Muziek / Muziekgames / Favorite Metalalbum Opener (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 15 juli 2022, 18:57 uur
Mijn favoriete hardrockzanger tegenover de opener van de beste metal A-side ever.
Neon Knights heeft evenzogoed natuurlijk geen schijn van kans. Ondanks deze verkeerde tussenstand.
4-2
Neon Knights heeft evenzogoed natuurlijk geen schijn van kans. Ondanks deze verkeerde tussenstand.
4-2
0
geplaatst: 15 juli 2022, 19:04 uur
7-2
Nadat Mercyful Fate er onterecht uitgeknikkerd werd vroeg ik me af of dit spelletje nog wel zin had. Maar dat Morbid Angel het wint van Deafheaven, zij het veel te nipt, stemt ietwat hoopvol dat het toch nog allemaal goed kan komen met deze planeet. Die miniscule knikker in de onbegrensde kosmos.
Nadat Mercyful Fate er onterecht uitgeknikkerd werd vroeg ik me af of dit spelletje nog wel zin had. Maar dat Morbid Angel het wint van Deafheaven, zij het veel te nipt, stemt ietwat hoopvol dat het toch nog allemaal goed kan komen met deze planeet. Die miniscule knikker in de onbegrensde kosmos.
0
Zack
geplaatst: 15 juli 2022, 19:05 uur
12. Pantera - Cowboys from Hell vs.
Slayer - War Ensemble
1-0
Slayer - War Ensemble
1-0
1
geplaatst: 15 juli 2022, 19:10 uur
Kronos schreef:
Metametalfilosofische overpeinzingen
Na het verlies van Mercyful Fate en vooral Metal Church denk ik er juist heel anders over: laat mij maar emigreren naar daar waar de plaatjes van James Webb zijn geschoten.Metametalfilosofische overpeinzingen
Dit vind ik een verdomd lastige. Allebei geen finalisten, maar wel erg gaaf en aan elkaar gewaagd.
Slayer vind ik iets tijdlozer. En Phil Anselmo een enorme dickhead.
1-3
1
geplaatst: 15 juli 2022, 19:20 uur
EvilDrSmith schreef:
... en vooral Metal Church
... en vooral Metal Church
Tja, pijnlijk. Maar David Wayne stond in al zijn eeuwigheid tegenover God zelve en tegen het begin der beginnen valt niks tegen te beginnen.
0
geplaatst: 15 juli 2022, 19:32 uur
1-8
Toch wel m'n favoriete Slayer-plaat, denk ik, dat Seasons in the Abyss.
13. Opeth - Ghost of Perdition vs. Deftones - My Own Summer (Shove It)
Toch wel m'n favoriete Slayer-plaat, denk ik, dat Seasons in the Abyss.
13. Opeth - Ghost of Perdition vs. Deftones - My Own Summer (Shove It)
0
geplaatst: 15 juli 2022, 19:35 uur
Uit de tijd dat ik Deftones nog verschrikkelijk gaaf vond. Maar niet gaaf genoeg.
2-0
2-0
0
geplaatst: 15 juli 2022, 19:38 uur
3-0
Behoren allebei tot mijn favoriete tracks aller tijden, erg moeilijke keuze.
Behoren allebei tot mijn favoriete tracks aller tijden, erg moeilijke keuze.
0
geplaatst: 15 juli 2022, 19:40 uur
4-0
Bijna elk nummer dat het tegen Ghost of Perdition opneemt is gedoemt te falen, hoe goed ze ook zijn.
Bijna elk nummer dat het tegen Ghost of Perdition opneemt is gedoemt te falen, hoe goed ze ook zijn.
1
geplaatst: 15 juli 2022, 19:49 uur
Ben ik even een half uurtje weg, is CfH er ineens uit. Een van mijn persoonlijk favorieten
5-0
5-0
2
geplaatst: 15 juli 2022, 19:57 uur
legian schreef:
Tegenover deuntjes als 'The Drapery Falls', 'Deliverance', 'Black Rose Immortal', 'Blackwater Park' en 'The Moor' zou-ie het anders nog knap lastig krijgen. Bijna elk nummer dat het tegen Ghost of Perdition opneemt is gedoemt te falen, hoe goed ze ook zijn.
Maar je doelt vast op deze openingstrackbattle. 
2
Zack
geplaatst: 15 juli 2022, 20:00 uur
Deliverance...is dat niet get album zonder dat gegrunt ? Is mijn favoriete Opeth album dan 

1
geplaatst: 15 juli 2022, 20:02 uur
Zack schreef:
Deliverance...is dat niet get album zonder dat gegrunt ? Is mijn favoriete Opeth album dan
Nee, dat is 'Damnation', precies die andere plaat uit die tijd. Tikje verwarrend, want met zo'n titel zou je juist denken dat 'Damnation' de hardste van de twee is.Deliverance...is dat niet get album zonder dat gegrunt ? Is mijn favoriete Opeth album dan
2
geplaatst: 15 juli 2022, 20:04 uur
EvilDrSmith schreef:
(quote)
Tegenover deuntjes als 'The Drapery Falls', 'Deliverance', 'Black Rose Immortal', 'Blackwater Park' en 'The Moor' zou-ie het anders nog knap lastig krijgen.
Aanvullend daarop zijn songs als Demon Of The Fall, Serenity Painted Death, White Cluster, Bleak, Beneath The Mire, Heir Apparent en Hessian Peel ook nog welkome aanvullingen.

7-0 trouwens, zoals je misschien wel had vermoed...
0
geplaatst: 15 juli 2022, 20:04 uur
14. Megadeth - Holy Wars....The Punishment Due vs. Venom - Black Metal
1-0
1-0
1
geplaatst: 15 juli 2022, 20:06 uur
Dat Venom al zo ver is gekomen, is natuurlijk heel grappig.
Maar nu is het wel klaar met deze grappenmakerij.
3-0
Maar nu is het wel klaar met deze grappenmakerij.
3-0
* denotes required fields.