Muziek / Muziekgames / The Fabulous 50's KO!
zoeken in:
1
geplaatst: 29 juli 2022, 14:13 uur
EvilDrSmith schreef:
Ik kende dit nummer niet, maar het katapulteert zichzelf meteen tot een van mijn favoriete Ninasongs.
Ik kende dit nummer niet, maar het katapulteert zichzelf meteen tot een van mijn favoriete Ninasongs.
Tip: probeer zeker ook 'ns één van haar fraaie live-platen waarop ze dit nummer brengt!

1-0 voor Buddy
1
geplaatst: 29 juli 2022, 14:21 uur
AOVV schreef:
Tip: probeer zeker ook 'ns één van haar fraaie live-platen waarop ze dit nummer brengt!
Ga ik doen, dank voor de tip! Al zal ik toch eerst deze plaat eens opzetten, want die staat nota bene ongeluisterd en zelfs dubbel (!) in mijn collectie en ik zie nu dat ook die plaat begint met dat nummer. Blijkbaar dus toch een bekend werk van haar? There's too much music in my house.Tip: probeer zeker ook 'ns één van haar fraaie live-platen waarop ze dit nummer brengt!
Buddy verdubbelt natuurlijk zijn voorsprong.
2-0
0
geplaatst: 29 juli 2022, 19:00 uur
47. Little Richard - The Girl Can't Help It Vs. The Platters - My Prayer
1-0
1-0
0
geplaatst: 29 juli 2022, 23:32 uur
48. Jim Lowe with the High Fives - The Green Door Vs. Frank Sinatra - You Make Me Feel So Young
0
geplaatst: 30 juli 2022, 09:22 uur
49. Charles Mingus - Pithecanthropus Erectus Vs. Hank Ballard and The Midnighters - Work with Me Annie
1-0
1-0
0
geplaatst: 30 juli 2022, 11:12 uur
4-2
50. Lloyd Price - Personality Vs. Frank Sinatra - I've Got the World on a String
0-0
50. Lloyd Price - Personality Vs. Frank Sinatra - I've Got the World on a String
0-0
1
geplaatst: 30 juli 2022, 19:19 uur
Niet Franks allerbeste, en wel een erg leuke van Lloyd
4-3
51. Lefty Frizzell - The Long Black Veil Vs. The Everly Brothers - Bird Dog
Het eerste nummer dat ik van een lp van mijn ouders op een cassettebandje opnam.
Een van de weinige lp's van mijn ouders waar ik nog iéts aan had.
0-1
4-3
51. Lefty Frizzell - The Long Black Veil Vs. The Everly Brothers - Bird Dog
Het eerste nummer dat ik van een lp van mijn ouders op een cassettebandje opnam.
Een van de weinige lp's van mijn ouders waar ik nog iéts aan had.
0-1
* denotes required fields.