Muziek / Muziekgames / Opeth K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 21 juli 2022, 20:02 uur
Yep, het debuut wordt zelden tot nooit genoemd in het rijtje klassiekers. Misschien heeft het ook terecht die status niet, maar ik heb dat album destijds (een paar jaar na de release: ik ben van de tweede lichting fans) gruwelijk vaak gedraaid. Ik vond 'em fantastisch avontuurlijk. En nog steeds. Hoe prachtig sfeervol Harvest ook het gelijknamige nummer van Neil Young met twee vingers in de neus naar de troon steekt.
3-4
3-4
0
geplaatst: 22 juli 2022, 10:05 uur
9. The Night And The Silent Water vs. The Drapery Falls
0-1
Zonde om zo vroeg tegen The Night And The Silent Water te moeten stemmen, maar The Drapery Falls, tsja... Het zou me niet verbazen als dat nummer er met de hoofdprijs vandoor gaat...
0-1
Zonde om zo vroeg tegen The Night And The Silent Water te moeten stemmen, maar The Drapery Falls, tsja... Het zou me niet verbazen als dat nummer er met de hoofdprijs vandoor gaat...
0
geplaatst: 22 juli 2022, 11:46 uur
ABDrums schreef:
Het zou me niet verbazen als dat nummer er met de hoofdprijs vandoor gaat...
Het zou me niet verbazen als dat nummer er met de hoofdprijs vandoor gaat...
Anders deze wel!
4-0
Sowieso is alles van Morningrise briljant.
0
geplaatst: 22 juli 2022, 12:18 uur
11. Moon Above, Sun Below vs. Black Rose Immortal
Ik ga aan heiligschennis doen en voor Moon Above stemmen. Niets ten nadelen van het kolossale Black Rose Immortal, maar Moon Above, Sun Below weet me echt altijd enorm te raken. Vooral die laatste paar minuten bezorgen me altijd kippenvel.
1-0 dus.
Ik ga aan heiligschennis doen en voor Moon Above stemmen. Niets ten nadelen van het kolossale Black Rose Immortal, maar Moon Above, Sun Below weet me echt altijd enorm te raken. Vooral die laatste paar minuten bezorgen me altijd kippenvel.
1-0 dus.
0
geplaatst: 22 juli 2022, 12:37 uur
Ik heb liever vijftien minuten kippenvel dan een paar minuten. 
1-1

1-1
* denotes required fields.