menu

Muziek / Muziekgames / The Fabulous 50's KO!

zoeken in:
0-2

Nummer van Kitty is ook best tof.

2-2

2-3

Hoe dol ik ook op Kitty Wells ben...

3-3

Monk is door

92. Harry Belafonte - Banana Boat (Day-O) Vs. Thelonious Monk - Brilliant Corners

1-0

1-1

Serieus Lex?

1-2

Lex is gewoon geen jazzcat*, ik vond het al een lovenswaardige prestatie dat Monk tot winnaar van de vorige battle werd uitgeroepen.

*Gelukkig komen die hier meermaals miauwen en spinnen.

2-2 Ik ben ook geen kat(tengejank ) liefhebber.

Helaas te laat om de Honkey Tonk Angels te redden.

2-3

Edgar18 schreef:
1-1

Serieus Lex?

Ben geen jazzliefhebber vrees ik. Is zeker knap gedaan allemaal maar niet voor mij

93. Sonny Rollins - Blue Seven Vs. The "5" Royales - Dedicated to the One I Love

0-1

0-2

1-2

Mooie lange track van de sax-kolos.

1/3

Leuke kennismaking met The "5" Royales (lekker gitaargeluid ook), maar hey, it's Sonny!

4-3

94. Rusty Draper - The Shifting, Whispering Sands Vs. Duke Ellington - Diminuendo and Crescendo in Blue

Geen leuke kennismaking met Rusty Draper, dus hey, it's the Duke!
0-1

0-3 Ja ik stem op jazz maar Duke kan ik wel hebben

laxus11 schreef:
Ben geen jazzliefhebber vrees ik. Is zeker knap gedaan allemaal maar niet voor mij
Banana Boat (Day-O) is de "Ik Ben Kachel" van de jaren '50. Zelfs als niet jazzliefhebber lijkt me dat een no-brainer.

0-5

95. Lloyd Price - Lawdy Miss Clawdy Vs. Percy Mayfield - Please Send Me Someone to Love

1-0

2-0

3-0

4/0

96. Charles Mingus - Better Git It in Your Soul Vs. The Clovers - One Mint Julep

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 19:00 uur

geplaatst: vandaag om 19:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.