Muziek / Muziekgames / Opeth K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 31 augustus 2022, 08:51 uur
3-1
Kiezen is eigenlijk onmogelijk. The Moor is bijzonder speciaal voor me, dus dat geeft net de doorslag.
Kiezen is eigenlijk onmogelijk. The Moor is bijzonder speciaal voor me, dus dat geeft net de doorslag.
0
geplaatst: 31 augustus 2022, 11:56 uur
Ronde 5: tot de 5, één verschil. 24uursregel van kracht.
1. Ghost of Perdition vs. Coil / Heir Apparent
2. Master’s Apprentices vs. Black Rose Immortal
3. Deliverance vs. The Drapery Falls
De laatste drie battles alweer, de finale is inzicht. Alhoewel ook heir weer enkele finales tussen staan, wat wel erg veelzeggend is voor hoe goed deze band is (geweest)...
1. Ghost of Perdition vs. Coil / Heir Apparent
De laatste drie battles alweer, de finale is inzicht. Alhoewel ook heir weer enkele finales tussen staan, wat wel erg veelzeggend is voor hoe goed deze band is (geweest)...
1
geplaatst: 31 augustus 2022, 16:31 uur
Klopt. De drie finalenummers nemen het tegen elkaar op. We spreken even een deadline af (zelf dacht ik aan twee dagen o.i.d.) en het nummer met de meeste punten eindigt, logischerwijs, op de eerste plaats. Of heb je andere suggesties, legian?
0
geplaatst: 31 augustus 2022, 16:32 uur
Tsja zeg 't maar... Op dit moment neig ik naar Master's Apprentices, maar dat kan morgen zo weer anders zijn. Snel invullen deze, en niet meer omkijken...
1-0
Tsja zeg 't maar... Op dit moment neig ik naar Master's Apprentices, maar dat kan morgen zo weer anders zijn. Snel invullen deze, en niet meer omkijken...
1-0
0
geplaatst: 31 augustus 2022, 20:55 uur
Tsjongejonge, hebben jullie last van diarree? Het gaat zó snel ineens....
Nee, nee, nee! Deze nummers mogen elkaar pas tegenkomen in de échte finale.
Meer dan ooit zijn de gevleugelde woorden van JM hier van toepassing.
Hoeveel andere nummers van Opeth ook briljant zijn, uiteindelijk zijn dit de twee állerbelachelijkbeste songs van Opeth. Period.
Ik ga niet kiezen. Kan ik ook niet. Onmogelijk.
Nee, nee, nee! Deze nummers mogen elkaar pas tegenkomen in de échte finale.
Meer dan ooit zijn de gevleugelde woorden van JM hier van toepassing.
Hoeveel andere nummers van Opeth ook briljant zijn, uiteindelijk zijn dit de twee állerbelachelijkbeste songs van Opeth. Period.
Ik ga niet kiezen. Kan ik ook niet. Onmogelijk.
0
geplaatst: 31 augustus 2022, 21:05 uur
ABDrums schreef:
Klopt. De drie finalenummers nemen het tegen elkaar op. We spreken even een deadline af (zelf dacht ik aan twee dagen o.i.d.) en het nummer met de meeste punten eindigt, logischerwijs, op de eerste plaats. Of heb je andere suggesties, legian?
(quote)
Nee niet echt, zat me af te vragen hoe je het in gedachte had. Misschien een top drie, hoewel dat niet echt een ko is natuurlijk.
Dan is 48 uur wel een eerlijke, kan EvilDrSmith zich nog rustig beraden over zijn uiteindelijke punt verdeling

1-1
* denotes required fields.