MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / The Fabulous 50's KO!

zoeken in:
EvilDrSmith schreef:
Ik kende dit nummer niet, maar het katapulteert zichzelf meteen tot een van mijn favoriete Ninasongs.

Tip: probeer zeker ook 'ns één van haar fraaie live-platen waarop ze dit nummer brengt!

1-0 voor Buddy

AOVV schreef:
Tip: probeer zeker ook 'ns één van haar fraaie live-platen waarop ze dit nummer brengt!
Ga ik doen, dank voor de tip! Al zal ik toch eerst deze plaat eens opzetten, want die staat nota bene ongeluisterd en zelfs dubbel (!) in mijn collectie en ik zie nu dat ook die plaat begint met dat nummer. Blijkbaar dus toch een bekend werk van haar? There's too much music in my house.

Buddy verdubbelt natuurlijk zijn voorsprong.
2-0

3-0

47. Little Richard - The Girl Can't Help It Vs. The Platters - My Prayer

1-0

2-0

3-0

4-0

48. Jim Lowe with the High Fives - The Green Door Vs. Frank Sinatra - You Make Me Feel So Young

0-1

0-2

0-3

49. Charles Mingus - Pithecanthropus Erectus Vs. Hank Ballard and The Midnighters - Work with Me Annie

1-0

2-0

3-0

3-1

4-2

50. Lloyd Price - Personality Vs. Frank Sinatra - I've Got the World on a String

0-0

1-0

2-0

2/1

3-1

Fijne R&B van Lloyd Price.

Niet Franks allerbeste, en wel een erg leuke van Lloyd

4-3

51. Lefty Frizzell - The Long Black Veil Vs. The Everly Brothers - Bird Dog
Het eerste nummer dat ik van een lp van mijn ouders op een cassettebandje opnam.
Een van de weinige lp's van mijn ouders waar ik nog iéts aan had.

0-1

0-2

1-2

Mooie versie door Frizell van dit vaak vertolkte nummer.

2-2

2-3

Gast
geplaatst: vandaag om 18:30 uur

geplaatst: vandaag om 18:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.