MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / The Fabulous 50's KO!

zoeken in:

4-3

Alle begrip voor de spanning in deze battle, want die track van The Clovers is alleraardigst. Maar tegen Mingus kan wat mij betreft niet veel op.

97. The Louvin Brothers - Knoxville Girl Vs. Sarah Vaughan - Lullaby of Birdland

Lastig hoor, deze battle. Enerzijds erg gecharmeerd door het op het eerste gehoor simpele liedje van Charlie & Ira Louvin (mooie samenzang, gezellig sfeertje), anderzijds word ik weer compleet ingepakt door Sarah.

0-1

98. Ray Charles with The Raylettes - (Night Time) Is the Right Time Vs. Little Walter - My Babe

0-1

3-3

Twee sterke songs.

4-3

99. The Platters - Only You (And You Alone) Vs. Jimmy Reed - Baby What You Want Me to Do

1-0

Wat een glijerige, zwoele, subtiel hitsige bluesss van Jimmy. Lekkerrrrrrr hoor.

3-1

3-2

Ga toch ook nipt voor Jimmy. Nipt, want deze van The Platters is ook gewoon heel erg tof.

3-4 scheelt inderdaad helemaal niks.

100. The Fleetwoods - Come Softly to Me Vs. Mitch Miller - The Yellow Rose of Texas

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 17:02 uur

geplaatst: vandaag om 17:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.