MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Opeth K.O.

zoeken in:

3-5

6. Deliverance vs. The Moor

1-0

2-0

Dit is wat mij betreft de finale.

3-1

Kiezen is eigenlijk onmogelijk. The Moor is bijzonder speciaal voor me, dus dat geeft net de doorslag.

5-2 Veel beter gaat het niet worden

Volgende ronde start zo meteen om 12:00!

Ronde 5: tot de 5, één verschil. 24uursregel van kracht.

1. Ghost of Perdition vs. Coil / Heir Apparent
2. Master’s Apprentices vs. Black Rose Immortal
3. Deliverance vs. The Drapery Falls

De laatste drie battles alweer, de finale is inzicht. Alhoewel ook heir weer enkele finales tussen staan, wat wel erg veelzeggend is voor hoe goed deze band is (geweest)...

1. Ghost of Perdition vs. Coil / Heir Apparent

1-0

ABDrums de finale wordt drie vs elkaar?

legian schreef:
ABDrums de finale wordt drie vs elkaar?

Klopt. De drie finalenummers nemen het tegen elkaar op. We spreken even een deadline af (zelf dacht ik aan twee dagen o.i.d.) en het nummer met de meeste punten eindigt, logischerwijs, op de eerste plaats. Of heb je andere suggesties, legian?

2. Master’s Apprentices vs. Black Rose Immortal

Tsja zeg 't maar... Op dit moment neig ik naar Master's Apprentices, maar dat kan morgen zo weer anders zijn. Snel invullen deze, en niet meer omkijken...

1-0

Tsjongejonge, hebben jullie last van diarree? Het gaat zó snel ineens....

3. Deliverance vs. The Drapery Falls

Nee, nee, nee! Deze nummers mogen elkaar pas tegenkomen in de échte finale.
Meer dan ooit zijn de gevleugelde woorden van JM hier van toepassing.
Hoeveel andere nummers van Opeth ook briljant zijn, uiteindelijk zijn dit de twee állerbelachelijkbeste songs van Opeth. Period.
Ik ga niet kiezen. Kan ik ook niet. Onmogelijk.

1-0, beide top 50 aller tijden materiaal

ABDrums schreef:
(quote)

Klopt. De drie finalenummers nemen het tegen elkaar op. We spreken even een deadline af (zelf dacht ik aan twee dagen o.i.d.) en het nummer met de meeste punten eindigt, logischerwijs, op de eerste plaats. Of heb je andere suggesties, legian?

Nee niet echt, zat me af te vragen hoe je het in gedachte had. Misschien een top drie, hoewel dat niet echt een ko is natuurlijk.

Dan is 48 uur wel een eerlijke, kan EvilDrSmith zich nog rustig beraden over zijn uiteindelijke punt verdeling

1-1

Gast
geplaatst: vandaag om 01:32 uur

geplaatst: vandaag om 01:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.