metalalbum
We hebben nog wel wat met elkaar te bediscussiëren hier.

1
geplaatst: 15 juli 2022, 20:31 uur
ABDrums schreef:
Check!
- Opeth K.O.
(quote)
Check!
- Opeth K.O.
Kan allemaal naast elkaar, het gaat hier ook razendsnel

2
Zack
geplaatst: 15 juli 2022, 20:32 uur
Ik heb het voorgedaan.....nu .mag een ander
het doen en ben volgende weken weg ...
het doen en ben volgende weken weg ...

3
geplaatst: 15 juli 2022, 20:36 uur
Nope, maar deze is op voorhand afgekeurd vanwegen achterstand in de forum-regie

3
geplaatst: 15 juli 2022, 20:39 uur
Hmm een Opeth K.O. is misschien wel wat voor mij. Misschien dat ik er eens een opzetje voor ga maken. Ik houd jullie wel op de hoogte.
3
geplaatst: 15 juli 2022, 20:40 uur
Maar als we dezelfde werkwijze als deze doen wil ik best een topic organiseren (wordt dan beste metal-titeltrack). Wordt wel na mijn vakantie, niet vanwege de tijd, maar dan zit ik vaker achter de laptop das makkelijker organiseren als vanaf de telefoon.
1
geplaatst: 15 juli 2022, 20:55 uur
ABDrums schreef:
Hmm een Opeth K.O. is misschien wel wat voor mij. Misschien dat ik er eens een opzetje voor ga maken. Ik houd jullie wel op de hoogte.
Hierop terugkomend, vinden jullie dat de kortere intermezzo's ook mee moeten tellen als één apart nummer, of kunnen die beter weggelaten worden? Ik heb het bijvoorbeeld over de nummers Requiem, Madrigal, For Absent Friends, Patterns In The Ivy, Heritage, Persephone en Persephone (Slight Return).
Prologue van MAYH gooi ik bij April Ethereal op en Coil gooi ik bij Heir Apparent op, zodat die als het ware als één nummer moeten worden gezien. Beide keren lopen die tracks vloeiend in elkaar over, dus dat lijkt mij een terecht iets om te doen.
Persoonlijk vind ik dat de rest van de tracks niet mee hoeven te doen, aangezien die kortere (meestal instrumentale) stukjes niet opgewassen zijn tegen het echte werk. Maar goed, ik ben benieuwd naar jullie input.
* denotes required fields.